| | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 09:30 | |
| | Čau lidi, mám FSX Acceleration (a zároveň DEluxe edition). A chtěl bych se zeptat jestli existuje nějaká klávesa s kterou můžete couvat na letišti a taky bych se chtěl zeptat jaké máte počítače (grafická karta, procesor...) a jak vám to funguje.
Díky moc.
Radek Nišev. |
| |
|
| | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 09:36 | |
| | Couvat umi jen nektera letadla kdyz das F1 a podrzis F2. Ostatni vytlacuje auto po kombinaci Shift+P - tzv. pushback. |
| |
|
| | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 15:27 | |
| | Jeste jsem nevidel couvat powerbackem. jak píšeš. Shift + P a couvaš rovně. Tím samím zastavíš. Pokud po Shift + P zmáčkneš 1 resp 2 na alfanumerické klávesnici tak letadlo při couvání zatáčí. Na F2 zapoměň. V okamžiku kdy budeš používat komerční addony tak s tím budeš mít problém. Shift + P funguhe na všechny eéra s vlastím pohonem. |
| |
|
| | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 16:20 | |
| | tak to te muzu ubezpecit, ze ja to v realu videl |
| |
|
| | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 16:52 | |
| | U jakého letadla? Oficiálně to mají povolené jen nějaké turbovrtuláky. Např. u ČSA ATR42/72 a Saab 340, občas si to zkoušíme i v Brně |
| |
|
| | | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 17:04 | |
| | Třeba ještě MD-80ky, na youtube jsou videa jak takhle vyjíždí ze stojánek |
| |
|
| | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 21:17 | |
| | Tak tam je to taky jasne - nema motory pod kridly, ale trosku vys. Stejne si ale myslim, ze i tak to bude na mnoha letistich u jakehokoliv jetu zakazane. |
| |
|
| | | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 23:56 | |
| | jak padal neustale ten snih, tak bylo i na LKPR docela obtizny vytlacit ero ze stojanky, kvuli uklouzanemu snehu.. v jednom pripade s pushbackem pomahalo i samo ero tim, ze nahodil oba motory este na stojance a dal tam plnej kotel na revers |
| |
|
| | | | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 02:17 | |
| | Hm, takhle si pomohli do hrobu piloti Air Florida ve Washingtonu... |
| |
|
| | | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 10:49 | |
| | Ale pamatuješ na couvajícícho Globemastera v Brně..? |
| |
|
| | | | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 12:09 | |
| | No jasne, tak ale tam to bylo pro paradu A navic zase, globe ma sice motory pod kridly, ale kridla ma vysoko, a taky to provadel prevazne na draze nebo na spojovacich pojizdeckach... na miku by ho to asi delat nenechali |
| |
|
| | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 09:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 18:21 | |
| | Nema CSA powerback nejakym vnitrnim narizenim zakazany? |
| |
|
| | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 19:26 | |
| | o tom dost silně pochybuju.. |
| |
|
| | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 19:30 | |
| | V tom pripade ho piloti ATR CSA dost casto porusujou. |
| |
|
| | | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 08:43 | |
| | U ATR a Saab 340 určitě ne. Dělají to v Brně ochotně kdykoliv, kdy se nám je nepodaří zaparkovat tak, aby mohli vyjet směrem vpřed. A to se občas v sezóně stává |
| |
|
| | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 08:13 | |
| | V jedné z epizod v Čechovinách píše Jan Čech o kapitánovi Bristol Britania, který coval na reverzy z hangáru, když nechtěl čekat na vytlačovací traktor a výborně jim vymetl nejen pavučiny z podkroví.... |
| |
|
| | | | | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 11:44 | |
| | jiz zmineny c-17 v Brne na nejakem CIAFu Ja nerikam ze je to beznej postup (i kdyz z diskuze plyne ze asi vlastne je ), jen rikam ze je to mozny... |
| |
|
| | | | | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 19:33 | |
| | Na dotaz jsem odpovidal podle sveho tzn s cim litam. Prevazne Boeing 763 a 744. A u nich se fakt powerback nepouziva. |
| |
|
| | | COUVÁNÍ !!! 27. 2. 2010 / 09:45 | |
| | | |
|
| | | | COUVÁNÍ !!! 28. 2. 2010 / 10:01 | |
| | Ok, díky všem za odpověď. |
| |
|
|