| | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 12:11 | |
| | Pro fandy: svou službu v našem letectvu ukončila s definitivní platností jediná spárka Mi-24DU. O dalším jejím osudu se rozhoduje... |
| |
|
| | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 12:18 | |
| | Ja bych si vzal kabinu |
| |
|
| | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 13:31 | |
| | Mě by stačila páka kolektivu. |
| |
|
| | | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 13:50 | |
| | To vis ze jo, a Ty by si to zase predelal na Hall sondu a USB - ani nahodou ))) |
| |
|
| | | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 17:06 | |
| | Marku jeden knipel a páka kolektivu z Mi-2 by sa našla to je ten úkol do ďalšej päťročnice, čo som pred časom spomínal. Musím ešte zohnať nejaké kreslo z kolotoča, alebo iného lietajúceho aparátu, a môžeš sa zase realizovať čo Ty na to??
|
| |
|
| | | | | | Konec jiné "staré dámy" 1. 4. 2010 / 08:51 | |
| | Týjo... ale já a mechanika, to nejde moc dohromady. Elektriku OK, ale mechaniku :-/ nemám na to doma vybavení... |
| |
|
| | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 18:19 | |
| | já bych to bral cele na vystavku |
| |
|
| | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 13:03 | |
| | V cem byla ta sparka jina? Ostatni verze se nedaj ovladat z obou mist? Nebo jen mela na druhe sedacce "instruktorskou" vybavu? |
| |
|
| | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 13:40 | |
| | Měla v přední kabině víc "budíků", lepší ovládání (u klasických mašin jsou takové spartánské pedály), imitaci závad za letu, samozřejmě neměla kulomet (jinak byla možnost střelby zachována)... |
| |
|
| | | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 17:45 | |
| | | |
|
| | | | | | Konec jiné "staré dámy" 1. 4. 2010 / 12:58 | |
| | ..tyjo, stejně, dvě nevzhledné trubky a dvě strohé tyčky a řídí se tím takováhle (heliko)potvora...
Ty dvě ošlapané tyčky na řízení vrtulky mě celkem udivily. |
| |
|
| | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 14:13 | |
| | ach jo ... krásná léta to byla ... ukápla mi slza Havrane |
| |
|
| | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 15:46 | |
| | Pláč, lítost, vztek, slzy |
| |
|
| | | | Konec jiné "staré dámy" 31. 3. 2010 / 21:07 | |
| | tohle chlap většinou dělá, když mu novýho trojkovýho bavoráka nějakej zmrd vobjede klíčem ale že někde vyřadili jeden .. ty musíš mít hroznej život, jestli řveš vždycky, když se vyřadí nějakej vrtulník |
| |
|
| | | | | Konec jiné "staré dámy" 1. 4. 2010 / 11:56 | |
| | No, nevím kámo, ale jestli si dobře pamatuju, tak tohle byla jediná dvoupilotní Mi-24 u CzAF. Protože jak matně vzpomínám, tak s Véčkama žádná nedorazila. Jesti je náhrada, či ne, nevím. |
| |
|
| | | | | | Konec jiné "staré dámy" 1. 4. 2010 / 12:05 | |
| | jo to jo, jediná je, ale přeci kvůli tomu nebudeme smáčet kapesníky |
| |
|
| | | | | | | Konec jiné "staré dámy" 1. 4. 2010 / 12:21 | |
| | Mám s ní pár krásnejch zážitků..myslim že mam důvod aspoň v duchu zaslzet |
| |
|
| | | | | | | Konec jiné "staré dámy" 1. 4. 2010 / 12:34 | |
| | tak je to taková nostalgie. Navíc vojáci přicházejí o redelivery, při kterém se mnozí můžou s letadlem naposled rozloučit a udělat mu "poslední" službu u starého provozovatele |
| |
|
|