FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 19. 2. 2025, svátek má Patrik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 12:07
Juralet
Zdravím všechny
Mám takový problém, dělám křídlo, ale není spojené s trupem, takže když trup není ůplně kulatý, tak mi křídlo k trupu nenavazuje, tento problém je vidět i na screenu. Jde mi o to, že bych potřeboval poradit, jak by se tento spoj dal vyhladit, jestli by to šlo. A když to nepůjde, tak prosím o radu, jak by se to dalo vyřešit i jinak. Díky za odpověď

7220 B / 597 x 315 / B00000001.jpg
 

Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 12:51
Aardvark   
Ahoj,

jojo tohle to dělá, protože je to z trojúhelníků. V tomhle stavu s tím asi nic moc dělat nepůjde, ale podle mě to neni zase tak strašný, Když se to tak vezmě, tak v FS to nikdo na takovej zoom mít nebude, a když to bude trochu oddálený, tak to nebude tolik vadit, navíc tam bude textura a ta ty přechody vždycky trošku opticky potlačí.

Ale kdybys to přecejenom chtěl vyhladit, tak bych to udělal tak, že bych na trupu vyříznul profil křídla a vysunul bych těch pár polygonů (extrude). Buď jenom kousek a sloužilo by to jako základna pro uchycení křídla který už máš, nebo takhle udělat komplet křídlo- klidně i víckrát použít extrude. Podrobně je to popsáno i s obrázkama zde: http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_05.htm

Jenom mi příjde lepší použít cut z booleanu, než Shape merge, ale pokud si zatim ani jedno nezkoušel, tak radši postupuj podle toho návodu na obrázcích

//ještě koukám, že to tam mají nějaký rozbitý a ukazuje se jim jenom ten vyříznutej profil v trupu. Takže extrude se dělá v editable mesh, že označíš polygony, který chceš vysunout, najdeš si v pravým sloupci talčítko extrude- to zmáčkneš, a pak tahem daného polygonu ho vysuneš.

 1x  

Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 12:56
Aardvark   
... koukám, že už píšu jak Tatar. Pardon, příště si to po sobě párkrát přečtu ještě před odesláním.
 

Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 13:11
Juralet
Díky moc, až bude čas, tak to vyzkouším. a ještě se zeptám, myslíš že bych to mohl nechat jak to je ? Jenom, jestli to textura zakreje, aby to nešlo moc vidět, co myslíš ?
 

Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 13:37
Aardvark   
No jak už jsem psal výš, já bych si s tím takovou hlavu nedělal, protože v FS ty přechody nejsou až takhle výrazný. Na ukázku přikládám screen sokola v gmaxu bez textury a v FS s texturou. V gmaxu je pár ostrých přechodů, který nejsou v FS skoro vidět...
26775 B / 434 x 426 / sokolff.JPG
 

Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 13:43
Aardvark   
Případně tady je ještě pár snímků z FS
http://www.migsim.ic.cz/sokolik.htm
 

Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný   28. 2. 2010 / 14:41
Juralet
JJ, díky moc a musím pochválit Sokola, opravdu pěkná práce, je to krasavec
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ