... bad joke!
samozřejmě je potřeba odpovídat na obsah, ne na nadpis. Toomitsch nemůže do nadpisun napsat vše - a tak zkrakta textu je nepřesná, není poéchyb, že měl na mysli "štítek s regitśtrační značkou" - protože "identifikační štítek" se prostě nevyskytuje v kabině. Identifikační štítek bývá na různých místech - stejně jhako štítek s VIN karoserie automobilu, je pro případ havárie, revize, požáru, generální opravy a podobně. Tak jak letadlo prochází různými epochami svého života, může mít i několik identifikkačních štítků, kde typ a výrobní číslo se shoduje, registrační značka (imatrikulace) se může měnit. Kamarád má éro jako čtvrtý majitel - a identifikační štítek je umístěn (nanýtován) zvenčí u náběžky stabiliozátoru. Tři starší historické štítky jsou nanýtovány zevnitř na sloupku dveřím, takže když se dveře otevřou, dá se postupně šít imatrikulačky, které to éro dřív mělo (mně se to velice líbí).
Toto tedy (a L7) se asi skutečně netýká toho "štítku s identifikkací letadla" který mívá pilot před nosem, aby nemusel vzpomíbnat, v čem to valstně dneska sedí (v autě to potřeba není, protože z auta se rádiem nikdo neidentifikuje. V letadle jo.) |
|