| | | TU-154M 14. 3. 2010 / 13:29 | |
| | Můžu se zeptat? Chtěl bych vědět, kde chátrá TU-154M Czech Air Force. Díky |
| |
|
| | | TU-154M 14. 3. 2010 / 13:38 | |
| | | |
|
| | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 16:18 | |
| | Oni jí ještě neprodali někam do Tatarstánu? To to letadlo nikdo nechce, nebo jakožto vojenské se nemůže prodat "nepříteli"? |
| |
|
| | | TU-154M 14. 3. 2010 / 17:40 | |
| | | |
|
| | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 17:50 | |
| | | |
|
| | | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 18:23 | |
| | Ty jsou ještě v pohodě. Sovětský éro je na to dělaný. Ae nechci vidět ty Fishery, až půjdou do revize,... |
| |
|
| | | TU-154M 14. 3. 2010 / 18:05 | |
| | možná někdo projevil zájem, ale nemají technickou způsobilost, jak to kdysi pravili na TV NOVA a tak nemůžou odletět, třeba se to s jarem 2010 změní, je jich škoda.Nebo by aspoň jedno další tučko mohlo být exponátem v leteckém muzeu, stačí jen přeparkovat. |
| |
|
| | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 18:21 | |
| | Tak podobný osu měla i Tu-154B2. Dlouho stála na Stálici a když z ní chtěli udělat restauraci ke kbelskému vodojemu, tak jí prodali do Ruska. A žádnou způsobilost nepotřebovala, prostě přiletěli, asi odjeli funkce (možná) odtočili motorovku a byli pryč, stejně, jako s BYVojem,... |
| |
|
| | | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 18:49 | |
| | ti na to tusim dostali nejakou mimoradnou bumazku, ze s tim muzou odletet.... nekde to psali |
| |
|
| | | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 20:18 | |
| | Tak jsem se podíval na inzerát http://www.avbuyer.com/dealers/detailed.asp?Id=4757 , docela mě dostaly ty nálety, 2800, resp. 3600h, sakra, to jsou úplně neolítaný eroplány! U tý starší mašiny, která lítala 11let, to znamená nálet cca 330h ročně! Proti těm Fišerům to jsou éra akorát po záběhu. Kdyby je tak TVS chtěl nasáknout, hnedle bych se na to přihlásil |
| |
|
| | | | | | TU-154M 14. 3. 2010 / 21:46 | |
| | | |
|
| | | TU-154M 15. 3. 2010 / 10:14 | |
| | | |
|
| | | | TU-154M 15. 3. 2010 / 11:41 | |
| | | |
|
| | | | | TU-154M 16. 3. 2010 / 17:05 | |
| | Jo, jo. To je ona. Nějak ji teda jen přestěhovali, dík! |
| |
|
| | | TU-154M 16. 3. 2010 / 17:54 | |
| | Tak ohledně odprodeje "vládních" TU-154M je to zapeklitá věc firma která si je chtěla koupit nemá údajně potřebná oprávnění a povolení. A úřední šiml řechtá a řechtá. Co se stavu týká tak jsou sice ruské stroje stavěny do extrémů, nicméně letadlo je od toho aby létalo když dlouho stojí nevětrá se v něm tak se následky dostaví velmi brzy. Stejně tak je tu u u těchto strojů, interiér už pomalu ale jistě plesniví a chátrá.
Bohužel nevím jaký osud je ještě uchystán pro tato letadla která jsou v podstatě nová.
Prostě se počká až jim propadnou revize a už se neprodají vůbec a skončí někde na šrotišti. |
| |
|
| | | | TU-154M 16. 3. 2010 / 18:48 | |
| | Jako FUN a FAN víceméně... |
| |
|
| | | | TU-154M 16. 3. 2010 / 19:22 | |
| | Myslím že poslat je do šmelcu je velmi ekonomické řešení a jistě velmi výhodné Prostě to tady funguje jako když foukáte kozlovi do prdele aby se mu narovanli rohy... |
| |
|
|