| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Jak udelat vlastni letadlo 26. 3. 2001 / 23:28 | Stanislav Moravek |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, chtel bych se zeptat, v jakem programu se daji tvorit vlastni letadla do FS..
Vim, ze na to byl jakysi komerni soft (BAO Flight Shop ?), ale ten jsem v cechach nikdy nevidel legalne v prodeji ani se mi ho nepodarilo nikde sehnat jinym zpusobem.
Mam urcite zkusenosti s 3d modelovanim objektu ve SCASM. Neexistuje neco podobneho na tvorbu letadel ?
Predem diky za jakekoliv rady. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Jak udelat vlastni letadlo 27. 3. 2001 / 13:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Na tvorbu letadel do FS existujou v soucasny dobe dva programy - oba od Abacusu ( www.abacuspub.com )
Prvni je Aircraft Factory 99 ( v podstate novejsi verze BAO Flight Shopu ), s tim se daj jako s jedinym delat letadla jeste do FS98 ( do vyssich verzi ovsem taky )
Novejsi je FS Design Studio, s kterym se mnohem lip dela, ale je uz jen pro FS2000/CFS2 ( umi vsak nejen letadla, ale i objekty do scenerie )
K tomu jeste pouzivame Aircraft Animator ( taky Abacus ), s kterym se animujou pohyblivy casti ( kormidla, podvozek, vrtule, ... ).
Tady je ukazka tutorialu k FS design Studiu, kde je videt, jak se s tim pracuje.
Vsechny tyhle programy vsak nejsou zadarmo, musi se koupit. U nas v obchodech je ale nemaj, tak jedine pres internet a nebo na zahranicni ceste
Na tehle strance: http://mlk.sim-arena.com/msfs/utility.html je par programku ( editory panelu a letove dynamiky ), ktery taky uzivame a jsou zadarmo. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Jak udelat vlastni letadlo 4. 5. 2003 / 15:50 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Jak udelat vlastni letadlo 4. 5. 2003 / 16:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Koukam, ze ses prohrabobval v archivu, co?
( ani jsem si pred tim nevsim, ze u prispevku neni rok. Co ty na to Jirko? )
Ten prispevek, na ktereh jsi odpovidal, bude zrejme minimalne rok starej, proto se asi o Gmaxu ani nezminuju. V te dobe sice uz byl k dispozici, ale vsechny informace, jak udelat letadlo jeste tehdy nebyly.
Takze aktualni stav je takovej, ze 3D model letadla se da do FS2002 udelat bud v Gmaxu a nebo ve FS Design Studiu ( ve vezi 2.x uz i s lesklym povrchem a animacemi jako v Gmaxu )
|
| |
|
|