| | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 18:17 | |
| | Pozdě jsem zapnul telku a zaslechl jsem že někde spadla letecká, ale všichni jsou prej živí a zdraví.
Doufám že jsem slyšel dobře. Nevíte někdo něco? |
| |
|
| | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 18:26 | |
| | | |
|
| | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 19:05 | |
| | | |
|
| | | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 22:27 | |
| | Cilene provokujou, aby se nekdo zeptal na toho Sokola, co neni |
| |
|
| | | | nouzové přistání letecké záchranky 7. 2. 2010 / 09:25 | |
| | Takze pricina je jasna... Citacia z clanku: "...Na palubě byla tříčlenná posádka - Slabý, pilot a záchranářka..." Len si asi pomyli pocet ludi v posadke... |
| |
|
| | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 19:11 | |
| | | |
|
| | | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 22:08 | |
| | jeeeee... na odpis... |
| |
|
| | | | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 23:42 | |
| | Když není na odpis nikdo z osádky, tak je to pořád dobře.
Překvapuje mě, že se pokoušel to otočit, první co bych v mlze udělal já, je mazat alespoň 500 stop nahoru, pokud to prostor dovolí, tak klidně víc a pak se otáčet. Není pro to nějaký doporučený postup ?
Myslel jsem, že všechny záchranky mají od armády profi mapy a GPS systém, takže by měli přibližně vědět, kde jsou a že riskují... :-/ |
| |
|
| | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 5. 2. 2010 / 23:54 | |
| | To,že se to pilot pokoušel otočit znamená ,že se dostal pod minima ve kterých byl schopen provést let a urcite k tomu mel vazny duvod (nic nevidel)
To ze nemel potrebnou vysku bude jiste setrit SLI a jiste ho to moc nepotesi.
Snad bude letat dále.
|
| |
|
| | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 00:26 | |
| | Otáčení úplně chápu, ale když si nejsem jistý co bych mohl potkat, tak jdu tam, kde je menší pravděpodobnost nějaké kolize a to je právě ve výšce...
Uvidíme, na co přijdou... |
| |
|
| | | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 07:57 | |
| | Chudák Kryštof 13 - Bell 427 OK-AHB (letěl v něm můj brácha v listopadu po autonehodě) Byl jsem tam fotit od odpoledne až do večera. Byla tam hustá mrznoucí mlha s nárazy vetru okolo 10-12 m/s s dohledností okolo 50-100 metrů. A nehoda se stala na zasněženém vrcholu mezi lesy, takže velmi pravděpodně, alespoň co říkal pilot - nerozeznal horizont.
Chcete ukázat fotky? Tedy jen pod podmínkou, že mě zase někdo nebude šikanovat že porušuji autorská práva svého vlastního foťáku ) |
| |
|
| | | | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 08:09 | |
| | Klidně své fotky ukaž
Vrtulníky mají přece minima 800m dohlednosti, ne?
Nerozeznal horizont? A co je to za záchranářský vrtulník, který nemá umělý horizont na přístrojovce? Nebo byl nefunkční?
|
| |
|
| | | | | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 08:27 | |
| | Laicky jsem to pochopil tak, že ztratil vizuální kontakt se zemí - laicky řečeno (napsal jsem horizont). A s tou dohledností to vysvětlili tak, že vlétli do husté mlhy a v okamžiku, když už se octli v problémech snažili se z toho co nejrychleji vypadnout.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 08:43 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 09:29 | |
| | Pošli všechny ať můžou chytráci vymýšlet co udělal pilot špatně. Podle mě jsou piloti z LZS nejlepší, a asi největším náletem v republice, pochybuju že nezhodnotil všechny varianty a navíc je nejdůležitější zachránit posádku a to se povedlo.
Navíc to ten pilot má na celej život, ikdyž se nikdo nezabil.
kdo se do té situace nedostal tak může mudrovat jak chce.
Dobře že to tak dopadlo, škoda jen té mašinky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 22:15 | |
| | Hlavně, že jsou bez zranění. Bylo štěstí, že letěli bez pacienta, to by dopadlo asi hůř, raději nepomyslet. Jestli tam bylo jako tady pod Orlím hnízdem, pěkně děkuju. Dneska tdy za kopcem spadla lavina, dva zasypaní, jeden to nepřežil. Bohužel se k němu nemohla místní LZS dostat kvůli počasí. Prostě pech. |
| |
|
| | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 6. 2. 2010 / 15:41 | |
| | Taky v tehlech situacich praktikuju radsi stoupani nahoru, jenomze tim ti muzou vzniknout problemy jako - nevis jestli to je mlha nebo mrak, jestli mrak tak jak vysokej, jak vrstevnatej, jak moc to v nem muze namrzat apod. Dalsi vec, kdyz uz by ses dostal nad nej (do nej), tak jak z toho ven (jak zpatky pod nej). |
| |
|
| | | | | | | nouzové přistání letecké záchranky 7. 2. 2010 / 08:45 | |
| | Případně kdo jinej v tom mraku je.... |
| |
|
|