Podla mna sa rozhodol celkom spravne.Keby sa mu to stalo druhy raz a nemal by tam zrovna nejaku mlaku na pristatie,tak by si trieskal hlavu az do dotyku so zemou, ze s tym neprestal kym bol cas.
Ale polohumor stranou, poznam ceskoslovenskych vojenskych pilotov z blizkej minulosti, ktori sa dvakrat museli strielat z masiny a uspesne, teda, ze sa im dvakrat stala nejaka havarijna situacia a isli z toho vcas von.Ale poznal som aj pilotov, ktori sa uspesne katapultovali pri havarii, vratili sa k lietaniu a neskor sa im zase prihodila havarijna situacia a tu nezvladli,resp. snazili sa ju riesit az do dopadu do zeme.Zrejme ich prenasledovala myslienka, ze rozbije uz druhe lietadlo a bude z toho zase pruser.
Jeden osobny zazitok, ked som bol na pohrebe pilota,spoluziaka,z Caslavy , ktory zahynul pri zrazke dvoch MiG-21 a na spolocnom smutocnom vecierku vsetkych pilotov, ceskych aj slovenskych , sme si pripijali s prezivsim pilotom z tej jednej masiny, ktory prezil katapultaz a priali mu dlhy zivot. O rok na to zahynul aj so svojim mladsim pilotom na cisle da sa povedat na tom istom mieste na zostupe do Caslavy . Bolo to na mrtvicu , pohrebu som sa uz nezucastnil, bo mi to nerobilo dobre, asi nielen mne.
Brrrrr.
Preto si hovorim, ze po jednom varovani toho treba nechat. |
|