FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Blikající textury na zemi - Radeon 9200? Jeden příspěvek | Celý strom
Blikající textury na zemi - Radeon 9200?   29. 9. 2004 / 22:38
MT.
Ahoj,
mám jeden docela divnej problém. Nejprve - mám FS2004, kartu ATI Radeon 9200 128MB, 1GB RAM, Athlon 1600XP... AA nastaven natvrdo v ovladačích (2x, kvalita), Filtering na 2x.
Když nastartuju na Ruzyni v noci, za svítání nebo za soumraku, dám pohled z venku, zobrazí se mi na zemi měnící se polygony, kde je jiná textura (nasvícená) - viz. screenshot. Zjistil jsem, že to dělá funkce Transform and lighting v FS-ce. Když jí vypnu, nedělá to. Ostatní nastavení v FS-ce na to asi nemá vliv, zkoušel jsem všechno možné, ale nic nepomohlo. Bez Transform and lighting je ale FPS hrozně malé (tak 4 - 8) a nedá se s ním lítat. Zkusil jsem všechny možné ovladače (originál, staré, pozdější i nejnovější Catalysty, DNA drivery), ale nic nepomohlo. Dál je zajímavé, že něco podobného to dělá i v jiných FS2002 scenériích, např. Mikonos, Monastir... Tam se to ale chová ještě hůř, tam úplně vypadávají textury na taxiways a to tak, že prosvítá ortofoto, co je pod nima. A není to závislé na denní době (ať je den nebo noc). Netuší někdo, čím by to mohlo být? Nemá to někdo také?
Díky moc.
MT.
img_forumn/r35164_1.jpg (500x375)
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ