FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - zubatý přechod mezi objekty Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - zubatý přechod mezi objekty   27. 3. 2010 / 17:04
Juralet
Zdravím
mám takoví problém s přechodem, který jde vidět na obrázku. stalo se to tím, že jsem použil funkci EXTRUDE. Neví někdo proč to takhle udělalo ?? Jestli někdo zná odpověď, prosím odpověztě a kdyby to šlo, tak napiště i návod, jak se toho zbavit. Díky za odpověď
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   27. 3. 2010 / 17:05
Juralet
8794 B / 600 x 355 / B00000002.jpg
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   28. 3. 2010 / 15:51
Juralet
opravdu neví nikdo čím to je ?? není to někde v nastevení, nebo někde tak ?? Prosím odpovězte, jestli víte co s tím.
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   28. 3. 2010 / 22:33
Kulda   
No tak chlapi neříkejte mi že není nikdo kdo by nepomohl vyřešit tento zádrhel...
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   28. 3. 2010 / 22:44
Aardvark   
No asi není...

Ono přecejenom lidí co se zabývají modelováním do FS trochu víc do hloubky a zároveň chodí na toto fórum, asi moc není.
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   28. 3. 2010 / 22:42
Aardvark   
Ahoj,

extrude polygonů používám v gmaxu skoro pořád, ale tohle jsem ještě neviděl... ani nevim co by to mohlo způsobit. Nicméně ono je v podstatě jedno jak to vypadá v gmaxu (může být jenom spatně nastavený zobrazení), důležitý je jak to vypadá v FS. Zkus to zkušebně exportovat jako mdl a jen tak letmo hodit do FS a zkoukni to. Pokud to i po exportu v FS vypadá takhle, tak to je problém. Kdyžtak sem nebo někam jinam hoď ještě pár obrázků tý oblasti (klidně i zjiných úhlů), takhle se z toho fakt moc nepozná. Ideálně i se zapnutýma drátama (F4) ať je vidět jestli je každej ten zub jako polygon, nebo jenom spatně zobrazená hrana...

Jak říkám, extrude používám skoro pořád, ale tohle jsem ještě neviděl. Spíš bych hledal problém někde jinde...
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   29. 3. 2010 / 16:29
Juralet
Tak jako poligon to není, je to vidět na obrázku, ještě tedy zkusím to hodít do FS a uvidíme, jak to bude vypadat.
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   29. 3. 2010 / 16:58
Juralet
sakra, vzdycky zapomenu vložit obrázek
12315 B / 600 x 318 / B00000001.jpg
 

Gmax - nastavení   29. 3. 2010 / 19:36
Juralet
Nremohl by mi někdo poslat nastavení Gmaxu ?? Abych nemusel dávat celí model do FS, protože je to moje první éro a ještě nevím přesně, jak se to dává do FS, aby to trochu lítalo. Díky za odpověď
 

Gmax - nastavení   29. 3. 2010 / 20:37
Aardvark   
Lítat to nemusí, záleží jak to vypadá. Stačí akorát exportovat jako mdl (musíš mít nainstalovaný SDK) a pak si vlézt třeba do složky cessny, otevřít složku model a ten soubor mdl, který tam je, zazálohovat a přepsat tim tvojím vyexportovaným. Bude to lítat jako cessna, ale tady jde o to jak to vypadá.
Každopádně sám časem poznáš, že je vždycky dobrý udělat kousek práce a pak to ozkoušet v FS. Pak se taky může stát, že na tom budeš dělat 2 měsíce a pak to nepůjde ani exportovat. Na to bacha, já to ladim každou chvíli...
 

Gmax - nastavení   29. 3. 2010 / 20:46
Juralet
tak OK, já to tedy skusím, už stahuju SDK a snad to stihnu ještě dneska tam hodit. díky za radu
 

Gmax - nastavení   29. 3. 2010 / 21:17
Juralet
Juchůůůůůůůů tak už mi to letí, dal jsem to místo L-13ky, takže plachtím, žádné chyby tam nejsou, doufám tedy, sem si ničeho nevšimnul, to mě dneska udělalo takovou radost, konečně mě něco v FSce letííí !!!!
12901 B / 600 x 402 / B00000001.jpg
 

Gmax - nastavení   29. 3. 2010 / 22:24
Aardvark   
Jojo, pohled na vlastní práci v FS vždycky potěší
 

Gmax - zubatý přechod mezi objekty   19. 6. 2010 / 10:57
Juralet
Už opravdu nevím co s tím, zkoušel jsem přeinstalovat Gmax, dokonce jsem si počkal i na přeinstalování windowsu a pořád je to stejné. Myslíte že by to mohla způsobyt funkce extrude ? Všiml jsem si že před tím, než jsem tuto funkci použil, tak je to vše v pořádku, ale když si otevřu novější uložené soubory, kde už byla tato funkce provedena, tak je to takhle zubaté a někdy ty objekty do sebe ani nezapadají, ale když už to otevřu v FS, tak je to dobrý. Nevíte jak se toho zbavit ? Rád bych už pokračoval ve vývoji. Díky za odpověď
 

Gmax - otočená stěna na kopírovaném objektu   30. 3. 2010 / 20:48
Juralet
Zdravím, mám zase problém, když skopíruju křídlo a otočím ho vodorovně, tak mi to otočí i stěnu, je viět i na screenu a je to křídlo nalevo. Neví někdo jak na to, aby tam nebyla tato chyba ?. díky
13778 B / 600 x 206 / B00000001.jpg
 

Gmax - otočená stěna na kopírovaném objektu   30. 3. 2010 / 21:10
Aardvark   
Ahoj,

to není problém kopírování, ale zrcadlení. Při zrcadlení se otočí i normály polygonů a tak je křídlo vyplněný zevnitř. Více zde... http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=77015&lan=0
 

Gmax - otočená stěna na kopírovaném objektu   30. 3. 2010 / 21:23
Juralet
Díky, zítra vyzkouším, ale tak sleduju, že mi odpovídáš jenom ty. Moc děkuju, že mi radíš, moc mi to pomáhá.
 

L 23 - vývoj pokračuje kupředu   31. 3. 2010 / 21:25
Juralet
Tak jsem dal na rady ostatních a tak se to pomalu, ale jistě rýsuje. Je už základní tvar modelu a tet se vrhnu na kokpit. Poté bych se dal nejspíš na animace a potom na VC. mezitím někde zapasuju textury. Doufám že se bude líbit a pro lepší představivost poskitnu screen z aktuálního stavu vývoje.
18164 B / 600 x 338 / B00000001.jpg
 

L 23 - vývoj pokračuje kupředu   31. 3. 2010 / 22:58
bedy142
nádherná práce jen tak dál
 

L 23 - vývoj pokračuje kupředu   1. 4. 2010 / 07:55
maverick60   
To bude " pohlazení " znova pokočírovať Super Blaníka , perfektné. Dúfam že to potom dáš sem na flightsim
 

L 23 - vývoj pokračuje kupředu   1. 4. 2010 / 09:13
Juralet
jj, určitě to sem hodím
 

L 23 - vývoj pokračuje kupředu II.   22. 9. 2010 / 21:01
Juralet
Tak jsem přimodelovat pár doplňků, jako je hlavně VC, ale tet na to nebyl moc čas, tak toho moc přidělaného není, ale tak aby jste věděli že na tom přecejenom dělám, tak vám sem hodím pár screenů

http://www.facebook.com/album.php?aid=11618&id=100000316244614&l=b85114b624


nové jsou ty poslední 4 screeny, ale pomalu se to rýsuje. Už se na to těším, zrovan tak jako někteří z vás
 

L 23 - vývoj pokračuje kupředu II.   22. 9. 2010 / 21:30
Raspber
Super ! Paráda už se ti to pěkně rýsuje a vypadá to opravdu jako L-23!! Jen tak dál. Přeju ať tě tvoje pracovní nasazení neomrzí!
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ