FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
COUVÁNÍ !!! Jeden příspěvek | Celý strom
COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 09:30
dupicek
Čau lidi, mám FSX Acceleration (a zároveň DEluxe edition). A chtěl bych se zeptat jestli existuje nějaká klávesa s kterou můžete couvat na letišti a taky bych se chtěl zeptat jaké máte počítače (grafická karta, procesor...) a jak vám to funguje.


Díky moc.
Radek Nišev.
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 09:36
Lejzy
Couvat umi jen nektera letadla kdyz das F1 a podrzis F2. Ostatni vytlacuje auto po kombinaci Shift+P - tzv. pushback.
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 15:27
FollowMeCar   
Jeste jsem nevidel couvat powerbackem. jak píšeš. Shift + P a couvaš rovně. Tím samím zastavíš. Pokud po Shift + P zmáčkneš 1 resp 2 na alfanumerické klávesnici tak letadlo při couvání zatáčí. Na F2 zapoměň. V okamžiku kdy budeš používat komerční addony tak s tím budeš mít problém. Shift + P funguhe na všechny eéra s vlastím pohonem.
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 16:20
Novas
tak to te muzu ubezpecit, ze ja to v realu videl
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 16:52
Luděk Ch.
U jakého letadla? Oficiálně to mají povolené jen nějaké turbovrtuláky. Např. u ČSA ATR42/72 a Saab 340, občas si to zkoušíme i v Brně
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 17:04
Štěpán Obrovský
Třeba ještě MD-80ky, na youtube jsou videa jak takhle vyjíždí ze stojánek
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 21:17
Teflon_490   
Tak tam je to taky jasne - nema motory pod kridly, ale trosku vys. Stejne si ale myslim, ze i tak to bude na mnoha letistich u jakehokoliv jetu zakazane.
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 23:56
Hanys
jak padal neustale ten snih, tak bylo i na LKPR docela obtizny vytlacit ero ze stojanky, kvuli uklouzanemu snehu.. v jednom pripade s pushbackem pomahalo i samo ero tim, ze nahodil oba motory este na stojance a dal tam plnej kotel na revers
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 02:17
kluk ušatá
Hm, takhle si pomohli do hrobu piloti Air Florida ve Washingtonu...
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 10:49
Flora   
Ale pamatuješ na couvajícícho Globemastera v Brně..?
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 12:09
Teflon_490   
No jasne, tak ale tam to bylo pro paradu A navic zase, globe ma sice motory pod kridly, ale kridla ma vysoko, a taky to provadel prevazne na draze nebo na spojovacich pojizdeckach... na miku by ho to asi delat nenechali
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 09:59
adagio   
třeba tohle je dobrý
http://www.youtube.com/watch?v=bWa_v61B1P4&feature=related
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 18:21
jemen
Nema CSA powerback nejakym vnitrnim narizenim zakazany?
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 19:26
pseudoMates
o tom dost silně pochybuju..
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 19:30
Richard
V tom pripade ho piloti ATR CSA dost casto porusujou.
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 08:43
Luděk Ch.
U ATR a Saab 340 určitě ne. Dělají to v Brně ochotně kdykoliv, kdy se nám je nepodaří zaparkovat tak, aby mohli vyjet směrem vpřed. A to se občas v sezóně stává
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 08:13
lancaster   
V jedné z epizod v Čechovinách píše Jan Čech o kapitánovi Bristol Britania, který coval na reverzy z hangáru, když nechtěl čekat na vytlačovací traktor a výborně jim vymetl nejen pavučiny z podkroví....
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 11:44
Novas
jiz zmineny c-17 v Brne na nejakem CIAFu Ja nerikam ze je to beznej postup (i kdyz z diskuze plyne ze asi vlastne je ), jen rikam ze je to mozny...
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 19:33
FollowMeCar   
Na dotaz jsem odpovidal podle sveho tzn s cim litam. Prevazne Boeing 763 a 744. A u nich se fakt powerback nepouziva.
 

COUVÁNÍ !!!   27. 2. 2010 / 09:45
ondras   
http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=Keys_-_Listing_-_Default_Types_%28FSXA%29
 

COUVÁNÍ !!!   28. 2. 2010 / 10:01
dupicek
Ok, díky všem za odpověď.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ