FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Quickie airplane Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Quickie airplane   18. 9. 2004 / 21:05
A.J.Scandall   
Víšco ono to může lítat hezky a mít to určitá pozitíva, ale při hodnocení jako celku to asi zázrak nebude.

Jako příklad uvedu třeba dopraváky - téměř všechny současný mašiny mají "standardní" koncepci se kterou přišel Boeing 707 a od tý doby se na tom staví. 737, 747, 757, 767, 777, A 300, 310, 320, 330, 340, 380, Mercure, Tu-204 atdatd.Lze říct že je to až nuda.
Před padesáti lety začaly bejt moderní "čistý" křídla, přišla s tim Caravelle, pak 727, DC-9, Trident, VC-10, BAC-111, Tu-134, 154, IL-62 a spousta dalších. No a svýjimkou malejch bizjetů, regional jetů a Tu-334 tahle koncepce úplně zdechla. Proč? Výhody - čistý křídlo, vstupy motorů výš nad zemí kvůli nečistotám, trochu menší hluk vepředu v kabině. Menší asymetrie tahu při vysazení motoru. Nevýhody: hrozba Deep Stall a z toho vyplývající nutnost umělé ochrany (stick pusher). Problémy s centráží. Větší náchylnost motorů k pumpáži při silné turbulenci. Velké riziko poškození systémů řízení pri destrukci motoru. Větší náchylnost na nasátí ledu do motoru v námrazových podmínkách. Větší hluk vzadu v kabině. Ocas do T vyžadující kvůli zatížení větší pevnost a tím i váhu a opět problémy s centráží.

Takže pár pozitiv je vyváženo podstatně více negativ.

 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ