| | | Tankování 737NG 21. 2. 2010 / 18:24 | |
| | Zdravím, mám dotaz ohledně tankování 737NG, a to, zda-li jsou při tankování upředňostňovány nádrže v křídlech tak jak je to u 737Clasic? Protože u 737NG od PMDG, když naplním nádrže v křídlech a centr nechám prázdnou, tak mně FMC pořád píše FUEL. |
| |
|
| | | Tankování 737NG 21. 2. 2010 / 18:30 | |
| | Tak s touhle hláškou jsem se ještě nesetkal a to center téměř netankuju. Neřve to na tebe protože máš zaplý palivový pumpy? |
| |
|
| | | | Tankování 737NG 21. 2. 2010 / 18:38 | |
| | No jo, to mě nenapadlo Dík. |
| |
|
| | | | | Tankování 737NG 21. 2. 2010 / 19:47 | |
| | To by neřvalo FMC. FMC hlásí palivo v případě, že ho máš málo vzhledem k naplánované trase a rezervám. Jinak tankuje se vždy od křídel a teprve když to nestačí, dává se i do centru. Je to z důvodu namáhání konstrukce letadla. |
| |
|
| | | | | | Tankování 737NG 21. 2. 2010 / 19:55 | |
| | A jeden by řekl, že pro konstrukci bude nejlepší, když bude palivo poblíž těžiště - tedy spíše v centru. Zvláštní...
Není letadlo s palivem v nádržích více "neohrabanější" ? Ne tedy, že by to byl pro airlinery nějaký problém, ale stejně... |
| |
|
| | | | | | | Tankování 737NG 22. 2. 2010 / 09:05 | |
| | Určitě je. Pokud chceš v 737 dělat akrobacii, tak je lepší tankovat do centru |
| |
|
|