| | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 19:34 | |
| | | |
|
| | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 19:42 | |
| | | |
|
| | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 19:44 | |
| | žádné... video vytvořené jen tak... |
| |
|
| | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 19:45 | |
| | aha. hledal jsem v tom hlubsi smysl, kdyz uz jsi to daval sem. |
| |
|
| | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 19:51 | |
| | hlubší smysl je ten že je to video )) |
| |
|
| | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:02 | |
| | No, chapu, ze se kubik musi pochlubit, ale kdyz ono zrovna v tomto pripade neni zrovna cim. |
| |
|
| | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:08 | |
| | Milý Tragéde... zjevně jsi nepochopil ,že video ,které jsem natočil nemá mít nějaký chlubící účinek ,ale má sloužit jenom k pobavení a hlavně k lidem ,kteří létání neberou jakou nějakou soutěž ,ale pro zábavu.. |
| |
|
| | | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:14 | |
| | Problem vidim v tom, ze na tom videu neni nic zabavneho. Jen necele dve minuty nudy podrzene nudnou uspavajici hudbou.
|
| |
|
| | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:15 | |
| | Hudba není špatná.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:16 | |
| | Jak se vlastně ta písnička jmenuje prosím? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:28 | |
| | All Saints - Pure Shores, ale to už víš |
| |
|
| | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 19:53 | |
| | Remix od Fatboye je lepsi
teda ta vydrz byla dobra |
| |
|
| | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:00 | |
| | | |
|
| | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:13 | |
| | vydrz - cast pristani kdy se letadlo pohybuje tesne nad zemi mezi "prechodovym obloukem" a "dosednutim" |
| |
|
| | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 20:21 | |
| | | |
|
| | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 21:17 | |
| | kromě toho že se neudržíš na GS si eště letěl rychle jak pitomec, pokud jsem dobře viděl, tak před vypnutím AT si tam měl 155kt vybrat nudný přistání, který jsem ještě k tomu zesral a dát k tomu nudnou hudbu, to chce sebevědomí |
| |
|
| | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 21:28 | |
| | ukaž svoje video s ukázkovým přistáním a skvělou hudbou...
Rychle? když máš letadlo naložené na 90% a landing na 30klapek ti FMC vyúíše 153k +5k vitr a ja mel 155k je uplně normální takže nevím co jsi viděl. |
| |
|
| | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 21:40 | |
| | ked je lietadlo take plne tak by sa malo pristavat na plnych klapkach nie ? to je len moja domnienka |
| |
|
| | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 21:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Video Landing Skiathos 30. 1. 2010 / 23:41 | |
| | Zalezi taky na draze Pokud pristavas tady na takove autodraze, tak bych 30 moc nedaval a snazil se mit VREF co mozna nejmensi...na konci si brzdil aji vocima... |
| |
|
| | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 11:31 | |
| | No to brzdil |
| |
|
| | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 16:54 | |
| | Záleží na pilotovi, ale v tomto přpadě se pilot rozhodl špatně, na takhle krátkou dráhu to rozhodně chce klapky 40 a ke všemu lehčí letadlo (určitě ne 90%). Tedy má-li to být As real as it gets. LGSK, flaps 30, commanded speed 155kts, to mě hned ťuklo do očí, když jsem shlédl video (aniž bych předtím četl komentáře).
Tolik jen pokud chceš vazbu z praxe |
| |
|
| | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:06 | |
| | Nechal sem si to prohnat pres performance kalkulator, a na MLW na LGSK v danych podminkach (15C, Q1013, 4kt headwind) - 63.6 tony mi to hodilo Vref 146. PMDG to pocita nejspis nejak jinak, protoze ja sem dostal i na 66.4 (tedy MLW) mi to haze Vref 149, nicmene mi to prijde stejne dost.
Schvalne sem se dival na video, ale neni to videt, koliks mel paliva? Pri ZFW 59.2 coz podle meho programu zodpovida plny 738 v Y189conf tam je furt 4 tony rezerva, coz mi prijde dost.
Jo, a pro porovnani, klapky 40 snizi na dane vaze Vref asi o 7 uzlu a LDR o necelejch 100 metru. Kazdopadne s plne nalozenou 738 bych urcite sel na plny klapky a autobrake max kdekoli kde to je pod 2000m, nejen na LGSK. Vref 153 odpovida asi 70 tunam.
No a to se bavime o draze 20 ktera ma jeste o 60 dostupnych metru vic nez 02. Takze bych to uzavrel tim, zes byl nejspis pres MLW, ale je to sim, tak co. Video je fajn. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:18 | |
| | protože v LDC neni LGSK, vybral jsem si Kos a na 66320kg mi vyjede, při klapkách 30, Vref 154kt... (15C, QNH 1014 a taky 4kt headwind) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:21 | |
| | Zajimavy Urcite to je Vref ne Vapp? Jestli jo, tak zustava jen zjistit kdo ma presnejsi udaje |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:23 | |
| | jasně, že Vapp, je v tom i 5kt vítr sorry |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:46 | |
| | Coz znamena, ze mame oba dva stejny hodnoty a nejspis asi stejnou, dobrou, databazi. Aby taky ne, kdyz je to jen prepsan performance manual od Boinga |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:47 | |
| | já používám prográmek LDC |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:50 | |
| | Hele, a jeho databaze je co? Prepsany performance manual od Boeingu, ne? Jinac ja pouzivam programek TOPCAT. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:36 | |
| | A jak jsi spokojen s posledními verzemi? Vážně nad nim uvažuju... škoda, že nemaj databázi i pro 757 a A319 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:46 | |
| | Na 757 se pracuje, s Airbusy je problem sehnat zdroj dat (podobne treba Embraery)
Jinac sem spokojeny hodne moc, a vzdy kdyz letim s necim co je v ponuce pouzivam. Taky sem dany letadla zacal pouzivat znatelne vic |
| |
|
| | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 10:03 | |
| | Jakube nenech se znechutit. Já se na videa rád podívám je to takové zpestření. Vykašli se na ty kritiky. |
| |
|
| | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 11:36 | |
| | Však taky ty videa sem dávám jenom z dlvodů některých jednotlivců kteří pochválí nebo potěší.. na ostatní bych se mohl vy**** |
| |
|
| | | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 13:26 | |
| | Klid! Dal si sem video, uživatelé se podívali a napsali svůj názor (kritiku) .
Myslím že když sem dáš nějáké video, ať je to jen prob zábavu nebo děj, tak tu kritiku musíš čekat.
Každý tě hned nebude chválit jaký si borec že si natočil přistání a dal to sem. Navíc trochu rychlejší .
Sám za sebe to není až tak špatné jen by jsi mohl mít menší rychlost. Vím že děj to nemám mít, a taky nemá. Děj je o ničem.
Hodně štěstí příště.
Dan
|
| |
|
| | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 10:08 | |
| | Jako hudba pěkná.. Ale čistě k pilotáži.. Ti to tam nějak vyplavalo a na tak krátký dráze a při takový rychlosti bych spíš dal plnej kotel a šel si to dát ještě jednou, než pak, jak Teflon trefně poznamenal, brzdil "aji očima"..
S tímhle přistáním bys třeba na Vagaru moc nepochodil.. |
| |
|
| | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 11:37 | |
| | Já jsem tomu bulíkovi věřil S airbusem bych to nedal Ale bulikovi verim a veril jsem i v teto krajni situaci Dneska me ceka start na Skiathosu |
| |
|
| | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:38 | |
| | Co tě vede k tomu, že bys to s Busem nedal??? |
| |
|
| | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:43 | |
| | | |
|
| | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 18:51 | |
| | Tak to je hodne blba vymluva. No a s Airbusem bys to dal, i na maximalni MLW a klapkach notch nad plnyma. |
| |
|
| | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 19:06 | |
| | Tak s Airbusem jsem lital běžně na plné klapky takže přistal bych a dobrzdil bych to... |
| |
|
| | | | | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 21:48 | |
| | Jak rikam, Airbus to na rozdil od Boeingu zvladne na MLW i bez plnejch |
| |
|
| | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 12:24 | |
| | Kurva, zase jsem se nechal nachytat. |
| |
|
| | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 21:35 | |
| | zajímavý, jak se ty vlákna skoro do puntíku pořád po letech opakují. Tenkrát si taky někdo nafilmoval přistání a dostal od všech čočku.
Takže zareaguju stejně jako v roce 2006, akorát už kvůli tomu nemusím dělat video
Prosím o kontrolu všech nastavených parametrů dle tabulek, zda je přistání podle regulí. Děkuji
http://www.bha.cz/video/CrazyFlying.wmv |
| |
|
| | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 22:12 | |
| | Tak tohle ovšem dostává 5/5! |
| |
|
| | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:27 | |
| | Tak tohle to je ovšem mazec !!! |
| |
|
| | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:44 | |
| | Dá sa ten pakoš na kole někde stáhnout? Popřípadě koho kontaktovat...
Taková skupina třeba na IBnetu může byt pěkná sranda |
| |
|
| | | | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:46 | |
| | Co tenhle pakos, ale takove Tleskacovo kolo, to by bylo neco... |
| |
|
| | | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:34 | |
| | | |
|
| | | Video Landing Skiathos 31. 1. 2010 / 23:40 | |
| | Nebudu reagovat ani na pilotáž ani na hudbu (pustil jsem si to radši bez zvuku ).
Pokud budeš v dalším videu používat "házení" hlavou, tak zkus ve VC, ve 2D to vypadá fakt divně |
| |
|
|