| | | repaint 10. 4. 2010 / 21:19 | |
| | Mám takovej problém s přidáváním repaintu do FS2004. Přidam si do FS repaint letadla a vše je vpohodě. Když si pak chci ale přidat další tak už se mi neukazuje, mám tam pořád jenom ten první. Jediný co musim udělat je že smažu ten první a dám místo toho ten druhej. Nevíte někdo čim by to mohlo bejt ? Chtěl bych tam mít víc repaintů najednou. Jde to vůbec ?? |
| |
|
| | | repaint 10. 4. 2010 / 21:38 | |
| | Předpokládám, že přidáváš taky určitej text do aircraft.cfg, že jo? Jenže pro každou část na každý repaint, je hlavička ve tvaru [fltsim.x], nebo tak nějak. Místo "x" si musíš dosadit nějaký číslo, ale nikdy nemůžou mít 2 repainty stejný číslo. |
| |
|
| | | | repaint 10. 4. 2010 / 23:10 | |
| | jj to vše dělám do aircraft.cfg vždy přidám ten text + fltsim.x dávám nový číslo |
| |
|
| | | | | repaint 11. 4. 2010 / 00:01 | |
| | mě to taky nefunguje já ten repaint musím vždy překopírovat ale stejně tam můžu mít jenom jeden model |
| |
|
| | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 00:18 | |
| | Tak se nediv kdyz furt jen prepisujes jeden a ten samej... |
| |
|
| | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 00:27 | |
| | xD |
| |
|
| | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 10:57 | |
| | musim protoze to jinak nejde |
| |
|
| | | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 11:12 | |
| | vsetkym to ide len tebe nie ? nemyslis si ze problem bude medzi klavesnicou a stolickou ? |
| |
|
| | | | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 11:16 | |
| | Dit já s tim mám taky problémy, jediný co mi jde že dám místo jednoho druhý |
| |
|
| | | | | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 11:22 | |
| | Nemůže to bejt třeba nák v nastavení ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 14:16 | |
| | Jsem ochoten ti ukázat že to jde pod podmínkou..že si tu potom veřejně nasypeš popel na hlavu. Pokud souhlasíš s touto podmínkou kontaktuj mě SZ. |
| |
|
| | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 00:47 | |
| | Tak z tadytoho příspěvku to chápu tak, že dáš vždycky přepsat soubory toho původního repaintu, protože je stejnej název složky. Jestli je to tak, tak to potom musíš tu složku přejmenovat do tvaru texture.xxx, kde "xxx" nahradíš jiným textem, často se používá registrační čislo letadla.
V aircraft.cfg potom musíš ještě upravit u danýho repaintu parametr "texture", kde nastavíš jako hodnotu to tvoje "xxx" v názvu složky. |
| |
|
| | | repaint 11. 4. 2010 / 12:29 | |
| | Zkus to projet řádek po řádku, abys měl:
title=zvolíš si název, pod jakým ho budeš mít - tohle se např. ukáže, když budeš ukládat lety v FS LOG, tak tam budeš mít pod letadlem právě tohle označení
sim=tohle by mělo být označení souboru .air, ze kterého se berou letové vlastnosti modelu
model=jestli používáš jiný model (máš např. složky model.1 a model.2
panel=totéž, pokud máš více složek panel, uvedeš co je za tečkou
sound=stejné, jako předchozí
texture=stejné, jako předchozí, tedy musíš mít složku texture, za názvem tečku a za tečkou nějaké označení a to označení uvedeš za rovnítko
kb_checklists=název souboru s checklistem pro kneeboard
kb_reference=název souboru s výkony pro kneeboard
atc_id=volací znak - poznávací značka letadla
ui_manufacturer=výrobce - pod tímhle názvem to najdeš ve výběru letadel (když budeš dělat repaint na Cessnu a napíšeš tady "BLA", tak musíš hledat výrobce "BLA" a pod tím najdeš svůj paint
ui_type=do uvozovek uvedeš typ letadla, který bude pod výrobcem, např. výbce bude Cessna a typ "C182S Skylane"
ui_variation=označení paintu, např. "Pižďuch airlines", tzn. že tam budeš mít třeba Cessnu 182S Skyline a máš možnost vybrat si barvy OK-ABC, Pižďuch Airlines, D-ILIN atd....
A nakonec je ještě description s nějakým popisem, např. se budeš chlubit, že jsi to udělal ty, tak se tam můžeš připsat a zobrazí se to v políčku v FSce při výběru letadla, ale to stejně nikdo nečte
A výsledek může vypadat takhle:
[fltsim.0]
title=Cessna Skylane 182S
sim=Cessna182S
model=1
panel=letadlo
sound=
texture=moje
kb_checklists=Cessna182S_check
kb_reference=Cessna182S_ref
atc_id=N778WS
ui_manufacturer=Cessna
ui_type="C182S Skylane"
ui_variation="White with green"
description="When Cessna saw how ... vehicle."
A z toho vyčtem:
- je to první paint v pořadí (má ve fltsim nulu)
- název paintu je Cessna Skylane 182S
- letové vlastnosti bere ze souboru "Cessna182S.air"
- pro zobrazení modelu používá složku "model.1"
- pro zobrazení panelu používá složku "panel.letadlo"
- zvuky bere ze složky "sound" bez dalšího označení, protože za rovnítkem nic není
- pro zobrazení textur používá složku "texture.moje"
- checklist bere ze souboru "cessna182s_check.htm"
- výkony letadla ze souboru "Cessna182S_ref.htm"
- interní ATC v simu bude tohle letadlo volat jako N778WS [november seven seven eight whisky romeo]
- bude k nalezení pod výrobcem "Cessna"
- typ letadla od výrobce bude "C182S Skylane"
- barvy tohoto repaintu budou nazvány jako "White with green"
- a pokud si tohle vybereme, objeví se ve vedlejším okýnku description popisek: "When Cessna saw how ... vehicle."
Tohle můžeš měnit dle libosti a podle toho to pak najdeš. Těch čísel může být skutečně hodně. Setkal jsem se i s dvojcifernými čísly |
| |
|
| | | | repaint 11. 4. 2010 / 14:22 | |
| | Ivošu...máš naprostou pravdu...ale někdy nestačí jenom dát hodnotu [fltsim.0]o řádek vyšší. Někdy se musí a to ve většině případech dopsat (třeba jen imatrikulačku) i do řádku title=Cessna Skylane 182S XXXX. a samořejmě že dál je to správně. Ted si honem nevzpomenu kde jsem se stím setkal...ale dokud jsem právě u title nedopsal ještě za model právě něco.....FSka do té doby nebrala nový repain v potaz a stale ukazoval jen ten jeden. |
| |
|
| | | | | repaint 11. 4. 2010 / 15:01 | |
| | V "Title=" musí být unikátní název jen pro jedno jediné letadlo ze všech ve FS, jinak se to bije a bere jen ten první.
Stačí např. dát Title=LETADLO-1 a Title=LETADLO-2 a bude vše šlapat jak má.
Zatímco uživatel si letadlo vybírá podle typu, modelu a repaintu, pro FS je jediný identifikační údaj právě položka "TITLE=", proto se nesmí nikde opakovat stejný název této položky. I AI-Traffic, se kterým jsem měl svého času co do činění bere údaj o zobrazovaném letadle právě z této položky. |
| |
|
| | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 15:10 | |
| | A co sem tu podle tebe napsal?Je jedno jestli tam napíše číslo jak uvádíš ty a nebo tam dá imatriku jako píšu já. |
| |
|
| | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 15:12 | |
| | Jo, ale radek to napsal jen obecně a pro mě srozumitelněji Tak se hned nevztekej |
| |
|
| | | | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 15:57 | |
| | jjáááá seeee nevztekááámmm |
| |
|
| | | | | | | | repaint 12. 4. 2010 / 20:06 | |
| | Jinak doporučuju Aircraft Analyzer (ACA2005), to ti proskenuje všechny letadla a případně ukáže, které TITLE= ti koliduje s jiným a ve kterém adresáři které [fltsim.xx] to je.
plus plno dalších vychytávek.
link: http://aifs2.pvdveen.net/ |
| |
|
| | | | | | | repaint 12. 4. 2010 / 19:57 | |
| | Kendy, ty jsi napsal toto : "Někdy se musí a to ve většině případech dopsat", proto jsem to raději zdůraznil, proč se to nedopisuje jen někdy, a taky jsem se více rozepsal o tom, kdy se to dopisuje a taky proč
Vztekloune vzteklá, cholerická, protivná, vošklivá, ...Douchová.
A nerozčiluj se, ať se ti nerozhodí vztlak |
| |
|
| | | | repaint 11. 4. 2010 / 15:26 | |
| | | |
|
| | | | | repaint 11. 4. 2010 / 16:50 | |
| | Tak zběžně jsem se na to mrknul a že ty jsi to hledal pod Boeing-PMDG?
Zkus se podívat, jestli ti nepřibyl nový "výrobce" s názvem "Boeing-FAV", podle řádku
ui_manufacturer=Boeing-FAV |
| |
|
| | | | | | repaint 11. 4. 2010 / 17:54 | |
| | JJ je to tam teda to jedno jedno (ten fischer) ty další se už záhadně objevily v boing PMDG Takže mám problém vyřešen. Moc moc dekuju všem za rady |
| |
|
|