Tohle řešení se používá u simulátorů bez kolimační optiky (třeba ATR v ČSA nebo Beechcraft/Piper v F-Airu). Základním problémem je to, že projektory jsou umístěny NAD hlavou pilotů, tedy hodně nad prostředkem plátna. A při šikmém promítání na zakřivenou válcovou plochu je nutné promítat deformovaný obraz - linie, které má pilot vidět jako vodorovné, musí být zakřivené do oblouku. Celý obraz, pokud místo projektoru připojíš monitor, pak není obdélníkový, ale má tvar "prohnutého obdélníku". Navíc, na hranách - tam kde se potkává s obrazy dalších projektorů, musí být zóna, v níž jasnost obrazu plynule klesá, aby se to prolnulo s podobně ztlumeným okrajem obrazu sousedního projektoru.
Výpočetně to současné grafárny zvládnou (V ATR máme GF275GTX), ale musí mezi zdrojem dat (ve tvém případě FS) a projektorem stát ještě další "deformační" soft - a to by asi mohl být problém, přinutit ho spolupracovat s FS.
PetrS |
|