| | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 16:37 | |
| | Zdravim. Mám problém při vzletu. mašina mi táhne do strany(doprava). Dejv říkal, že se to dá nějak nastavit v FSUIPC, ale nevim jak. Poradíte mi tu někdo?Díky |
| |
|
| | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 16:39 | |
| | neni to větrem ? |
| |
|
| | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 16:41 | |
| | Co používat pedály nebo zrušit vítr (nuda)? |
| |
|
| | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 16:47 | |
| | Autorudder nastavení s tím také dělá údajně divné věci. |
| |
|
| | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 16:58 | |
| | mne ho taha zas dolava a je to joystickom, uz pomaly dosluhuje... mozno aj ten tvoj sa chysta |
| |
|
| | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:33 | |
| | No, to se da jednoduse odzkouset, ze? Zkusit jednou vzlitnout bez aktivniho joye, jen na klavesnici. |
| |
|
| | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:40 | |
| | To ale pokud jde o vrtulák, tak díky fyzikálním zákonům to vždy bude tahat doleva. |
| |
|
| | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:41 | |
| | myslim ze tehle fyz.zakon v Fsce stejne neni jeste doresen , tak tim to asi nebude |
| |
|
| | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:44 | |
| | nevim, jestli je ci neni doresen k dokonalosti, ale pokus o simulaci tohoto tam existuje |
| |
|
| | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:42 | |
| | jedná se i o 737... vypinat vitr se mi nechce a joy nedodelava...mam novej od saiteku (cyborgX) autorudder sem zkousel a ten mi v tom udelal jeste vetsi gulas mne prave dejv rikal neco o tom, ze to uz par lidi resilo a nastavili nejak FSUIPC a prestalo jim to |
| |
|
| | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:47 | |
| | 1) tak ten vítr vypni jen pro ten test ne? Ať zjistíme, čím to je
2) novej joyistick fakt nic neznamená
3) To je přesně rada typu JPP, takže přestaň ignorovat to, že se Ti tu lidi pokouší pomoct a testuj a testuj a testuj |
| |
|
| | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 17:47 | |
| | Počkej a tak je to větrem, nebo není? Zkusil si ho vypnout? |
| |
|
| | | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 18:41 | |
| | Tak větrem to neni a kalibraci joysticku taky ne. kdyz sem vypl vitr, tak mi to zaclo tocit jako blazen doleva, ani sem nemohl z 28 v LKTB opustit drahu
Borku neboj, neignoruju a zkousim zkousim... |
| |
|
| | | | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 18:45 | |
| | odpoj joy a zkus to uplne bez nej. |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 19:00 | |
| | Tak prehodnocuju co sem napsal...Bylo to vetrem, takze to hold budu nejak drzet, i kdyz s nejakym erem z kategorie L to je na hovno... ale jinej problem po registraci FSUIPC sem asi do neceho sahnul a plynova paka mi ovlada jen jeden motor...mam i dual paku, tak kdyby nekdo pomohl s tim, aby to zase nejak normalne jelo (nejsem zase tak blej jak sem ted predvedl ) |
| |
|
| | | | | | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 19:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Problem s take off 5. 3. 2010 / 20:17 | |
| | Díky moc přečteno hned du trenovat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problem s take off 6. 3. 2010 / 02:34 | |
| | pro prcky v reálu dobrý, pro tvou 737 ve FS asi na nic. Doporučuju pedály.
Tím, že FS má pedály přiřazený i k zatáčení při pojíždění, si rychle zvykneš jakoukoli odchylku směru dolaďovat nohama a nemusíš ani řešit, jak rychle jedeš.
V reálu má pedálama ovládaná směrovka účinnost, plácnu od boku, od nějakých 80 uzlů a víc (B737). Takže po dosedu s ní ještě chvíli můžeš korigovat směr. Ve FS ti to bude fungovat až do zabrždění a pak i při pojíždění. Rychle si na to zvykneš a pokud se nehodláš stát pilotem z povolání, může ti tenhle nešvar bejt i fuk
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problem s take off 6. 3. 2010 / 04:55 | |
| | Tak ale pedaly v realu i omezene zatacis. Pokud to staci s odrenyma usima na vyjezd na RET, potom korigovani smeru tak, abych jel rovne, bude podle mne fungovat nezavisle na rychlosti. |
| |
|
|