| | | OT: Sully Sullenberger odchází do důchodu 3. 3. 2010 / 17:58 | |
| | "I wanted you to know that I am retiring from US Airways today, after thirty years of service as a commercial airline pilot. I am grateful that Jeff Skiles - my First Officer on Flight 1549 - will be at my side today during my final flight. I will miss my friends at US Airways, and it has been a privilege to serve the flying public. Thank you." |
| |
|
| | | OT: Sully Sullenberger odchází do důchodu 3. 3. 2010 / 19:53 | |
| | Napiš, kdes to vykopal.
Že Sully končí se ví dávno. Obvykle se po nějaké havárii dotyčný pilot rychle posadí do kokpitu, aby zapomněl a vrátil se k původní šikovnosti. Sullenberger prý ale měl velké psychické poststresové potíže - a tak se (na radu lékařů ale i s ohledem na předchozí kariéru) dalšího létání zcela vzdal (!). Ale to skutečně není žádná nová zpráva... |
| |
|
| | | | OT: Sully Sullenberger odchází do důchodu 3. 3. 2010 / 19:55 | |
| | je to z jeho (fan?) page na facebooku. |
| |
|
| | | | OT: Sully Sullenberger odchází do důchodu 4. 3. 2010 / 00:51 | |
| | Podla mna sa rozhodol celkom spravne.Keby sa mu to stalo druhy raz a nemal by tam zrovna nejaku mlaku na pristatie,tak by si trieskal hlavu az do dotyku so zemou, ze s tym neprestal kym bol cas.
Ale polohumor stranou, poznam ceskoslovenskych vojenskych pilotov z blizkej minulosti, ktori sa dvakrat museli strielat z masiny a uspesne, teda, ze sa im dvakrat stala nejaka havarijna situacia a isli z toho vcas von.Ale poznal som aj pilotov, ktori sa uspesne katapultovali pri havarii, vratili sa k lietaniu a neskor sa im zase prihodila havarijna situacia a tu nezvladli,resp. snazili sa ju riesit az do dopadu do zeme.Zrejme ich prenasledovala myslienka, ze rozbije uz druhe lietadlo a bude z toho zase pruser.
Jeden osobny zazitok, ked som bol na pohrebe pilota,spoluziaka,z Caslavy , ktory zahynul pri zrazke dvoch MiG-21 a na spolocnom smutocnom vecierku vsetkych pilotov, ceskych aj slovenskych , sme si pripijali s prezivsim pilotom z tej jednej masiny, ktory prezil katapultaz a priali mu dlhy zivot. O rok na to zahynul aj so svojim mladsim pilotom na cisle da sa povedat na tom istom mieste na zostupe do Caslavy . Bolo to na mrtvicu , pohrebu som sa uz nezucastnil, bo mi to nerobilo dobre, asi nielen mne.
Brrrrr.
Preto si hovorim, ze po jednom varovani toho treba nechat. |
| |
|
| | | | | OT: Sully Sullenberger odchází do důchodu 4. 3. 2010 / 10:27 | |
| | Neviděl bych až tak fatalisticky, že je to varování a je dobré se na to hned vykašlat. Nicméně zářez do psychiky to udělá a pokud daný letec vyhodnotí, že už je toho teď na něj moc, a se vztyčenou hlavou zavčasu odejde, nelze nic víc, než před ním hluboce smeknout. |
| |
|
| | | | | | OT: Sully Sullenberger odchází do důchodu 4. 3. 2010 / 11:34 | |
| | Tak, tak. Dobrý pilot - živý pilot. A obdiv všem, kteří mají moudrost a sílu toho rozhodnutí. |
| |
|
|