FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Válcová promítací plocha Jeden příspěvek | Celý strom
Válcová promítací plocha   18. 2. 2010 / 22:36
PetrS
Tohle řešení se používá u simulátorů bez kolimační optiky (třeba ATR v ČSA nebo Beechcraft/Piper v F-Airu). Základním problémem je to, že projektory jsou umístěny NAD hlavou pilotů, tedy hodně nad prostředkem plátna. A při šikmém promítání na zakřivenou válcovou plochu je nutné promítat deformovaný obraz - linie, které má pilot vidět jako vodorovné, musí být zakřivené do oblouku. Celý obraz, pokud místo projektoru připojíš monitor, pak není obdélníkový, ale má tvar "prohnutého obdélníku". Navíc, na hranách - tam kde se potkává s obrazy dalších projektorů, musí být zóna, v níž jasnost obrazu plynule klesá, aby se to prolnulo s podobně ztlumeným okrajem obrazu sousedního projektoru.
Výpočetně to současné grafárny zvládnou (V ATR máme GF275GTX), ale musí mezi zdrojem dat (ve tvém případě FS) a projektorem stát ještě další "deformační" soft - a to by asi mohl být problém, přinutit ho spolupracovat s FS.

PetrS
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ