| | | A340-600 12. 4. 2010 / 01:34 | |
| | Zdarec..
Jaká je přistávací rychlost u a340-600..
Je to vcelku obtížný posadit.Vždy mi práskne příd o rnw. |
| |
|
| | | A340-600 12. 4. 2010 / 01:39 | |
| | 1) otevři www.youtube.com
2) zadej landing aircraft
3) podívej se na milion videí
4) zjisti, že to není "příd", co první práskne o "rnw"
5) zkus přistávat správně
6) bude to prostě kolem 130, jako všechny letadla
|
| |
|
| | | | A340-600 12. 4. 2010 / 06:48 | |
| | Záleží, jestli používá klapky nebo ne |
| |
|
| | | | A340-600 12. 4. 2010 / 09:51 | |
| | 6) bude to prostě kolem 130, jako všechny letadla
...třeba Cessna 152...
|
| |
|
| | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 12:11 | |
| | tyvole 130 s C152 to by mohl bejt celkem zajimavej land |
| |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 12:51 | |
| | 130 s C152 je realne. Staci zvolit vhodne jednotky |
| |
|
| | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:42 | |
| | na ja |
| |
|
| | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:43 | |
| | No a na kolika jsi sedal bez těch klapek? |
| |
|
| | | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 14:40 | |
| | ale tady byla predtim rec o kts ....jen Priski zacal s tema jinejma jednotkama
jinac bez klapek jsem v sobotu sedal na cca 135km/h |
| |
|
| | | | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 14:42 | |
| | tak pockej .. na 135 nebo na 110? |
| |
|
| | | | | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 14:44 | |
| | blbe jsem si prevedl jednotky |
| |
|
| | | | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 20:28 | |
| | Já vím, že v jinejch jednotkách.. Jen jsem si na tebe při tom čtení vzpomněl.. |
| |
|
| | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:57 | |
| | To se tady nedavno resilo ne? Rychlost na pristani 130 brambor |
| |
|
| | | A340-600 12. 4. 2010 / 11:09 | |
| | u wilca je to kolem 140 s klapkama na 4 a nějakou tou rezervou v nádrži. |
| |
|
| | | A340-600 12. 4. 2010 / 12:47 | |
| | Vždyť to tam máš přímo napsaný, je to něco mezi 340-600. |
| |
|
| | | | A340-600 12. 4. 2010 / 12:51 | |
| | pockej .. to je prece kapacita letadla. aspon na idnesu to kdysi psali. |
| |
|
| | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:07 | |
| | | |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:45 | |
| | Tak tenhle vtip jsem nějak nepochopil... :-/ |
| |
|
| | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:11 | |
| | Tyjo, to jsem nevěděl, že má ještě jedno přistávací kolečku uprostřed, vypadá to zvláštně...
Ale jestli s tím padá na čumák, tak mělo být raději vpředu. |
| |
|
| | | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:46 | |
| | | |
|
| | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 13:58 | |
| | | |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:50 | |
| | Tak B-52 je kapitolou sama o sobě... Nevím, jestli má někdo jiný stejně koncipovaný podvozek, snad jedině B-47, i když ten nemá ty podvozky zdvojené... |
| |
|
| | | | | | | A340-600 14. 4. 2010 / 11:20 | |
| | | |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:29 | |
| | Tenhle je má ale nějaké polámané |
| |
|
| | | A340-600 12. 4. 2010 / 14:19 | |
| | Od čeho tam ta FMS je? *drbe se na hlave* |
| |
|
| | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:09 | |
| | De pak..A346 je neřád.At mam klapky víc mín nebo rychlost sebemenší tak to neposadim
Většinou tak kolem 200 knotů.Je to tonážní stroj a chtělo by na něj přijít.. |
| |
|
| | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:17 | |
| | Ty vole.. ty se mi snad zdas. Tady Ti nekdo napise, ze by jsi mel davat kolem 130 (i kdyz ani to neni presne, bo ta rychlost se lisi podle toho, jak jsi v dobe pristavani tezkej - v pripade -600 je to mezi 134-145), a ty tu porad neco o 200 ...
ano, neco by to chtelo - aby, kdyz nemas paru o litani, jsi se vybodl na litani takovy kravy, ale vzal si nejaky maly letadylko, a naucil se aspon zaklady. |
| |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:41 | |
| | Chce to trénink..Tohle je první cihla která mi zatim nejde,jinak vše ostatní je v cajku.Jako 747 a 342.Ale tůdlecto,to se zatim nevzdává.Chtělo by to taky nějakou lepší navigaci.Ty původní nejsou špatný ale maj dráhu na dohled přiliž pozdě.A když snáhnu nový éro tak tam je garmin 500 a ten nereaguje tuplem. |
| |
|
| | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:47 | |
| | Smaž prosím, ty ostatní identické příspěvky.
Mohl bys sem stručně napsat, jak vypadá konec tvého letu se 747 ? Činnosti, rychlosti, změny ovládacích prvků a tak. Stačí od řekněme hladiny FL100... |
| |
|
| | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:31 | |
| | No doolů doooolůů, pak se dotkne dráhy a je přistátý! Akorát je ten sim tak blbý, že po přistání vždycky zapne ten let od znova... divné |
| |
|
| | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:18 | |
| | Teda já lítám tyhle obludy málo, ale mít u dráhy 200 KTS... To snad ani s MiG-21. Možná tak s raketoplánem, to je taková cihla, ten by mohl přistávat při 200 Kts pěkně...
Zkus to pomaleji. |
| |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:48 | |
| | Ale jo...kdyz se ti kousnou klapky na pozici 1... |
| |
|
| | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 18:19 | |
| | No a zadalší nemůžu dohledat panel na crj 900.To je tet moje ninejší parketa.. |
| |
|
| | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 18:43 | |
| | Já si kolikrát říkám, jestli věk v Tvém profilu je pravda, nebo si tam přidal 20 roků navíc... |
| |
|
| | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 18:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | A340-600 14. 4. 2010 / 11:26 | |
| | vyser se na parkety a porid si radsi litajci koberec |
| |
|
| | | | | | | | A340-600 14. 4. 2010 / 12:35 | |
| | hele, nebylo by lepsi opravdu zacit cessnou a naucit se zaklady? .) |
| |
|
| | | | | | | A340-600 13. 4. 2010 / 21:37 | |
| | Heh, timhle me pri WT10 trosku zaskocil fspax, zapomel jsem dva legy po sobe na servis 767ky, a ouha. Dlouhe finale, casu malo, draha kratsi, a klapky se kously, ani na prvni nevylezly mrchy. Alternative nesly, asi to fspax bloknul komplet, tak to holt bylo hezky dolu abych byl co nejkratsi, 190, trosku to drclo, autobrake na max auto, reverzy az do 60kias (fuj fuj, ja vim) no a stihnul jsem jeste posledni rapid exit |
| |
|
| | | A340-600 12. 4. 2010 / 16:53 | |
| | Zdravim,
v prvom rade sem napis ze o aky model A340-600 sa jedna. Cize Ta poprosim napis o aku A340-600 sa jedna, pripadne ak to je freeware tak skade a pod akym nazvom suboru si si ju stiahol. Pokial sa jedna o payware tak napis vyrobcu.
Peto |
| |
|
| | | | A340-600 12. 4. 2010 / 22:12 | |
| | Já už si nevzpomínam ale asi je to z fsdownload,určitě freeware.a346 gulfair. |
| |
|
| | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 22:49 | |
| | A od kdy má Gulf Air A340-600? |
| |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 22:50 | |
| | od ty doby, co ho nekdo namaloval jako repaint? kdyz nekdo muze udelat 787 v barvach travelservisu, proc by nekdo nemohl 346 zmalovat do barev gulfu? |
| |
|
| | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:38 | |
| | Neveděl by někdo kde seženu plněfunkční GPS do FS pro většinu letadel.. |
| |
|
| | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:45 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | A340-600 13. 4. 2010 / 12:27 | |
| | Tam ale nikde není tlačítko "Download free"... |
| |
|
| | | | | | | | | | A340-600 14. 4. 2010 / 09:53 | |
| | takto ale otazka polozena nebyla |
| |
|
| | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:14 | |
| | Sem neveděl..Tak potřeba texture pro změnu.Těhlech moc nejni. |
| |
|
| | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | A340-600 12. 4. 2010 / 23:42 | |
| | Vypadá že je celkem to tvoje pc našlapaný..Co by mě vyšel takovejdle model.. |
| |
|
|