| | | VT-100 Démant - první let 20. 3. 2010 / 21:36 | |
| | Zdravím všechny, dnes se poprvé vznesl Démant, lítá docela dobře Zbývá dohotovit interiér a máme dalšího klasika. Pavel K. |
| |
|
| | | VT-100 Démant - první let 20. 3. 2010 / 21:48 | |
| | | |
|
| | | VT-100 Démant - první let 20. 3. 2010 / 23:18 | |
| | Pekne.Co tak aeroklubovu klasiku VSO 10 ? |
| |
|
| | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 00:09 | |
| | Hezký. Jenom když už jsi tak rozjetej s těma českejma větroněma (a jinými čs. letadly), tak co takhle jim udělat nějakou vlečnou? Sám určitě víš, jakou mám na mysli.
Samozřejmě ti jí nechci nijak vnucovat, ale docela bych nějakou nově udělanou Z-226 bral. |
| |
|
| | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 11:05 | |
| | Větroně od tebe jsou nádherné! ALe já už bych byl taky pro nějakou pěknou vlečnou. Taková L-60s chybí myslím opravdu víc než dost. Je to myslím letadlo, které zcela určitě uvidíš skoro na každém aeroklubovém letišti. ALe jestli chceš pokračovat ještě nějakým větroněm tak určitě ta VSO 10 není špatný nápada. Obdivuju tvoje nadšení a práci. Tolik hodin co si už musel prosedět u Gmaxu. Ale my jsme hodně rádi a pánove z Čezu určitě taky Jen tak dále! |
| |
|
| | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 11:24 | |
| | Pokud vim, tak třeba na LKBE L-60 neni. Ale do FSky bych jí bral. |
| |
|
| | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 11:46 | |
| | Zapomnel tam pripsat ze pred "par" lety |
| |
|
| | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 11:52 | |
| | Asi jo. Ale to nemění nic na tom, že je to česká klasika. |
| |
|
| | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 11:59 | |
| | No, za vlečnú aj ja "bojujem" už dávno, ale tiež by som radšej 226-ku. A čo sa týka vetroňov, paráda by bol aj VT 125 Šohaj. |
| |
|
| | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:34 | |
| | já měl za to, že vlečná je 226 |
| |
|
| | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:38 | |
| | Ja tiež, ale Rabsper (myslím, že on) spomínal ako vlečnú Brigadýra, čo je tiež normálne, takisto ako vlečná sa u nás používal aj Čmeliak, takže vlečých môže byť viac, nielen 226-ka |
| |
|
| | | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:45 | |
| | no to hej ale výraz vlečná se používá, aspoň tady u nás, pro 226 |
| |
|
| | | | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 19:07 | |
| | Mě se pod výrazem "vlečná" vybaví taky 205ka, konkrétně OK-KNX z LKBE.
A k tomu Čmelákovi: ten už máme snad ve všech verzích, včetně vlečný, takže toho si myslim, že už nemusíme moc řešit. |
| |
|
| | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 13:11 | |
| | Kdyz se najde nekdo, kdo model dodela do FSX a udela poradnou dynamiku, tak rad prenecham skoro hotovou Vosu...
|
| |
|
| | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:00 | |
| | A skoro hotovú 205-ku do FSX nemáš? |
| |
|
| | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:01 | |
| | To opravdu nemam. Ale jen pro predstavu, tenhle model je skoro 4 roky stary. |
| |
|
| | | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:04 | |
| | Tibor Kókai mal rozrobenú krásnu 526-ku, ktovie čo je s ňou? Nemáš sa ako spojiť s ním? |
| |
|
| | | | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:39 | |
| | No, situace se ma tak, ze 142 aktualne stoji, ale ceka se uz jen na budiky. Ale nevim jestli te to prilis potesi, protoze 142 bude na 100% payware a vydavatel bude Aerosoft.
Co se tyce 526, tak tam to jeste neni jiste, zatim je jen holy model bez textur. Jinak Tibor rikal, ze kdyz se mu ozve schopny programator, ktery by udelal budiky pro 526, tak bude 526 freeware. Jinak to dost mozna pujde stejnou cestou jako 142. |
| |
|
| | | | | | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 14:54 | |
| | No, to sú mašinky, (hlavne Trener) na ktoré mi nebude ľúto minúť aj pol dôchodku, aj keby ma žena zabila. |
| |
|
| | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 18:54 | |
| | Trochu se obávám že jeden z dalších dobrých tvůrců malinko zamrznul na něčem jako jsou větroně.Pavle,moc hezký věci děláš..ale čekal jsem malinko víc a to v tom,že budeš zkoušet mnohem náročnější letadla,které by ještě stálo za to udělat do FS. Jak píšou kluci..vlečnou nebo tu L-60...no a ještě mě napadá jedno pěkný éro (viz.foto)...co takhle L-610? Samozřejmě klasika větroně..taky dobrý..určitě i to zapnilo onu díru ve virtuálním lítání...ale po tvém Čmeldovi a Aero-45..jsem tiše doufal,že zkusíš něco extra Jinak mi dají za pravdu asi všichni,všechna čest a klobouk dolu před umem kterej předvádíš...jen tak dál. |
| |
|
| | | | | VT-100 Démant - první let 21. 3. 2010 / 19:17 | |
| | No toto podle tebe zamrznutí docela chválím, protože tyto typicky české větroně na našem virtuálním nebi už delší dobu chybí a Pavlovi za ně moc děkuju.
Samozřejmě nikoho do toho nemůžeme nutit, ale L-610 by byl opravdu extra model...
I když se boužel toto výjmečné a největší české dopravní letadlo nedočkalo seriové výrovy, myslím si osobně že by si určitě zasloužilo své místo alespoň na nebi virtuálním...
Už mě parkrát napadlo že bych se do něj snad pustil sám, ale pro mě jakožto úplného začátečníka by to byl běh na dlouhóu trať...
Každopádně kdyby snad o tom uvažoval někdo jiný a zkušenější člověk sem jakožto pomocník leteckého muzea v Kunovicích kde toto letadlo opečováváme, ochoten pomoct s nějakou dokumentací a stejně tak i pomoct s detailním nafocením L-610.
Ještě jednou bych chtěl poděkovat Pavlovi za jeho tvorbu a přeju mnoho dalších stejně kvalitních modelů
|
| |
|
| | | | | VT-100 Démant - první let 22. 3. 2010 / 23:35 | |
| | Chtěl jsem před nějakou dobou zkusit něco vymodelovat, začal jsem nějakou jednoduchou AI L-410, kterou bych si nahradil ten paskvil v MTL a přešel jsem k L-610, ale je celkem problém k tomu najít dostatek podkladů :/ |
| |
|
|