| | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 26. 2. 2010 / 10:48 | |
| | Zdravím,
sorry za off topic, ale tady se pohybuje tolik lidí od letectva, že mi určitě někdo poradí.
V L-7 jsem nenašel nikde zmínku o tom, že musí být v kokpitu umístěn štítek s registrací letadla, nemluvě o jeho velikosti.
Hledal jsem jen špatně, nebo opravdu nemusí tento štítek v kokpitu být?
Díky za odpovědi
Vojta |
| |
|
| | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 26. 2. 2010 / 17:48 | |
| | zdar v L7 je pisane ze kazde lietadlo musi mat tento stitok s nadepsanou poznavacou znackou (min.15 mm) a musi byt vyrobeny zo ziaruvzdornecho materialu |
| |
|
| | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 10:02 | |
| | To je ale venkovni, o tom v kabine se nic nepise... |
| |
|
| | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 11:27 | |
| | ked sa o tom nikde nepise tak to ze kam si ho umiestnis je uz tvoja starost nie? |
| |
|
| | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 11:50 | |
| | Mne jde o to, jestli je povinnost ho tam vubec mit, vis |
| |
|
| | | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 16:53 | |
| | ak myslis stitok v kokpite s imatrikulackou tak si myslim ze je tam kvoli tomu aby pilot nerozmyslal nad poznavackou lietadla ale hned ju povedal vezi asi tam bude musiet byt. co som ja sedel v kokpitoch tak som ho videl zatial vsade |
| |
|
| | | | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 17:02 | |
| | No, a on se pta, jestli umisteni toho stitku je dano predpisem, a nebo je to "navic" .. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 18:18 | |
| | Ted z fleku si vzpominam na dve era se kteryma jsem letel a ten stitek nemely. Je to docela sranda kdyz zaklicujes a zacinas hledat... |
| |
|
| | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 18:28 | |
| | Ty si to pletes, Toomitsch se neptal na nehorlavej identifikacni stitek (ktery mj. byva velkej jak krava - na pomery kokpitu - a navic hazi prasatka, takze je blbost ho davat do kabiny), taky je v pozadavcich psano ze musi byt na "napadnem" miste, takze by se nemel schovavat dovnitr.
Ja si myslim ze ta cedulka s imatrikulackou je pouze dobrovolny "tahak". Velikost urcena myslim neni, videl jsem od takovych miniaturnich az po velke s pismem snad 3cm psane cernou pastelkou |
| |
|
| | | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 27. 2. 2010 / 22:43 | |
| | tak potom co je to identifikacny stitok? su na nom udaje o lietadle predpokladam(vyrobne cislo atd) bude mat pravdu lowmick ze je to "tahak" lenze sa pozrite na nadpis prispevku a obsah odpovedal som mu na nadpis a vy na obsah tak potom? neviem ci ma rozumiete alebo ja som potom blb |
| |
|
| | | | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 3. 3. 2010 / 20:39 | |
| | Sorry za návrat ke starému tématu, ale jak to tu čtu (nic ve zlém), tak "B" je správně... |
| |
|
| | | | | | | | OT: Velikosti identifikačního štítku v kabině 3. 3. 2010 / 20:45 | |
| | ... bad joke!
samozřejmě je potřeba odpovídat na obsah, ne na nadpis. Toomitsch nemůže do nadpisun napsat vše - a tak zkrakta textu je nepřesná, není poéchyb, že měl na mysli "štítek s regitśtrační značkou" - protože "identifikační štítek" se prostě nevyskytuje v kabině. Identifikační štítek bývá na různých místech - stejně jhako štítek s VIN karoserie automobilu, je pro případ havárie, revize, požáru, generální opravy a podobně. Tak jak letadlo prochází různými epochami svého života, může mít i několik identifikkačních štítků, kde typ a výrobní číslo se shoduje, registrační značka (imatrikulace) se může měnit. Kamarád má éro jako čtvrtý majitel - a identifikační štítek je umístěn (nanýtován) zvenčí u náběžky stabiliozátoru. Tři starší historické štítky jsou nanýtovány zevnitř na sloupku dveřím, takže když se dveře otevřou, dá se postupně šít imatrikulačky, které to éro dřív mělo (mně se to velice líbí).
Toto tedy (a L7) se asi skutečně netýká toho "štítku s identifikkací letadla" který mívá pilot před nosem, aby nemusel vzpomíbnat, v čem to valstně dneska sedí (v autě to potřeba není, protože z auta se rádiem nikdo neidentifikuje. V letadle jo.) |
| |
|
|