| | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 27. 3. 2010 / 17:04 | |
| | Zdravím
mám takoví problém s přechodem, který jde vidět na obrázku. stalo se to tím, že jsem použil funkci EXTRUDE. Neví někdo proč to takhle udělalo ?? Jestli někdo zná odpověď, prosím odpověztě a kdyby to šlo, tak napiště i návod, jak se toho zbavit. Díky za odpověď |
| |
|
| | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 27. 3. 2010 / 17:05 | |
| | | |
|
| | | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 28. 3. 2010 / 15:51 | |
| | opravdu neví nikdo čím to je ?? není to někde v nastevení, nebo někde tak ?? Prosím odpovězte, jestli víte co s tím. |
| |
|
| | | | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 28. 3. 2010 / 22:33 | |
| | No tak chlapi neříkejte mi že není nikdo kdo by nepomohl vyřešit tento zádrhel... |
| |
|
| | | | | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 28. 3. 2010 / 22:44 | |
| | No asi není...
Ono přecejenom lidí co se zabývají modelováním do FS trochu víc do hloubky a zároveň chodí na toto fórum, asi moc není. |
| |
|
| | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 28. 3. 2010 / 22:42 | |
| | Ahoj,
extrude polygonů používám v gmaxu skoro pořád, ale tohle jsem ještě neviděl... ani nevim co by to mohlo způsobit. Nicméně ono je v podstatě jedno jak to vypadá v gmaxu (může být jenom spatně nastavený zobrazení), důležitý je jak to vypadá v FS. Zkus to zkušebně exportovat jako mdl a jen tak letmo hodit do FS a zkoukni to. Pokud to i po exportu v FS vypadá takhle, tak to je problém. Kdyžtak sem nebo někam jinam hoď ještě pár obrázků tý oblasti (klidně i zjiných úhlů), takhle se z toho fakt moc nepozná. Ideálně i se zapnutýma drátama (F4) ať je vidět jestli je každej ten zub jako polygon, nebo jenom spatně zobrazená hrana...
Jak říkám, extrude používám skoro pořád, ale tohle jsem ještě neviděl. Spíš bych hledal problém někde jinde... |
| |
|
| | | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 29. 3. 2010 / 16:29 | |
| | Tak jako poligon to není, je to vidět na obrázku, ještě tedy zkusím to hodít do FS a uvidíme, jak to bude vypadat. |
| |
|
| | | | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 29. 3. 2010 / 16:58 | |
| | sakra, vzdycky zapomenu vložit obrázek |
| |
|
| | | | | | Gmax - nastavení 29. 3. 2010 / 19:36 | |
| | Nremohl by mi někdo poslat nastavení Gmaxu ?? Abych nemusel dávat celí model do FS, protože je to moje první éro a ještě nevím přesně, jak se to dává do FS, aby to trochu lítalo. Díky za odpověď |
| |
|
| | | | | | | Gmax - nastavení 29. 3. 2010 / 20:37 | |
| | Lítat to nemusí, záleží jak to vypadá. Stačí akorát exportovat jako mdl (musíš mít nainstalovaný SDK) a pak si vlézt třeba do složky cessny, otevřít složku model a ten soubor mdl, který tam je, zazálohovat a přepsat tim tvojím vyexportovaným. Bude to lítat jako cessna, ale tady jde o to jak to vypadá.
Každopádně sám časem poznáš, že je vždycky dobrý udělat kousek práce a pak to ozkoušet v FS. Pak se taky může stát, že na tom budeš dělat 2 měsíce a pak to nepůjde ani exportovat. Na to bacha, já to ladim každou chvíli... |
| |
|
| | | | | | | | Gmax - nastavení 29. 3. 2010 / 20:46 | |
| | tak OK, já to tedy skusím, už stahuju SDK a snad to stihnu ještě dneska tam hodit. díky za radu |
| |
|
| | | | | | | | | Gmax - nastavení 29. 3. 2010 / 21:17 | |
| | Juchůůůůůůůů tak už mi to letí, dal jsem to místo L-13ky, takže plachtím, žádné chyby tam nejsou, doufám tedy, sem si ničeho nevšimnul, to mě dneska udělalo takovou radost, konečně mě něco v FSce letííí !!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | Gmax - nastavení 29. 3. 2010 / 22:24 | |
| | Jojo, pohled na vlastní práci v FS vždycky potěší |
| |
|
| | | | | | Gmax - zubatý přechod mezi objekty 19. 6. 2010 / 10:57 | |
| | Už opravdu nevím co s tím, zkoušel jsem přeinstalovat Gmax, dokonce jsem si počkal i na přeinstalování windowsu a pořád je to stejné. Myslíte že by to mohla způsobyt funkce extrude ? Všiml jsem si že před tím, než jsem tuto funkci použil, tak je to vše v pořádku, ale když si otevřu novější uložené soubory, kde už byla tato funkce provedena, tak je to takhle zubaté a někdy ty objekty do sebe ani nezapadají, ale když už to otevřu v FS, tak je to dobrý. Nevíte jak se toho zbavit ? Rád bych už pokračoval ve vývoji. Díky za odpověď |
| |
|
| | | Gmax - otočená stěna na kopírovaném objektu 30. 3. 2010 / 20:48 | |
| | Zdravím, mám zase problém, když skopíruju křídlo a otočím ho vodorovně, tak mi to otočí i stěnu, je viět i na screenu a je to křídlo nalevo. Neví někdo jak na to, aby tam nebyla tato chyba ?. díky |
| |
|
| | | | Gmax - otočená stěna na kopírovaném objektu 30. 3. 2010 / 21:10 | |
| | | |
|
| | | | | Gmax - otočená stěna na kopírovaném objektu 30. 3. 2010 / 21:23 | |
| | Díky, zítra vyzkouším, ale tak sleduju, že mi odpovídáš jenom ty. Moc děkuju, že mi radíš, moc mi to pomáhá. |
| |
|
| | | L 23 - vývoj pokračuje kupředu 31. 3. 2010 / 21:25 | |
| | Tak jsem dal na rady ostatních a tak se to pomalu, ale jistě rýsuje. Je už základní tvar modelu a tet se vrhnu na kokpit. Poté bych se dal nejspíš na animace a potom na VC. mezitím někde zapasuju textury. Doufám že se bude líbit a pro lepší představivost poskitnu screen z aktuálního stavu vývoje.
|
| |
|
| | | | L 23 - vývoj pokračuje kupředu 31. 3. 2010 / 22:58 | |
| | nádherná práce jen tak dál |
| |
|
| | | | L 23 - vývoj pokračuje kupředu 1. 4. 2010 / 07:55 | |
| | To bude " pohlazení " znova pokočírovať Super Blaníka , perfektné. Dúfam že to potom dáš sem na flightsim
|
| |
|
| | | | | L 23 - vývoj pokračuje kupředu 1. 4. 2010 / 09:13 | |
| | jj, určitě to sem hodím |
| |
|
| | | | L 23 - vývoj pokračuje kupředu II. 22. 9. 2010 / 21:01 | |
| | Tak jsem přimodelovat pár doplňků, jako je hlavně VC, ale tet na to nebyl moc čas, tak toho moc přidělaného není, ale tak aby jste věděli že na tom přecejenom dělám, tak vám sem hodím pár screenů
http://www.facebook.com/album.php?aid=11618&id=100000316244614&l=b85114b624
nové jsou ty poslední 4 screeny, ale pomalu se to rýsuje. Už se na to těším, zrovan tak jako někteří z vás |
| |
|
| | | | | L 23 - vývoj pokračuje kupředu II. 22. 9. 2010 / 21:30 | |
| | Super ! Paráda už se ti to pěkně rýsuje a vypadá to opravdu jako L-23!! Jen tak dál. Přeju ať tě tvoje pracovní nasazení neomrzí! |
| |
|
|