| | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 22:45 | |
| | Nikde to nemuzu v mapach najit, lita se tahle procedura i v noci? |
| |
|
| | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 22:47 | |
| | | |
|
| | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 22:51 | |
| | Tak to by mne zajimalo jak, protoze na tech kopcich nejsou zadny svetla, jak piloti ty kopce rozeznavaji, kdyz neni uplne idealni viditelnost a neni treba uplnek? Ja bych si to v FS netrouf, doufam ze to rakusaci striktne nevyzaduji |
| |
|
| | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 22:53 | |
| | na kopcoch maju svetelne majaky.V mapach je napisana jasne viditelnost pre kazdu kategoriu lietadla. |
| |
|
| | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:08 | |
| | Ty viditelnosti samozejme vidim. Slo mi o to, ze ani scenerka LOWI od Aerosoftu tam ty majaky nema, nebo je tam ja nevidim, tak sem nevedel jestli se to fakt lita. |
| |
|
| | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 22:54 | |
| | SID RNAV s RNP 0.3nm .. pošlu ti PDFko kde to je |
| |
|
| | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:00 | |
| | V Innsbrucku je normalně i non-Rnav departure, letí se to v localizeru. Minima na odlet jsou, pokud se nepletu, ceiling 1500ft a vis 1500m
Pro Innsbruck, stejně jako Bolzano, St.Moritz a Sion platí - je-li krásně, je to let za odměnu. Je-li však počasí jen trochu e-e, je to let za trest. |
| |
|
| | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:06 | |
| | no to věřím že e-e .. 1500m dohlednosti v noci tam točit visualně proti těm kopcům.. to musí bejt fakt nervy |
| |
|
| | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:07 | |
| | Non-Rnav draha 26?? To nemuzu nikde najit...mam jen vizual pres "Zirl". |
| |
|
| | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:35 | |
| | on ten non-rnav z 26 je "castecne" vizual. je to "H" sada odletu (mozna ale mam starsi aip) - ADILO1H, RTT2H a pak dalsi odlety, ktere z RTT pokracuji dale do sveta.
z drahy "visual" na marker, AB, LOCalizer, RTT... |
| |
|
| | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:43 | |
| | Ano, presne, ciste pristrojove z 26 je to RNAV...ale mne jde o ten vizual, ktery mi furt v noci nesedi |
| |
|
| | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:52 | |
| | to ted trosku prezenu (a hodne zjednodusim)... kdyz v noci muzes letet vfr, tak poc bys nemohl dat vizualni odlet v kopcich? kopce tam sice jsou, ale ty jsou stéoprocentne "omajakovany", pozadavek na minimalni dohlednost a ceiling tam mas jasne danej (takze je predpokladam danej tak, aby jsi ty svetla videl), v podstate hned z toho oblouku tocis na dve NDBcka (takze smer mas), k tomu DMEcko, kterym si taky pomuzes... |
| |
|
| | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:53 | |
| | No, ja mel problem se tam trefit i ve dne , ale ok. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:54 | |
| | vsak taky, pokud se nemylim, patri innsbruck do spolecnosti letist, kde potrebujes k tomu, aby te tam vubec pustili a nechali "operovat", speciální bumážku ... .) |
| |
|
| | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:01 | |
| | todle jsem našel v AIPu.. takže tam ty světla na kopcích pro noční přiblížení jsou (btw: a provoz letiště je jen 0630-2000loc)
|
| |
|
| | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:15 | |
| | 6-30 urcite ne kdyz prvni scheduled linka na zitra je uz v 6 loc |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:16 | |
| | aaa, uz vim proc od 6-30 je pro jety ... a pro propellery je otevreno uz od 6 a az do 23 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:24 | |
| | jj a s maximální hlučností jako má Dash8 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:18 | |
| | Ty vole a já přemýšlel, co to je za čas 6 až 30h |
| |
|
| | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:26 | |
| | AIP je jedna věc, Jeppík v univerzálním balení druhá, ale procedury dopravců a pro různé typy letadel jsou úplně něco jiného.
Jen pro orientaci, my máme například (i přesto, že 757 není žádné ořezávátko a lítáme tam hodně často):
Rwy 26 - DAY ONLY
• All SID - with Vis 7km, Ceiling 3000'
• Visual 'Valley' Departure with Vis 8km, Ceiling 9000'
Rwy 08 - DAY / NIGHT
• ADILO Departure with Vis 8km NSC below 9000'
• KPT Special Performance DEP with Vis 8km NSC below 9000'
• RTT Special Performance DEP - RVR 300m
The following departure is NOT approved:
• RWY 26 Special Performance RNAV (RNP 0.3) DEP
Pokud můžu mluvit za sebe, letět v noci vizuálně mezi kopci a spoléhat se jen na nějaké majáčky mi nahání husí kůži. V noci je málokdy (spíš nikdy) vidět kontura terénu a ani znalost ve dne moc nepomůže. Je to takové hop nebo trop a moc aerolinek se do toho nepouští. Naštěstí.
Párkrát jsem to takhle zažil v noci mezi kopci a proti kopcům ještě na malých letadlech (Deer Valley v Arizoně, AJS bude vědět a celkem mi to stačilo. Tma nahoře, tma dole a uprostřed bliká majáček. Zbytek si člověk musí tak nějak domyslet... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:28 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 00:41 | |
| | zajímavé... no už jen takový go-around v noci tam musí být peklo... nebo vysazení jednoho z motorů.. to musí být opravdu velkej stres |
| |
|
| | | | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 21. 2. 2010 / 08:21 | |
| | Jo vidíš, přehlíd jsem že se ptáš na 26, já tam vždycky (kromě jednoho čistě vizuálního nádherného odletu) lítal z 08, a ten je při podmínce dosažení 4700ft nad AB přístrojový už od země |
| |
|
| | | | | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:06 | |
| | Diky, ale to samozrejme mam, jeppiky, chart 10-3J RTT1X - RWY26 SPECIAL PERFORMANCE RNAV DEP. Mne jde hlavne o to, jestli to rakusaci na IVAO davaj bez problemu, nebo jestli to vubec znaj. |
| |
|
| | | LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka 20. 2. 2010 / 23:39 | |
| | Jo, ted na to koukam .. to je normalne soucast tech "H" sidu, co jsou non-rnav z 26 .. jen jeppiky to maji rozepsane "podrobneji" jako "initial procedure". |
| |
|
|