Myslím, že to jinak nejde. To letadlo je objekt, který se tam nějak musí dostat, nejjednodušší je právě dát ho tam jako AI, který má letový plán trčet v tomm místě (kde je stojánka).
Pokud chceš, aby to letadlo trčelo někde jinde, musí se pro něj vytvořit fiktivní stojánka (podle souřadnic a výška, ta se v AFCADu (,yslím) nějak nadefinuje a nazve - a pak v AI je ten plán trčet na té stojánce.
Pokud bys to chtěl jinak, tak by to letadlo musel být objekt jako každý jiný - bgl, spousta polygonů, spousta textur - zbytečná práce, pokud si ho můžeš pomocí AI posadit tam či onam.
Pokud vím, tak v AI můžeš použýít cokoliv, co máš ve své FS k disopozici. Nikde není napsáno, že by AI lůetadla musela býát horší, nebo jednodušší (ale většinou bývají, pokud jsou to letadla vytvářená jen pro AI, kde stačí zevní kabát bez dalších serepetiček). |
|