| | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 13:33 | |
| | | |
|
| | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 18:06 | |
| | Zajímavá tabulka. Teda po tom přepočtu na koruny mi celkem jdou oči šejdrem z těch sum. Že i "blbý A318" výjde v korunkách skoro na 1,2 miliardy jsem netušil. |
| |
|
| | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 18:13 | |
| | Pěkný... uvádí i zdražení A340-300, který se snad už ani nevyrábí... |
| |
|
| | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 19:18 | |
| | On totiž Airbus, stejně, jako jiní výrobci odkupují starší letadla, ty pak otočí a prodají dál. Něco jako protiúčet, když si jdeš pro auto, akorát letadlo před vrácením musíš letadlo podrobil předávací revizi (tzn. uvézt ho za dozoru někoho z fabriky do super stavu ) |
| |
|
| | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 19:19 | |
| | To pak ale v tom ceniku chybi boeingy |
| |
|
| | | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 19:31 | |
| | Proč myslíš? Proč by Airbus nabízel konkurenční letadla? Ty jdou pak do firmy, co obchoduje s letadlama,... |
| |
|
| | | | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 19:53 | |
| | To by byl gól, kdyby Airbus odkoupil nějaké Boeingy, přelepil na to nápisy na Airbus a prodal |
| |
|
| | | | | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 20:06 | |
| | A proč by to dělal ? |
| |
|
| | | | | | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 20:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Ceny airbusů 2. 2. 2010 / 07:30 | |
| | Proč by to dělal - proto, aby prodal. Stejně tak to dělají téměř všichni prodejci různých strojů. Koneckonců je to ten důvod proč mají třeba autosalony své autobazary. V dnešní době se zákazníkům "podlézá"(resp. zákazníci vyžadují) už tak, že prodejci aby prodali, odkoupí věc dosud sloužící a tu se snaží dál prodat. Paradoxně je z toho někdy zajímavější zisk než z prodeje věci nové. Tedy nevím, jak v oboru dopravních letadel, i když si nedělám iluze, i zde je konkurence sice malá, ale jistě tvrdá. |
| |
|
| | | | | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 22:23 | |
| | Budeš se divit, ale skoro se to tak děje. Před časem Boeing od nějaké firmy (přesně si už nepamatuju) odkoupil A-340, jako součást dealu na výmenu flotily za 777, a ty A-340 pak nabízel k prodeji. Pochopitelně ne pod názvem Boeing A-340 |
| |
|
| | | | | | | | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 23:16 | |
| | Nebo treba mala zajimavost - TWA objednali ne dlouho pred svym "zanikem" 20+20 Boeingu 717 (neboli MD-95). Kdyz je pak koupili American, Boeing jim ponoukl, ze od nich odkoupi jejich Fokkry 100, jestli nezrusi objednavku, s tim, ze je pak proda dal.
No a kdyz uz o tom kecam, jeden z duvodu kvuli kterym to padlo pry je, ze TWA chtela garanci, ze je neprodaj v USA nekterymu konkurentovi, coz Boeing odmital prijat. American si teda nechal Fokkry, ovsem firma Fokker zakratko zkrachovala a AAL se svych fokkru zbavili. Ted myslim litaj krom jinych u Austrianu. |
| |
|
| | | Ceny airbusů 1. 2. 2010 / 20:07 | |
| | A318?? nemám tolik penez abych kupoval levné věci, jdu do A380 a hotovo! |
| |
|
| | | Ceny airbusů 2. 2. 2010 / 07:35 | |
| | tragede iste uznas , ze tuto kalkulaciu si jednoducho nemozem odpustit a musim ti to napisat
A 318 - katalogova cena 60 mil.USD t.j. cca 1 milarda CZK,prumerna cena obousmerne letenky 4000 CZK je myslim realna a zcela jiste ne vysoka pri obsazenosti 80% za kazdy obousmerny let je prijem 4000 x 100 = 400 000 CZK, pri trech letech denne- prijem 1 200 000 CZK za mesic ( pocitam 28 dní ) je to prijem 33 600 000 CZK za rok je to 403 000 000 CZK ! Z toho je 1/2 na provoz 1/4 na mzdy 1/4 na splatku leasingu - zaplatene to je za 10 rokov , to sa celkom da....
a hadaj aku linku budeme letat ???
lietame LKTB - LKVO to v prvom rade ,
dalej LKMT-LKVO,a po Europe ( EDDF, LSZH, LFPG, + chartery ) z LKTB a LKMT
|
| |
|
| | | | Ceny airbusů 2. 2. 2010 / 08:32 | |
| | Nechci sýčkovat, ale jak docílíš 80% obsazenost při třech letech denně? Zdá se mi to jako dost vysoké číslo. |
| |
|
|