Já chápu, že se člověk těžko smiřuje se ztrátou kamaráda.. Kor po letecké nehodě..
Ale to je to samý, jako když řidič kamionu s pětadvaceti letou praxí vjede na most s návěsem, kde celá souprava váží bratru 30t a přitom značka před mostem jasně nařizuje povolený vjezd jediného vozidla o max. hmotnosti 10t. Vtip byl v tom, že most byl do oblouku a na konci toho mostu byla v betonu tyč, která znemožňovala průjezd.. Takže se tam šprajcnul.. Nebyl schopnej vycouvat, ani se tam otočit. Most si sednul o 10cm a posunul se o cca 15 čísel.. V podstatě tak zbejvalo akorát most strhnout..
Taky budeš obhajovat řidiče, kdyby se tam nedejbože zabil (když by ten most spadnul s ním), že to byl starý mazák a měl najeto miliony kilometrů a tím pádem se o něm nedá říct, že byl vůl, když nerespektoval značku..?
Jestli je pravda, že dělali výkrut, tak byli oba padlí na hlavu.. protože i kdyby se nakrásně ukázalo, že to nebyla přímá příčina nehody, tak dělat výkrut za IFR je hrubé porušení kázně.
Bohužel se potrestali sami tím nejsmutnějším a nejtragičtějším možným způsobem.. |
|