Já ti nevím, Charlie, jak už jsem napsal na Nymburku, trochu zůstávám skeptikem a obávám se, jestli tam někdo jen tak nehodil fámu. Jako majitel stroje stále ještě vystupuje Historic Aircraft Foundation alias Kilo 6, navíc, řekněme si upřímně, Spitfire je opravdu, ale opravdu velká darda co se peněz na pořízení i údržbu týče. Navíc na diskuzi, na kterou odkazuješ na stránce Historické letky je napsáno, že stroj je v původním stavu, což tenhle úplně není (podívej na směrovku). A teď si vem, že dáš odhadem 30-40 mega za eroplán, chceš ho provozovat "doma", a necháš mu koncové oblouky křídla a kulatou směrovku, no nevím nevím... U lecjakého majitele bych to bral, že mu to je jedno, ale vem si, jak se HL piplala s BH-5 a teď Zlínem XIII, aby byly co nejvěrnější, a teď by nechala tohle, to se mi taky moc nezdá.
Ale představa, že by se dal u nás pravidelně poslouchat Merlin je příliš krásná na to, že by se té naději kousek místa nechat mohl |
|