Asi jen napíšu to co víte. Problém je, že změna výšky terénu se ve FS9 (a starších) realizuje schodově (viz obrázek - modrá barva). Udělat plynulou šikmou plochu (červená barva) by znamenalo zmenšit v dané oblasti rozměr "X" - a těch schodů udělat víc - a menších. Že by někde ve FS byla akutečně nakloněná rovina (svah) to jsem neviděl. Jen v místech, kde se sklon svahu (strže) blíží sklonu skoku mezi rozdíly výšek v bodech x1 a x2 (vzdálených od sebe x), tam se sklon svahu (strže) podobá realitě. Jinak je to všude spíš "terasové hospodářství" - a jen díky flkatosti povrchu ro z "pár metrů" není vidět. Ale když se vezme nějaký model auta a vyjede se po (fotorealistické) silnici, je to pak jasné...
Jedinou cestu bych viděl v místní změně "jemnosti" meshe - ale to vůbec nevím, jestli dje realizovat (ale protože Vláďa Stoje právě v okolí České Lípy vyráběl jakési záplaty meshe, mežná že ví jak na to... |
|