FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výběrové řízení letadel pro ČSA. Jeden příspěvek | Celý strom
Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 07:19
Eidi   
Nevíte, kde se dozvím aktuální průběh výběrového řízení letadle Airbus vs. Boeing pro ČSA? Jestli sněkdo koukal v pondělí na Reportéři ČT, tak tam byla reportáž právě o tom výběrovym řízení, ale vypadá to, že ČSA asi zvolí Airbusy, takhle nějak to vyznělo. Radši bych Boeingy!))
 

Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 11:19
pako
Airbus!
 

Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 12:02
Jaakov   
a jaky airbusy konkretne by se mely kupovat? jenom vim ze se neco povidalo o boeingu 767 a jednou jsem dokonce nekde ctl (hoohdne dlouho) o 777...ze potrebujou nahradit ty A310...
 

Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 12:06
Tragédie v JRD
Resi se v zasade dva vybery (esli se nepletu, hihihi)

Boeing 737NG vs. Airbus 32x
a pak Boeing 767/7E7(?) vs. Airbus 330
 

Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 12:08
Jaakov   
tak to teda bych byl uuuplne vedle kdyby si vybrali ty A330...to by byl masakr hihihi esi se nepletu....nevim proste mi sou nejak posledni dobou milejsi airbusy...taky s nicim jinym ve fs nelitam
 

Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 12:09
MilanP
Jedna se o A320. O A321/319/318 nemaji asi CSA zajem. K tomu prepokladam kompatibilni 737NG, takze pocitam 700 nebo 800. Vysledek by mel byt znam zhruba do mesice a pul.
 

Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 18:48
Willy
Vysledek (pokud se nepletu, hihihi), uz mel byt znam davno, takze je otazka, kdy to nakonec opravdu bude. Ale pokud mam informace, tak asi vetsina lidi v CSA, (a tim tedy myslim hlavne pilotu), kdyby se jich nekdo zeptal, by asi volilo Airbus. (podle me - bohuzel - protoze me byl boeing vzdycky symapatictejsi a asi to tak i zustane).
 

Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 18:41
Switch   
Pokud se nemýlim, tak chtějí celkem 12 letadel a to 6x A319 nebo B737-700 a 6x A320 nebo 737-800
Jo a co se týká tý A332, tak si myslim, že pravděpodobně zůstane jenom u toho modelu, co maj v kanclu na stole ))
 

Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 20:30
Waterfight (TVS379)   
Zkratka chtěj místo Airbusů Boeingy a místo Boeingů Airbusy... Taky se připojuji k fanouškům Boeing Company
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 21:26
MadLi
No ked sa tu pise o CSA tak by ma zaujimalo par veci ale berte ma ako amatera. Vsimol som si ze CSA lieta do ameriky s B737, nieje toto lietadlo na take lety male? ako myslim co sa tyka velkosti interieru. Ved to su pomerne male lietalda a sediet tam 8 hodin, alebo to maju niek upravene? A este by ma zaujimalo v akych cenovych hladinach sa pohybuju tie Boingy a Airbusy, t eda cena za jeden kus. Diik za odpovedi
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 21:57
Luděk Ch.
Pokud vím, tak ČSA lítá do ameriky jen s A310 a ten je dost velký 737-400/500 nemají dostatečný dolet.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 22:08
Waterfight (TVS379)   
Přesně tak. ČSA létá do USA na myslím tři letiště přímo A310kou a zajišťuje spoje na další letiště přes Deltu, nebo American Airlines. B737 by museli letět s mezipřistáním a to ČSA do Ameriky nelítaj. Jestli kecám tak mě prosím omluvte a opravte...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 22:15
Jindra   
K tem cenovym relacim 737: 30-50 mil Dolaru +- 1-1,5 miliardy Kc. Hodne zalezi na verzi. Cenove relace Airbusu stejne tridy budou velmi podobne.
 

Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 22:30
Latom   
Co by jsi raději nebo i ostatní je ČSA stejně u p..... Oni na to mají z našich daní, tak proč o tom polemizovat.
Je jedno jaký typ si zvolí, hlavně aby lítal.
 

Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 22:39
A.J.Scandall   
Čoveče, chlape, tenhle výrok : "Oni na to mají z našich daní, tak proč o tom polemizovat" bych byl docela rád, kdybys mi vysvětlil
 

Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 22:46
Latom   
No, že ať tady budeme do nekonečna říkat každý, kdo by co chtěl, tak se na náš názor nebude nikdo ohlížet. )
Jinak pokud jsem měl možnost trochu si počítat ten typ ábusu, o kterém uvažují ČSA, pro určité destinace, tak ehm, o o ou.
Ale raději si počkám na to, až to bude tady.
Změna letadlového parku, hlavně jeho rozšíření, tak jsem jen pro.
 

Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   16. 9. 2004 / 22:56
A.J.Scandall   
Ptal jsem se na jinej výrok. Ale budiž.

Jinak si myslim, že po ekonomické stránce je nakonec jedno, co se vezme. Ať se vybere co se vybere, vždycky se najde dost lidí, kteří v tom uvidí "jasný politický záměr". Výběrové komisi a managementu tuhle roli ani moc nezávidim.

Mám-li jako pilot hodnotit letadlo tak, jak jako chlap hodnotim ženský (prostě stylem líbí-nelíbí), tak to A320 projel na plný čáře:
čumák ošklivej, moc kulatej
ocas ošklivej
podvozkový nohy jsou docela hezký
křídlo/winglety ošklivý
cockpit fuj

Tohle neberte moc vážně) Ovšem pravdou je, že jsem B-fanda
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.(OT)   16. 9. 2004 / 23:27
Swordfish   
A.J.Scandall:nevíš prosím Tě co se děje ve čtvrtek na Ruzyni,jsem pozvaný na nějaký hangárový raut či co.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.(OT)   17. 9. 2004 / 11:28
A.J.Scandall   
Jóó, to se k nám, obyčejným dělníkům, nedonese ))

Teď vážně: jestli myslíš 23.9, tak o nějaký firemní akci vim, ale určitě nebude v hangáru. Takže vlastně nevim.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   17. 9. 2004 / 12:51
kuma   
Setkal jsem se s názorem, že z pohledu pilotů jsou ale (ošklivější) Airbusy výhodné, protože díky unifikovanému kokpitu jsou co do kvalifikací řady "malých" a "velkých" airbusů považovány vždy za jeden typ, takže je snazší přesedat z typu na typ podle potřeby a taky započítávat praxi (nálet).
Já osobně (zvenčí) taky preferuju bulíky, ale jen v případě, že bv okolí není nikde dakota. To pak jdou roury k ledu. Dakoty ale asi ČSA už nenakoupí...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   17. 9. 2004 / 13:05
Pips   
Dokazu si docela zive predstavit, ze soucasny nater CSA by starym dakotkam pekne slusel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   17. 9. 2004 / 13:16
kuma   
Dakotě sluší všechno! I jihoamerické chudinky s olejem kolem motorů a "tečícím" duralem zpod nýtovaných švů jsou krásné. Ale pochopitelně - slušivý kabátek, večerní róba... Souhlasím s Tebou!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   17. 9. 2004 / 15:38
A.J.Scandall   
Hele, a dovedeš si představit tu nudu, když v pětadvaceti dostaneš jednu typovku (A-320) a do důchodu si s ní vystačíš (A-330, 340, 380, 390, 400...) .....?!?!?!

Praxe se ti mimochodem započítává ze všeho, stopětkou počínaje a Jumbem konče

Jo ale jinak Dakoty bych bral všema jednadvaceti!!!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výběrové řízení letadel pro ČSA.   17. 9. 2004 / 20:38
Latom   
Jojo, tak takhle si já představuji B757, dlouhé nohy, štíhlý trup a velké motory. ) Je pěkně sexy.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ