FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS hold Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS hold   21. 9. 2004 / 18:01
A.J.Scandall   
Frankfurt. Ale nic jsem neřek

Oficiální company policy ČSA je zapnout AP v 1500ft po vzletu a vypnout na minimech Ve světě si touhle fázi už taky prošli, a směle od ní upustili, když zjistili, že to vede akorát k tomu, že to lidi neuměj.
Takže ve světě, alespoň co jsem zjistil z jejich příruček a od pilotů (tj.Condor, Britannia a Continental od tragéda), maj v příručkách, že stupeň automatizace musí odpovídat zatížení posádky s ohledem na provoz a počasí, a dle vhodnosti mají létat "na pravidelném základě" (on regular basis) ručně, ať už s direktorem nebo bez, pro udržení zákl. návyků. Ale jako jinak to ani u nás není problém se domluvit a fiknout si to v pazourách. Kdy létám zásadně s AP, je když jsou sračky, jsme unavený, je hustej provoz, máme závadu anebo se něco nevyvíjí úplně standardně. Anebo když vycítím, že kapča nechce, to bývá ale výjimečně.

Jinak na tu tvojí otázku-oficiálně se to netrénuje, jak se na to firma dívá v reálu už jsem psal a na simulátoru na to není moc času. Navíc je jenom dvakrát do roka...
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ