Nejdříve ze všeho si musíš zvyknout, že letadlo není auto a neletí vždy tam kam směřuje jeho nos.
A to jak pokud jde o podélný sklon (nos nahoru/dolů), kde obecně platí, že čím menší rychlost, tím více se letadlo při udržování výšky "natahuje" nosem nahoru, tak i o zatáčení, kde se zase projevuje vliv větru (pokud vítr vane ze strany, neletíš přímo "za nosem", poněvadž letadlo je větrem snášeno do strany.
No a trimováním odstraňuješ tendenci letadla někam mířit, např. pokud má letadlo snahu padání nosu dolů, tak si požadovanou polohu vytrimuješ, abys ji neustále nemusel držet kniplem.
Chce to je trochu experimentování, a to ze začátku asi spíš na menších letadlech než na většich, protože na menších spíše pochopíš základy chování letadla při letu. Všichni jsme chtěli hned simulovat dopraváky, ale přeci jen je lépe začít od jednoduššího. |
|