FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Parametr EPR Jeden příspěvek | Celý strom
Parametr EPR   15. 1. 2010 / 21:21
Python
Zdravím. Může mi prosím někdo napsat, co je to motorový parametr se zkratkou EPR? Je třeba u Jumba nebo u MD-11, ale ne u motorů GE. V žádném manuálu ani tutorialu jsem o tom nenašel ani zmínku. Díky
 

Parametr EPR   15. 1. 2010 / 21:23
Pan Letadlo   
Že by http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_pressure_ratio ?
 

Parametr EPR   15. 1. 2010 / 23:34
A.J.Scandall   
Já se musím pythona trošku zastat, ten odkaz na wikipedii neříká vpodstatě zhola nic.

Míra Dušín lítá éra s RB-211 (Je to tak, ne? Angláni jsou přeci patrioti), a u těch je stejně jako u některých starších motorů firmy Pratt&Whitney primárním údajem pro nastavení tahu motorů EPR. Jelikož ani CFM-56, ani PW306 indikaci EPR nepoužívá, primárním jsou N1, tak o tom vím prd a docela bych rád, kdyby Míra, jestli si to přečte, o použití v praxi (zejména o vazbě na N1 a tah motorů), něco napsal. Díky AJS
 

Parametr EPR   15. 1. 2010 / 23:37
tonde   
ja s nim zejtra budu, tak mu povim, at se sem na tohle vlakno podiva. Vzhledem k pritomnosti Hermana a Trageda doufam, ze z toho nebude podobny stromecek jako na Stedry den
 

Parametr EPR   15. 1. 2010 / 23:45
Rychlokvaška
Míra se na to dívá, ale napadá ho zase dlouhej článeček

Jen má teď před sebou brožurku s názvem "TCX Boeing Fleet GNSS (RNAV) Approach Training Guide" a zítra ráno od 10 ho zavřou do velké bílé krabice s nožičkama a náplní na dané téma, aneb "konec NDB a VORů v životě pilotově". Takže se snažím drobně připravit a o EPRu napíšu až pozítří (po simbeerové rekonvalescenci), pokud se nebude chtít někomu dřív
 

Parametr EPR   15. 1. 2010 / 23:57
Pips   
No, maličko to objasňujou třeba na tomhle linku
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20061018162114AAao1JA
... ale ačkoliv tomu rozumím asi jako Pips turbíně (resp. je mi jedno jak to funguje, hlavně pokud to funguje) klidně si počkám na výklad Davida. Pochopil jsem, že je to jakýsi poměr tlaků na začátku a na konci turbíny a z toho pramenící jinak vyjádřený výkon toho celého oného asi... možná, že možná...
 

Parametr EPR   16. 1. 2010 / 10:05
A.J.Scandall   
To jo, mě ale vždycky zajímalo, jak se to chová ve vztahu k N1 a N2, ke změnám rychlosti, výšky, jak moc je to úměrné skutečnému tahu motoru apod.
 

Parametr EPR   16. 1. 2010 / 09:58
A.J.Scandall   
Máte jako company schválené RNAV App? Tak to se máte a tiše závidím. My jsme zatím u P-RNAVu, měl jsem s tím trošku co do činění a už nikdy nechci nic takového dělat. Tvorba příruček se nestala mám koníčkem, tím stále zůstává modelařina, knihy a malé létání. Mým životním cílem je vrátit se na pozici řadového kapitána, bouchat Antošky, Šarmy a Heráky a toužím po tom, že až šéfpilot nebo letový řiditel uslyší moje jméno, řeknou nechápavě "Kdo?"

A doufám, že někdo ("oni") připraví a na ÚCL prosadí všechny potřebné záležitosti, abychom RNAV Approach taky mohli lítat. Neb to je luxus (znám cvičně z USA, kde jsme to se Sovereignem létali. Žůžo)

Dej si s EPR klidně na čas, já to stejně asi nikdy lítat nebudu, ani JT-8, ani RB-211 nestojí nikde ve výhledu na mé cestě životem, takže to nepospíchá
 

Parametr EPR   28. 1. 2010 / 18:42
kluk ušatá
Mira na to jaksi zapomel co?
 

Parametr EPR   28. 1. 2010 / 18:55
Filipos
Nebo ta zmíněná simbeerová rekonvalescence pořád ještě trvá
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ