| | | boeing z Ironmana :o) 15. 3. 2010 / 15:33 | |
| | | |
|
| | | boeing z Ironmana :o) 15. 3. 2010 / 15:58 | |
| | "šišaté" motory 737 se mi fakt líbí, ale tyhle jsou naprostý luxus Kdo ví, možná se takových letadel někdy doškáme |
| |
|
| | | | boeing z Ironmana :o) 15. 3. 2010 / 16:37 | |
| | Spíš ať to někdo udělá do X-plane, ať víme, jak by to přibližně lítalo |
| |
|
| | | | | boeing z Ironmana :o) 15. 3. 2010 / 21:41 | |
| | celkovej vzhled pusobi tak nejak ,,vtipne´´
zlatej dreamliner oproti tomuhle krasavec |
| |
|
| | | | | boeing z Ironmana :o) 15. 3. 2010 / 22:32 | |
| | Ako sa pozerám na tie mikrosmerovky tak asi len rovno Alebo by zabáčal čisto balančkami ako samokrídla... |
| |
|
| | | | | | boeing z Ironmana :o) 15. 3. 2010 / 22:59 | |
| | Celkově to vypadá divně, ale ty winglety dolů na křídlech vs. nahoru na ocasu jsou zajímavej detail. |
| |
|
| | | | | boeing z Ironmana :o) 16. 3. 2010 / 07:48 | |
| | Mám strach že dost zle - pokud by to nemělo olověný zadek, těžiště by byl asi dost velkej problém... I když, jak svýho času pravil děkan Fiľakovský "dnes už lítají i vrata od chlíva" |
| |
|
| | | | | | boeing z Ironmana :o) 16. 3. 2010 / 10:02 | |
| | aneb, jak praví jiný klasik: "..s dobrými motory se dá lítat i na vratech od stodoly".. |
| |
|
| | | | | | | boeing z Ironmana :o) 16. 3. 2010 / 21:08 | |
| | | |
|
| | | | | | boeing z Ironmana :o) 16. 3. 2010 / 11:20 | |
| | S těžištěm bych si hlavu nelámal, ona to totiž není upravená 737, ale 727, která je třímotorová a lítá docela dobře. Takže pokud i tohle má vzadu motor, jakože sání to má, tak by to těžiště mělo mít přibližně správně... |
| |
|
| | | | | | | boeing z Ironmana :o) 16. 3. 2010 / 11:54 | |
| | To jo, ale 727 ma vsechny tri motory vzadu, tohle je usporadanim motoru spis jak DC-10ka a tak ma kridla vyrazne bliz stredu era. Navic, i ta 727-ma se zda dost zkracena, takze nevim nevim, jak by se tomu chtelo litat.
Presto, musim uznat, ze to ero nevidim z boku, ale z uhlu, kdy se da celkova delka spatne definovat... ) |
| |
|
|