FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A340-600 Jeden příspěvek | Celý strom
A340-600   12. 4. 2010 / 01:34
Yakolevslav
Zdarec..
Jaká je přistávací rychlost u a340-600..
Je to vcelku obtížný posadit.Vždy mi práskne příd o rnw.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 01:39
Rozšafín Ctibum   
1) otevři www.youtube.com

2) zadej landing aircraft

3) podívej se na milion videí

4) zjisti, že to není "příd", co první práskne o "rnw"

5) zkus přistávat správně

6) bude to prostě kolem 130, jako všechny letadla

 

A340-600   12. 4. 2010 / 06:48
FSPilot   
Záleží, jestli používá klapky nebo ne
 

A340-600   12. 4. 2010 / 09:51
MzM   
6) bude to prostě kolem 130, jako všechny letadla

...třeba Cessna 152...

 

A340-600   12. 4. 2010 / 12:11
DEJV
tyvole 130 s C152 to by mohl bejt celkem zajimavej land
 

A340-600   12. 4. 2010 / 12:51
Priskac   
130 s C152 je realne. Staci zvolit vhodne jednotky
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:42
DEJV
na ja
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:43
Lukas.wz   
No a na kolika jsi sedal bez těch klapek?
 

A340-600   12. 4. 2010 / 14:40
DEJV
ale tady byla predtim rec o kts ....jen Priski zacal s tema jinejma jednotkama

jinac bez klapek jsem v sobotu sedal na cca 135km/h
 

A340-600   12. 4. 2010 / 14:42
Tragédie v JRD
tak pockej .. na 135 nebo na 110?
 

A340-600   12. 4. 2010 / 14:44
DEJV
blbe jsem si prevedl jednotky
 

A340-600   12. 4. 2010 / 20:28
Lukas.wz   
Já vím, že v jinejch jednotkách.. Jen jsem si na tebe při tom čtení vzpomněl..
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:57
kluk ušatá
To se tady nedavno resilo ne? Rychlost na pristani 130 brambor
 

A340-600   12. 4. 2010 / 11:09
Ciki   
u wilca je to kolem 140 s klapkama na 4 a nějakou tou rezervou v nádrži.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 12:47
Balooo   
Vždyť to tam máš přímo napsaný, je to něco mezi 340-600.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 12:51
Tragédie v JRD
pockej .. to je prece kapacita letadla. aspon na idnesu to kdysi psali.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:07
Balooo   
Použij google: fficial&client=firefox-a" target="_blank">http://www.google.cz/search?q=kapacita+letadla+A340-600&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a
a poznáš, že kapacitu má A380 (druhý nalezený odkaz). Příště si zo zkus najít sám, než napíšeš takový nesmysl.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:45
Mike2811
Tak tenhle vtip jsem nějak nepochopil... :-/
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:11
MzM   
Tyjo, to jsem nevěděl, že má ještě jedno přistávací kolečku uprostřed, vypadá to zvláštně...

Ale jestli s tím padá na čumák, tak mělo být raději vpředu.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:46
flyghtorange   
to ma viac lietadiel http://www.smartcockpit.com/site/plane/boeing/MD-11/MD-11.jpg
 

A340-600   12. 4. 2010 / 13:58
MzM   
http://www.madracki.com/usarmyhawk/jpg/b52.jpg
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:50
Mike2811
Tak B-52 je kapitolou sama o sobě... Nevím, jestli má někdo jiný stejně koncipovaný podvozek, snad jedině B-47, i když ten nemá ty podvozky zdvojené...
 

A340-600   14. 4. 2010 / 11:20
Jirka Kallasch   
Sovětské bombardéry Mjašivčev M4 a M50 meli podobnej podvozek ...
http://www.militarybox.cz/mjasiscev-m-4-bison-a/

M4 ho ma ve predu zdvojenej ...ale ponekud prazvlastne ...
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:29
FSPilot   
Tenhle je má ale nějaké polámané
 

A340-600   12. 4. 2010 / 14:19
Pan Letadlo   
Od čeho tam ta FMS je? *drbe se na hlave*
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:09
Yakolevslav
De pak..A346 je neřád.At mam klapky víc mín nebo rychlost sebemenší tak to neposadim
Většinou tak kolem 200 knotů.Je to tonážní stroj a chtělo by na něj přijít..
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:17
Tragédie v JRD
Ty vole.. ty se mi snad zdas. Tady Ti nekdo napise, ze by jsi mel davat kolem 130 (i kdyz ani to neni presne, bo ta rychlost se lisi podle toho, jak jsi v dobe pristavani tezkej - v pripade -600 je to mezi 134-145), a ty tu porad neco o 200 ...

ano, neco by to chtelo - aby, kdyz nemas paru o litani, jsi se vybodl na litani takovy kravy, ale vzal si nejaky maly letadylko, a naucil se aspon zaklady.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:41
Yakolevslav
Chce to trénink..Tohle je první cihla která mi zatim nejde,jinak vše ostatní je v cajku.Jako 747 a 342.Ale tůdlecto,to se zatim nevzdává.Chtělo by to taky nějakou lepší navigaci.Ty původní nejsou špatný ale maj dráhu na dohled přiliž pozdě.A když snáhnu nový éro tak tam je garmin 500 a ten nereaguje tuplem.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:47
Mike2811
Smaž prosím, ty ostatní identické příspěvky.

Mohl bys sem stručně napsat, jak vypadá konec tvého letu se 747 ? Činnosti, rychlosti, změny ovládacích prvků a tak. Stačí od řekněme hladiny FL100...
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:31
FSPilot   
No doolů doooolůů, pak se dotkne dráhy a je přistátý! Akorát je ten sim tak blbý, že po přistání vždycky zapne ten let od znova... divné
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:18
MzM   
Teda já lítám tyhle obludy málo, ale mít u dráhy 200 KTS... To snad ani s MiG-21. Možná tak s raketoplánem, to je taková cihla, ten by mohl přistávat při 200 Kts pěkně...

Zkus to pomaleji.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:48
Teflon_490   
Ale jo...kdyz se ti kousnou klapky na pozici 1...
 

A340-600   12. 4. 2010 / 18:19
Yakolevslav
No a zadalší nemůžu dohledat panel na crj 900.To je tet moje ninejší parketa..
 

A340-600   12. 4. 2010 / 18:43
Viktor17   
Já si kolikrát říkám, jestli věk v Tvém profilu je pravda, nebo si tam přidal 20 roků navíc...
 

A340-600   12. 4. 2010 / 18:54
Balooo   
Tady máš jeden rozsvícenej: http://www.airliners.net/photo/Delta-Connection-(Mesaba/Canadair-CL-600-2D24-Regional/1592739/L/
 

A340-600   14. 4. 2010 / 11:26
Jirka Kallasch   
vyser se na parkety a porid si radsi litajci koberec
 

A340-600   14. 4. 2010 / 12:35
Tragédie v JRD
hele, nebylo by lepsi opravdu zacit cessnou a naucit se zaklady? .)
 

A340-600   13. 4. 2010 / 21:37
Matyx   
Heh, timhle me pri WT10 trosku zaskocil fspax, zapomel jsem dva legy po sobe na servis 767ky, a ouha. Dlouhe finale, casu malo, draha kratsi, a klapky se kously, ani na prvni nevylezly mrchy. Alternative nesly, asi to fspax bloknul komplet, tak to holt bylo hezky dolu abych byl co nejkratsi, 190, trosku to drclo, autobrake na max auto, reverzy az do 60kias (fuj fuj, ja vim) no a stihnul jsem jeste posledni rapid exit
 

A340-600   12. 4. 2010 / 16:53
Priskac   
Zdravim,

v prvom rade sem napis ze o aky model A340-600 sa jedna. Cize Ta poprosim napis o aku A340-600 sa jedna, pripadne ak to je freeware tak skade a pod akym nazvom suboru si si ju stiahol. Pokial sa jedna o payware tak napis vyrobcu.

Peto
 

A340-600   12. 4. 2010 / 22:12
Yakolevslav
Já už si nevzpomínam ale asi je to z fsdownload,určitě freeware.a346 gulfair.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 22:49
mich-all
A od kdy má Gulf Air A340-600?
 

A340-600   12. 4. 2010 / 22:50
Tragédie v JRD
od ty doby, co ho nekdo namaloval jako repaint? kdyz nekdo muze udelat 787 v barvach travelservisu, proc by nekdo nemohl 346 zmalovat do barev gulfu?
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:38
Yakolevslav
Neveděl by někdo kde seženu plněfunkční GPS do FS pro většinu letadel..
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:45
Viktor17   
http://www.simflyer.net/
 

A340-600   13. 4. 2010 / 12:27
Kubikula   
Tam ale nikde není tlačítko "Download free"...
 

A340-600   14. 4. 2010 / 09:53
Hermann   
takto ale otazka polozena nebyla
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:14
Yakolevslav
Sem neveděl..Tak potřeba texture pro změnu.Těhlech moc nejni.
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:37
Teflon_490   
To je cesky todleto?
 

A340-600   12. 4. 2010 / 23:42
Yakolevslav
Vypadá že je celkem to tvoje pc našlapaný..Co by mě vyšel takovejdle model..
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ