" priapd fs9ky je imho neco na zpusob kdy v jednom vlakne bezi v podstate cely engine, a ostatni vlakna jsou spise servisni vlakna zajistujici vstup uzivatele, donacitani a prednacitani scenerii, vypocty a prepocty AI provozu, a tak prinos dvou a vice jader neni tak zasadni."
Huh, o tom se celou dobu bavím Aby výpočty probíhali na jádrech procesoru paralelně, je potřeba tomu přizpůsobit kód hry už při samotném programování, to, že to skoro celé běží na jednom jádru a druhé jádro horko těžko obsluhuje něco, co si z výkonu bere 0,0nic mě jaksi taksi nezajímá, jde mi o to, že FS9 se prostě regulélní multithread nechová.
Pokud ano, nedocházelo by k situaci, kdy jedno jádro je vytíženo na 100% a ostatní si tam něco chroustají dole a celkové vytížení procesoru (v mém případě) je tedy zhruba 35%. Zkus si pustit jakoukoli moderní hru podporující MT, jasně uvidíš, že ty jádra jsou vytěžována opravdu "smysluplně", jestli mi rozumíš.  |
|