| | | SU-22 ovládání (stíjací bombardér Suchoj -22) 1. 3. 2010 / 13:19 | |
| | Dobrý den,
jak mám snížit nebo spíš přistát ze SU-22.
Brždění , zpětný tah a pod .
Děkuji |
| |
|
| | | SU-22 ovládání (stíjací bombardér Suchoj -22) 1. 3. 2010 / 16:43 | |
| | Nevím, co snížit, pravděpodobně ale rychlost po přistání. Nejsem pilot stíhacích ani jiných vojenských letadel, ale rozhodně Su-22 nemá zpětný tah, pro deceleraci používá (jako drtivá většina stíhacích strojů) brzdící štíty (v FS zpravidla ovládané tlačítkem "´" stejně jako spoilery u civilních letadel a k tomu má po přistání k dispozici brzdicí padák (v FS imitovaný a vizuálně viditelný použitím klávey "F2" jinde používané pro zpětný tah motorů). Brzdy kol jsou samozřejmě jako na všech letadlech, brzděna jsou tedy kola hlavního podvozku (v FS "."). |
| |
|
| | | | SU-22 ovládání (stíjací bombardér Suchoj -22) 1. 3. 2010 / 21:33 | |
| | | |
|
| | | | SU-22 ovládání (stíjací bombardér Suchoj -22) 2. 3. 2010 / 14:08 | |
| | 4. zatáčku toč tak na 500 km/h a podle hmotnosti sedej tak kolem 300 km/h. Ve finální fázi dej bacha na prosednutí: letadlo je poměrně těžké a motor reaguje pomaleji, než bys kolikrát potřeboval.
Už je to delší čas, co jsem s tím lítal, tak doufám, že tady neplácám nějaké blbosti - jen co si pamatuju.
Jinak jestli máš sučko stažené odsud, tak je tam přistání pěkně popsáno, stačí jen trénink, hodně tréniku |
| |
|
|