Naopak, je to jedno a totéž Obojí je čistě věc názoru a vlastního vkusu a existuje skupina lidí, kteří si myslí to a skupina, která si myslí to druhé
Já jsem ve skupině, která si myslí, že trsátka jsou kýč a zhled působí podobně jako u nějakých lowcostů a ty jsi v té druhé, které se ty trsátka líbí
PS: jen taková moje úvaha, jak by se to dalo charakterizovat:
- klasická aerolinka (národní), která má nějakou úroveň se snaží zachovat nějaké barevné, popř. i tvarové schéma nějakého národního symbolu/vlajky (staré logo ČSA byly trojúhelníky/klíny, v naší vlajce je to taky tak)
- lowcost se snaží upoutat co největší pozornost pomocí výrazných symbolů nebo pestrých barev, hlavně aby si lidi všimli, že to lítá a tím hledá potenciální zákazníky, což je naprosto odlišná filozofie (a to je současný vzhled ČSA) |
|