| | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 17:54 | |
| | Mám ještě jeden dotaz při procházení checklistu se mi to vždy zastaví u položky kurz-mp,ark,tcas. Můžete mi poradit kde dělám chybu? Vše mám zapnuté a v pořádku. děkuji |
| |
|
| | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 18:48 | |
| | Evidentně jedno z toho zkrátka zapnuto nemáš. |
| |
|
| | | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 19:11 | |
| | Tak kurz-mp mám zaplý. to jsou ty čtyři knoflíky na přístrojovce nad hlavou, tcas mám zaplý odsouhlasený následně přepnutý do pozici ta/ra. A ARK to jsem teda nenašel. Nicméně dle návodu mám vše ok. Taky během letu je vše ok, tak proto mně zajímá kde můžu dělat chybu,že mně to ten checklist nepotvrdí. |
| |
|
| | | | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 19:57 | |
| | Mas správně skalibrované GYRO? |
| |
|
| | | | | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 21:54 | |
| | Gyroskopy kontroluje jiná položka "TKS - zapnut, sesouhlasen".
Tady bude možná zádrhel v tom, že kolega zatím neobjevil ARK. Jde o ADF, tj. radiokompas a musí být otočným přepínačem doprava (z polohy VYKL. do polohy KOM.) zapnuty oba komplety, tj. ARK č. 1 a č. 2 ( v obrazové příloze tutoriálu jako ADF č. 1 a 2) |
| |
|
| | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 20:16 | |
| | Nemáš správně sesouhlasené gyroskopy |
| |
|
| | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 21:29 | |
| | Mně se to zase zastaví na vyčkávacím stanovišti- položka výškoměry nepřišel jsem na to kde a co mám špatně nastavenýho u radiovýškoměru dám na nulu nebezpečnou výšku a potom nastavím 200 m. |
| |
|
| | | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 21:36 | |
| | no je to možné, jelikož na netu je víc návodů jak nahodit celej systém. Když jsem to nahazoval dle přiloženého návodu tak jsem tam našel víc takovejch chybiček, které nevadili v letu ale zasekl se na nich checklist. Pak jsem začal studovat tyto postupy a hodně mi pomohli http://tupolev.ic.cz/manualy/. S tím výškoměrem jsem mněl taky zásek ale pak když jsem začal vše dělat dle výše zmíněného tutorialu už vše běželo jak má. Jinak si myslím že asi co se týče toho mého problému bude spíš problém v postupu zapínání systémů. No budu dál šrotit manuály a snád něco vyčtu. |
| |
|
| | | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 21:37 | |
| | Co pamatuju tak se baro výškoměry na Tu nastavovaly na výšku letiště,tzn. na nulu.Mám pocit že to tak funguje i ve virtuální realitě.
|
| |
|
| | | | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 21:46 | |
| | Přesně tak, tato položka checklistu kontroluje, zda je mechanický metrový výškoměr (UVID) nastaven na nulu. Jinak položka neprojde. |
| |
|
| | | | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 00:17 | |
| | | |
|
| | | bod checklistu u Tu 154 7. 1. 2010 / 22:23 | |
| | Tak problém je vyřešen, teď jsem šel krok po kroku dle internetového návodu a vše hlásí checklist v pořádku. Chyba byla v postupu jakým jsem sesouhlasoval gyroskopy.
P.S.co se týče výškoměru tak ten se vždy nastavuje na nulu jak bylo řečeno. |
| |
|
| | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 10:56 | |
| | Čau,shánim 154ku v angličtině..Neni někde něco. |
| |
|
| | | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 10:59 | |
| | Bohužel, anglická verze je teprve (už delší dobu)v tvorbě. Na výběr jsou u Mky verze ruská a česká, u B2 kromě ruské je ještě maďarská, a , chystá se ještě anglická a polská verze, obojí je však v nedohlednu. |
| |
|
| | | | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 12:46 | |
| | polská = anglická, jestli se nepletu. Pracuje na tom jeden pšonek, ale pracuje, takže po žních. |
| |
|
| | | | | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 13:34 | |
| | | |
|
| | | | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 13:05 | |
| | Jsi asi v tomto oboru nepovolanejsi... netusis, jestli se nepripravuje verze pro FSX? Kvuli tomu porad musim drzet mimo FSX i FS9... |
| |
|
| | | | | | | bod checklistu u Tu 154 8. 1. 2010 / 13:17 | |
| | Nepřipravuje, a nevěřím tomu, že budou jakékoliv další verze. |
| |
|
|