No ja uz jsem tu kdysi cosik psal, ty dynamiky jsou predpokladam temer stejny s Ackem.
Ted jsem si zkusil chvili A2 a dle meho nazoru:
a) na zemi to je dost zivy na smerovy rizeni, realnej se ovlada da se rict temer brzdama (pro vetsi uhly)
b) zaluzie motoru slouzej jako trim, naopak olej jako zaluzie
c) ctyrukazatel (z ktereho se stal trojukazatel ) ma vecne tlak paliva na vrchni cervene, teplotu oleje v horni zlute
d) chtelo by to trochu vetsi plnici tlak
e) v panelu je myslim porad nouzovy odhoz chemikalii
f) ten eyepoint je fakt nizko, tak jak to vidim zhruba ja (s moji vyskou) v realu - viz. screen, mozna ze by se to dalo dat jeste vys. Budiky jsou stale vsechny citelne, teda na tom smrsknutym obrazku moc ne, ale ve FS ok
g) kryt motoru zepredu je nejakej divnej, plynova paka malinka, knipl myslim ze taky
h) je to docela rychly na cestak (ja litam zhruba 0,84; 1900ot) maze sparka i prazdny Acko tak 160, kdyz maj dobrej motor, vrtuli a rozjedou se, tak i 165-170. To stoupani se ti ale myslim podarilo slusne vychytat.
Ber to prosim te ze porovnavam real - FS9, vim (a mam vyzkouseno), ze nektere veci se v simulatoru proste udelat nedaji.
Externi zvuky jsou naprosto ale naprosto dokonaly, ty v interieru uz mi pripadaj divnejsi, ale je mi jasny, ze zrovna tvorba zvuku nebyla zadna sranda.
PS: doufam ze se ted nedoctu jakej jsem rejpal |
|