FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině   3. 3. 2010 / 20:45
kuma   
... bad joke!

samozřejmě je potřeba odpovídat na obsah, ne na nadpis. Toomitsch nemůže do nadpisun napsat vše - a tak zkrakta textu je nepřesná, není poéchyb, že měl na mysli "štítek s regitśtrační značkou" - protože "identifikační štítek" se prostě nevyskytuje v kabině. Identifikační štítek bývá na různých místech - stejně jhako štítek s VIN karoserie automobilu, je pro případ havárie, revize, požáru, generální opravy a podobně. Tak jak letadlo prochází různými epochami svého života, může mít i několik identifikkačních štítků, kde typ a výrobní číslo se shoduje, registrační značka (imatrikulace) se může měnit. Kamarád má éro jako čtvrtý majitel - a identifikační štítek je umístěn (nanýtován) zvenčí u náběžky stabiliozátoru. Tři starší historické štítky jsou nanýtovány zevnitř na sloupku dveřím, takže když se dveře otevřou, dá se postupně šít imatrikulačky, které to éro dřív mělo (mně se to velice líbí).

Toto tedy (a L7) se asi skutečně netýká toho "štítku s identifikkací letadla" který mívá pilot před nosem, aby nemusel vzpomíbnat, v čem to valstně dneska sedí (v autě to potřeba není, protože z auta se rádiem nikdo neidentifikuje. V letadle jo.)
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ