|  |  | CRJ-900LR 12. 3. 2010 / 22:57 | |
|  | Ahoj.
Neví tady někdo rychlosti na jednotlivý stupně klapek u CRJ-900LR? Díky
Kuba |
| |
|
 |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 08:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 08:53 | |
|  | trochu vysoký rychlosti, nezdá se ti..?
z airliners.net jsou tyto (zdají se mi přece jen reálnější..):
181kts @ flaps 0
163kts @ flaps 20
159kts @ flaps 30
151kts @ flaps 45
jsou to údaje sice pro dvoustovku, ale neřekl bych, že devítikilo bude mít o tolik jiný rychlosti.. |
| |
|
 |  |  |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 09:03 | |
|  | 4. FLAPS EXTENDED SPEED
The maximum speeds at which the flaps may be extended are:
FLAPS 1: 230 KIAS
FLAPS 8: 230 KIAS
FLAPS 20: 220 KIAS
FLAPS 30: 185 KIAS
FLAPS 45: 170 KIAS
5. MAXIMUM LANDING GEAR OPERATING SPEED
S The maximum airspeed at which it is safe to extend the landing gear is 220 KIAS.
S The maximum airspeed at which it is safe to retract the landing gear is 200 KIAS.
Operation speed limitations for CRJ Series Regional Jet.
POZOR! SmartCockpit pod tlakem Bombardieru musel stahnout veskere original dokumentace. Odkazuji na http://www.rcoco.com/sdoc a je pouze otazka casu kdy pravnici Bombardieru dosahnou i tam.
Co mate delat vite 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 09:08 | |
|  | tak ale to jsou maximum speeds.. nechce se mi věřit, že by takovej malej hajzlik měl rychlosti pro vyndavání klapek, pomalu větší než Jumbo..
o dosedovce ani nemluvě.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 09:21 | |
|  | Nevím, já to letadlo neznám, ale na tom odkazu je spousta dokumentace.
Kontroloval jsem to ještě jednou, jsou tam tyto údaje pro CRJ 700-900. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 13:12 | |
|  | bohužel jo, tyhle éra maj uzší křídla jinýho tvaru, motory na ocasu. Jak jim ubereš plyn, jdou k zemi jak cihla.
ERJ145 má:
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | CRJ-900LR 13. 3. 2010 / 16:20 | |
|  | To beru.. ale tyhle rychlosti vypadají přece jen víc okulahodíc.. |
| |
|
|