FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 5. 12. 2024, svátek má Jitka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mesh v okolí letiště Jeden příspěvek | Celý strom
Mesh v okolí letiště   15. 4. 2010 / 17:55
kuma   
Asi jen napíšu to co víte. Problém je, že změna výšky terénu se ve FS9 (a starších) realizuje schodově (viz obrázek - modrá barva). Udělat plynulou šikmou plochu (červená barva) by znamenalo zmenšit v dané oblasti rozměr "X" - a těch schodů udělat víc - a menších. Že by někde ve FS byla akutečně nakloněná rovina (svah) to jsem neviděl. Jen v místech, kde se sklon svahu (strže) blíží sklonu skoku mezi rozdíly výšek v bodech x1 a x2 (vzdálených od sebe x), tam se sklon svahu (strže) podobá realitě. Jinak je to všude spíš "terasové hospodářství" - a jen díky flkatosti povrchu ro z "pár metrů" není vidět. Ale když se vezme nějaký model auta a vyjede se po (fotorealistické) silnici, je to pak jasné...

Jedinou cestu bych viděl v místní změně "jemnosti" meshe - ale to vůbec nevím, jestli dje realizovat (ale protože Vláďa Stoje právě v okolí České Lípy vyráběl jakési záplaty meshe, mežná že ví jak na to...
2494 B / 290 x 168 / mesh FS.jpg
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ