To myslíš špatně - to srovnání je naprosto namístě a použil jsem ho právě kvůli tomu, že je na místě - CTR a TMA jsou zřizovány k ochraně letištního letového provozu resp. přilétajícího a odletajícího provozu úplně stejně jako ATZ, liší se akorád stupněm té poskytované ochrany.
A stejně tak je z pohledu pilota naprosto jedno, jestli ten NOTAM je vydaný kvůli rozhodnutí úřadu, majitele letiště, povodni a nebo sněžení.
Pokud NOTAM zní AERODROME CLOSED, tak to znamená, že jsou pro provoz zavřené ty věci co jsou "na zemi", o okolním vzdušném prostoru mi to nic neříká. Kdyby NOTAM měl rušit i ATZ, musel by to výslovně zmínit.
Prostě to, že už pro existenci něčeho nejsou důvody, ještě neznamená, že to neexistuje - hezký příklad máme hned vedle u LKR8. Dokud je publikována v AIP a není její existence upravena jinak, tak tam je. K existenci LKR8 taky nejsou důvody, ale existuje a existovat bude až do 8.4. - pak teprve bude opravdu zrušena a přestane existovat. |
|