| | | Blikající textury na zemi - Radeon 9200? 29. 9. 2004 / 22:38 | |
| | Ahoj,
mám jeden docela divnej problém. Nejprve - mám FS2004, kartu ATI Radeon 9200 128MB, 1GB RAM, Athlon 1600XP... AA nastaven natvrdo v ovladačích (2x, kvalita), Filtering na 2x.
Když nastartuju na Ruzyni v noci, za svítání nebo za soumraku, dám pohled z venku, zobrazí se mi na zemi měnící se polygony, kde je jiná textura (nasvícená) - viz. screenshot. Zjistil jsem, že to dělá funkce Transform and lighting v FS-ce. Když jí vypnu, nedělá to. Ostatní nastavení v FS-ce na to asi nemá vliv, zkoušel jsem všechno možné, ale nic nepomohlo. Bez Transform and lighting je ale FPS hrozně malé (tak 4 - 8) a nedá se s ním lítat. Zkusil jsem všechny možné ovladače (originál, staré, pozdější i nejnovější Catalysty, DNA drivery), ale nic nepomohlo. Dál je zajímavé, že něco podobného to dělá i v jiných FS2002 scenériích, např. Mikonos, Monastir... Tam se to ale chová ještě hůř, tam úplně vypadávají textury na taxiways a to tak, že prosvítá ortofoto, co je pod nima. A není to závislé na denní době (ať je den nebo noc). Netuší někdo, čím by to mohlo být? Nemá to někdo také?
Díky moc.
MT. |
|
| |
|
| | | Re: Blikající textury na zemi - Radeon 9200? 1. 10. 2004 / 07:00 | |
| | V nastavení ovladačů zapnout 32-bit Z-buffer. |
| |
|
| | | | Re: Re: Blikající textury na zemi - Radeon 9200? 1. 10. 2004 / 13:26 | |
| | Mám nastaveno - nemá to na to žádný vliv. Btw: Ona FS-ka podporuje Z-buffer?
MT. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Blikající textury na zemi - Radeon 9200? 1. 10. 2004 / 14:33 | |
| | Zdravím - mám toho samého Radeona a ve FS2004 to dělá, ve FS2002 ne ( Nezjistil jsem, čím to... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Blikající textury na zemi - Radeon 9200? 1. 10. 2004 / 17:02 | |
| | Hmmm. aspoň v tom nejsem sám ((
O víkendu budu testovat Radeon 9600 Pro, tak uvidím.
Dám vědět.
MT. |
| |
|
|