| | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 6. 4. 2010 / 18:01 | |
| | Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, zda nemáte někdo informace o této letecké společnosti (EUROVIA AIR TRANSPORT), která má od léta léta chartery pro některé české CK.
Dnesk jsem se o ní dozvěděl poprvé ... a vůbec nevím co to je |
| |
|
| | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 6. 4. 2010 / 18:06 | |
| | Jen doplním, že základní údaje jsem našel na netu našel, jde mi spíše o soušasný stav - už mají letadla? Spekulovalo se o 737-700 |
| |
|
| | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 6. 4. 2010 / 18:09 | |
| | hledej. na netu na forech lkmt.cz a airways.cz o tom najdes vic nez dost. vcetne ruznych psychoteorii, ze je to komplot ostravskyho letiste a nekoho apodobne .)
ale abych se priznal, nerikal bych tomu ani letecka spolecnost - bo nebudou mit ani vlastni AOC a budou litat pod hlavickou job airu. |
| |
|
| | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 6. 4. 2010 / 18:17 | |
| | Jo díky ... tak nějak tohle objevuji, říkal jsem si, jestli to nebude něco společného s CCA Charter Jsem zvědavej, jestli jim to vydrží déle než Seaglu |
| |
|
| | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 6. 4. 2010 / 23:56 | |
| | Tohle už dááááávno neplatí. S Job Airem se rozešli, nebudou mít dvě 737-700 ale jednu 737-300 a provoz mají začít od 1.6.2010. AOC mají mít vlastní. Dneska jsem potkal jejich šéfika a tak to lze považovat za aktuální informaci |
| |
|
| | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 6. 4. 2010 / 23:58 | |
| | chmmm tak dik za uprsneni |
| |
|
| | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 00:44 | |
| | Teda CChA vznik jako reakce na rozkmotreni s Eurovii? |
| |
|
| | | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:02 | |
| | | |
|
| | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 05:52 | |
| | Díky pane za aktualitu. No jsem tedy zvědav, jak se s CCA Charter a TVS poperou |
| |
|
| | | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:06 | |
| | Třeba CCA Charter přeberou Travelu všechny kšefty, koupí dvacet B737-800 a dvě 787, v dalším kole privatizace koupí ČSA, LOT a na závěr Lufthansu i s Austrianem, činské aerolinky se sloučí do holdingu Central Chinese Airlines Group a na světě zůstane American Airlines, British Airways, AF/KLM, Qantas a CCA
Anebo taky ne |
| |
|
| | | | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:15 | |
| | Tohle mi nedelej ... kolegove se tu ted otaci, proc se tu smeju , a tlemim se pritom jak idiot |
| |
|
| | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 10:09 | |
| | Vzdycky kdyz vidim podobnou zpravu, tak si rikam - jak je mozny ze to porad jeste nekoho bavi, zakladat ve stredni Evrope a u nas nebo na Slovensku obzvlaste porad nove "letecke spolecnosti"... To delaji nadsenci za vlastni, nebo banky jeste porad pujcuji na takove projekty, nebo to jede za nejake EU penize, nebo je to klasicke ceske "nemam rad sefa, chci si poroucet sam, zalozim firmu, pretahnu zakazniky"?
Ja to jinak s prominutim opravdu nejak nechapu, jakou ma budoucnost firma s par letadly, kazde vetsinou jine a odjinud, bez poradneho zazemi od udrzby po starost o posadky, na trhu kde sotva naplni letadla soucasni hraci...Akorat vytahaji penize z bank, fondu, lidi, uradu, pilotu co si v nouzi zaplati cokoliv jen aby litali...a za par mesicu/let je po vsem.
Jsem patriot, ale takovemu "ceskemu letectvi" vazne nejak nefandim. Nebo jsem jen moc velkej skeptik a neznam se s dotycnymi osobne, abych to nadseni nalezite ocenil? |
| |
|
| | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:01 | |
| | Myslím, že kdyby nebyli lidé, které baví zakládat "pořád nové" letecké společnosti, létali bychom na dovolenou s ČSA a létat bychom se učili možná tak v Benešově.
Jistě ne každý nový projekt v letectví uspěje (nebo spíš přesněji - naprostá většina neuspěje), ale pokud je myšlenka poctivá, není důvod jí opovrhovat. Jinak k tvé otázce, dělají to nadšenci za vlastní s podporou několika privátních investorů. Vycházejí z toho, na československém charterovém trhu vznikla po krachu Seaglu a Sky mezera, kterou by mohli využít.
Třeba na podzim po zmíněné společnosti zbyde akorát repaint třístovky pro FS, ale nikoho z nás to žádné peníze stát nebude. |
| |
|
| | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:18 | |
| | Co si budeme povidat Mistry slepych ulicek v tomto ohledu jsou slovaci ... sice je jich jak safranu, ale leteckych spolecnosti maji (no, meli) jako maku, a vsechno stylem (az na jednu, ktera uz je taky v panu) .. mame jedno, dve pronajata letadla, a nejak to tam ulitame .. ale historie zatim neukazuje na to, ze by to byla cesta, na jejimz konci je svetlo
.. pravda, slovensky trh je o dost mensi, nez ten nas... takze uvidime... |
| |
|
| | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:20 | |
| | No na to se lze dívat ze dvou pohledů:
1) kdyby před dvanácti lety za okolností možná prapodivných nezačala u nás létat jedna prapodivná charterovka s jednou čtyřstovokou, nebylo by tady teďka tolik osmistovek, nemělo by těch pár set lidí práci v letectví a všichni bychom se paběrkovali od ničeho k ničemu u společností, které zazáří a zhasnou. Někomu to prostě vyjde, a někomu ne.
2) Na druhou stranu je pravda, že dva obory lidské činnosti jsou nasáklé fandy jako nic jiného, a to k prospěchu i neprospěchu věci. A to je letectví a železnice. Světová historie byla svědky už mnoha pokusů, kdy skupina fandů založila leteckou společnost, protože ji chtěla, protože měla sen, jak s tím a tím krásným letadlem bude lítat odcamcaď pocamcaď. Stejně tak na dráhách, zatím tedy ne u nás, byly případy, že skupina fandů založila společnost, která koupila jejich právě vyřazované milované mašinky a že jim tím prodlouží život... a bác.
Druhým extrémem jsou naprosto neosobní manžeři, kteří jednou manažují doly, pak aerolinku a na záver politickou stranu (i v jiném pořadí). Optimem asi bude, když firmu založí a vede někdo, kdo tomu rozumí, chce v letectví pracovat, ale jeho primárním přáním je vydělat peníze. Možná budu tlučen a utlučen lidmi s více levicovým názorem, ale v letecké dopravě, která je hodně tvrdým a ostrým bojištěm, kde není moc prostoru pro manévr, není místo pro firmu, které půjde o fandovství, dobrou partičku lidí, prima kolektiv, bezva pracovní podmíky a nablýskaná letadla. Po těch zbyde jen prázdné místo a bolest v lidech.
Osobně držím Eurovii a CCA Charters palce, ať to ustojí |
| |
|
| | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:37 | |
| | jeden takovy trosku "fanda" projekt v oblasti zeleznice byl i v cechach. A funguje dodnes ... a celkem uspesne. Z firmy, ktera mela (uz si to nepmatuju uplne presne) pred nekolika (a ne mnoha lety) jeden motoracek a jezdila prakticky spis/skoro historicke jizdy, je dneska celkem uspesna dopravni firma, kterou uz dnes nezivi jezdeni s motorackem z bodu A do bodu B, ale vozba nakladnich vlaku s nekolika vlastnima lokomotivama ..
i kdyz - mozna to neni tak uplne fanda projekt, ale spis ta tva idealni varianta - fandove, kterym jde o penize. |
| |
|
| | | | | | OT: Letecké společnosti v ČR - EUROVIA AIR TRANSPORT 7. 4. 2010 / 11:43 | |
| | To je totiž rozumný kompromis. Být čistým fandou si může dovolit být někdo, kdo v dané aktivitě jen a jen rozpouští peníze vydělané jinde.
To je většina těch, co vlastní Spitfiry, Mustangy, Focke-Wulfy.... Trenéry.... modely.... Flight Simulátory.... |
| |
|
|