problém není na tvém přijímači...
Je to způsobeno tím, že data o okolním provozu se k tobě skrzevá SquawkBox a servery sítě dostávají na frekvenci 0,2Hz , tedy 1× za pět sekund. Mezitím Multiplayer FSky dopočítává na základě posledního updatu pohyb letadla a zobrazuje ho.
Z uvedeného vyplývá, že např. na hladině, kde by se okolní letala pohybovala skoro konstatní rychlostí a bez výrazných změn ve vektoru pohybu, bys neměl tyto poskoky skoro zaznamenat, kdežto na letišti, kde letadla odlétají, přistávají a pojíždějí, dochází k různým akceleracím, které vyvolávají toto zdánlivé poskakování.
V novém pilotním klientovi sítě IVAO - IvApu - je toto řešeno už jinak. Provoz v blízkém okolí se přepojí ze serveru sítě přímo na tvůj Multiplayer (tzv. peer-to-peer), čímž se dosáhne mnohem kvalitnějšího zobrazení pohybu okolních letadel. Dokonce jsou rozlišeny i pohyby klapek, podvozku apod., tedy všeho, co je schopen rozlišit Multiplayer mód FSky. Je možné, samozřejmě, i nadále používat stávající pětisekundový refresh tam, kde např. nastavené firewally neumožňují otevřít příslušné porty, na kterých je peer-to-peer mód provozován.
Karel |
|