| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | pelcik 10. 4. 2010 / 07:21 | |
| ![](img/nic.gif) | nemuzu pochopit jak se ty letadla davají do simulátoru,neporadíte my |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | pelcik 10. 4. 2010 / 08:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Složku letadla zkopírovat sem :/program Files/Micros.games/Micr.Flight Sim.X/Sim Objects/
Airplanes/...a vložit |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | pelcik 10. 4. 2010 / 08:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Najlepšie je vždy si prečítať "readme " súbor. Tam je skoro vždy autorom napísané čo máš spraviť.
Najlepšie urobíš ak si najprv vytvoríš napríklad niekde na ploche prázdny súbor a pomenuješ ho napr: FS9 dočas.
Keď stiahneš nejaké lietadlo do FS2004 , tak je väčšinou zazipované. Jednoducho obsah zipu , dáš rozbaliť práve do toho prázdneho súboru na ploche.
Otvoríš ho a vo väčšine prípadov tam budeš mať rozbalené súbory ako sú , Aircraft , Gauges , Effects a pod.
Súbor s názvom lietadla ktorý bude pod súborom Aircraft , skopíruješ so FS9 , Aircraft priečinok.
Obsah súboru Gauges skopíruješ do FS9 , Gauges priečinok.
A takto ďalej postupuješ ďalej.
Niekedy sú lietadlá od autorov spravené tak , že v zipe je iba jeden súbor ( názov lietadla ) a ten dáš do FS9 , Aircraft a to je všetko (viď. napr. http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=392&lan=&menu=4 ).
PS: nič si s toho nerob že ti to moc nejde , tiež mi to chvíľu trvalo kým som sa to naučil správne.
|
| |
|
|