| | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 17:07 | |
| | Zdravím,
tenhle problém mám s jakýmkoliv větším letounem.
Proč letadlo, když drží zadanou výšku, je nakloněno stále asi o 5-10 stupňů? (jako kdyby bylo těžké na ocas)
Slyšel jsem něco o trimování, ale pořádně nevím co to je...
Díky |
| |
|
| | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 17:14 | |
| | Někdy je důvodem malá rychlost v nastavení letu.Při zvýšení rychlosti na optimum se letadlo srovná samo(nastavení trimu je věc druhá) |
| |
|
| | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 17:16 | |
| | | |
|
| | | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 17:56 | |
| | 480IAS je nejaka nesmyslna rychlost. Nastav si v realism settings zobrazovani indikovane rychlosti, podle te se lita. A v hladine podle Mach mumber. Kazdopadne je ale urcity naklon normalni, kdybys nekdy letel dopravakem, tak to uvidis. |
| |
|
| | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 17:42 | |
| | Určitě se to tu řešilo, zkus hledat. Mě zrovna nějak nenapadají hesla, přes která bych to našel. |
| |
|
| | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 18:05 | |
| | To je spravne, tak to taky letet ma. |
| |
|
| | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 18:29 | |
| | Třeba letušky-veteránky vzpomínaly, že neměly moc v lásce Tu-154, protože létalo natažené v horizontu až na 7° a musely tlačit vozíky do pěkného kopce |
| |
|
| | | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 18:38 | |
| | Asi ho u ČSA létali moc pomalu Vždyť je to skoro nadzvukáč! |
| |
|
| | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 18:33 | |
| | Nejdříve ze všeho si musíš zvyknout, že letadlo není auto a neletí vždy tam kam směřuje jeho nos.
A to jak pokud jde o podélný sklon (nos nahoru/dolů), kde obecně platí, že čím menší rychlost, tím více se letadlo při udržování výšky "natahuje" nosem nahoru, tak i o zatáčení, kde se zase projevuje vliv větru (pokud vítr vane ze strany, neletíš přímo "za nosem", poněvadž letadlo je větrem snášeno do strany.
No a trimováním odstraňuješ tendenci letadla někam mířit, např. pokud má letadlo snahu padání nosu dolů, tak si požadovanou polohu vytrimuješ, abys ji neustále nemusel držet kniplem.
Chce to je trochu experimentování, a to ze začátku asi spíš na menších letadlech než na většich, protože na menších spíše pochopíš základy chování letadla při letu. Všichni jsme chtěli hned simulovat dopraváky, ale přeci jen je lépe začít od jednoduššího. |
| |
|
| | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 19:31 | |
| | Takže mám lítat na defaultní Cessně? |
| |
|
| | | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 19:33 | |
| | O to ani tak nejde. On se ti jen snazi naznacit, ze je vhodny postup zacit na malym eru, aby jsi pochopil nektere zakonitosti a principy letu. i kdyz ted budes litat na cessne, tak az pak poletis zase s nejakym velkym eroplanem, tak bude porad mirne "dokopce"... |
| |
|
| | | | | Problém při letu 20. 2. 2010 / 23:38 | |
| | Nemusí to být Cessna a nemusí to být defaultní. Mělo by to být cokoliv, co se dostatečně dobře ovládá a umožňuje metodu pokus/omyl. Ideálně malý jednomotorák, takže Cessna/Zlín, atd. |
| |
|
|