| | | off app 5. 1. 2010 / 21:54 | |
| | jeste bych se zeptal kdy vy vypinate autopilota myslim kdyz jdete na pristani myslim tim jak daleko od rwy dekuji =) |
| |
|
| | | off app 5. 1. 2010 / 21:57 | |
| | nekteri ho projistotu ani nezapinaji |
| |
|
| | | | off app 5. 1. 2010 / 21:58 | |
| | a nekteri ani nevypinaji. |
| |
|
| | | | off app 5. 1. 2010 / 21:58 | |
| | A někteří pro jistotu zase nevypínají |
| |
|
| | | | | off app 5. 1. 2010 / 21:58 | |
| | Sakra, pozdě |
| |
|
| | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:00 | |
| | ja bych radsi nazory tech co ho vypinaji a ptam se kdy pred rwy =) |
| |
|
| | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:02 | |
| | se ti zase nechtelo hledat?
ono je to slozitejsi .. nepises ani v jakym letadle. v nekterym letadle muzes mit autopilota zaplyho az do pristani, v jinym ho zase musis vypnout pred pristanim (ale az v prubehu klesani), v jinym letadle ho musis vypnout uz pred klesanim, protoze sam nedokaze zklesat...
tva otazka by se dala prirovnat k tomu, kdyby se tu nekdo ptal, jak dalekko pred krizovatkou zapinas blinkr. |
| |
|
| | | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:04 | |
| | aha to se moc omlouvam tim erem myslim 737 pmdg opravdu pardon to me nenapadlo |
| |
|
| | | | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:06 | |
| | tak hele, v letectve sa skoro nič nedá povedať jednoznačne vždy je nejaká výnimka atď...
ak je zlé počasie a pristáva sa na autoland tak sa AP nevypína vôbec resp. sa vypne po pristátí. |
| |
|
| | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 06:51 | |
| | Výnimka, to je hezký slvovo |
| |
|
| | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 14:51 | |
| | slovenčina má viac takých slov... Nie len "som smädný ako ťarchavá ťava s vretenicou v pažeráku..." |
| |
|
| | | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 23:51 | |
| | Som síce slovák, no toto som ešte nepočul. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 23:53 | |
| | Hele, tak mi vysvětli "Figa borova"
TOmu nemohu totiž přijít na kloub ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:07 | |
| | To sa nevysvetľuje, to sa ukazuje. Je to niečo ako tudle, houby, nic. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:09 | |
| | to mas jako s drevokocurom tomu taky zadny cech nemuze prijit na kloub |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:23 | |
| | A čo taká trnová sviňa. Tomu prídeš na kĺb? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:08 | |
| | To je růže, ty vole! To je jasný. Jen ji vezmeš do ruky, už jseš popíchanej vod trní. Tak si trochu zanadáváš... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:10 | |
| | No, FIGA je Fík, a borova k tomu znamena, ze je to jaksi nemozne, bo figy nerostou na borovicich. Podle mne je v tom aspon trochu logiky. Premyslim o ceskem ekvivalentu, napada mne treba "vedle jak ta jedle", tam logiku nevidim vubec |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:18 | |
| | to je ta krasa ceskeho jazyka ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:20 | |
| | A ty te krasy koukam vyuzivas naplno |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:56 | |
| | treba tim, ze ti nejspis ve skole zapomeli rict, k cemu jsou ve vetach (a souvetich) tecky a carky.
ty tvy prispevky se opravdu nedaji cist (pokud maji vic jak tri, ctyri slova). |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 01:04 | |
| | tragede ty jsi ale hloupy copak nevis ze takhle se normalne pise normalne jsem byl vcera venku jo no jo to se tak normalne chodi a tam jsem zjistil ze oni normalne mluvej takovej chlapek v kalhotech s rozkrokem az na chodniku tam hykal neco nebylo tomu rozumet jo ja jsem byl totiz u kina tam normalne kecal jako si uplne blbej ze tomu nerozumis sakra nakoupit musim jeste nejaky kraviny domu no a jak jako s tim co ted udelas co. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 01:09 | |
| | Mám teorii, že jedním z atributů mládí je snižovat poměr smysluplných informací k vyřčenému textu. Akorád dnešní mládež na to jde jinak, oni ubírají známky čitelnosti, zatímco za mých mladých let (možná protože tu nebyl internet) se naopak věty doplňovaly akustickými konstantami bez významu. Např. "VOLE".
Ale důsledek je úplně stejný..... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 07:41 | |
| | Treba on je opravdu cernoch a bez urazky, nekteri cizinci (hlavne asi ti, co se uci cestinu po trznicich a ne s nejakym ucitelem) muzou mit problemy nejen s interpunkci, ale i se skladbou vet, o pravopisu nemluve... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 20:57 | |
| | no to asi jo ale ja jsem z cr a narodil jsem se tady jen se jmenuji radek cerny-prezdivka je cernoch |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 01:04 | |
| | tak je necti nikdo to zatim nenapsal,mozna ted napise,ale me je to jedno jestli si myslite to same tak to napiste. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 06:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 08:48 | |
| | kámo to musí bejt slušnej matroš |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 21:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 07:42 | |
| | Ja to znam ako tava dvojkopcova |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 08:43 | |
| | no, "dvojkopcova" už není slovbensky, to je patvar jako drevokocůr. Ale i když to nimbo ještě neslyšel, () tak všechna ta moje slovíčka jsou slovensky zcela správně! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 09:47 | |
| | Ja myslim, ze dvojkopcova by bolo docela fajn, lebo sa tym mysli zrekjme dvojhrba... no a tie hrby pripominaju kopce Teoreticky este "dvojprsa" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:14 | |
| | No samozřejmě, je to krásně poetické, ale je to neologismus, stejně jako ten drevokocůr. Znám jen málo hezčích a přitom tak významově jasných slov! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:27 | |
| | Ty nevies co je drevokocur ?
To je take male, chlpate, hrdzave a lozi to po stromoch
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:34 | |
| | Ja nevim, Peter, mrkni Kumovi na profil, myslim, ze podle veku by jsi mohl tipnout
Dovolim si tvrdit, ze kazdy cech nad 35 let zna 99.99% slovenskych slov a zrovna drevokcur je hooodne proflaknutej ;o)
Ale aby jsi me nenarknul, ze napred nehledam, nez sem pisu, tady je zdroj ;o)))
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Drevokoc%C3%BAr |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 09:45 | |
| | Podla mna je aj tak najlepsi jazykolam pre cechov toto:
'voňavá fiaľôčka'
Ziadneho cecha som to nepocul povedat spravne
Ale cest vynimkam, ktoru zatial nepoznam |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:11 | |
| | Ty mě po těch letech na péráku neznáš???? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 10:11 | |
| | bodejť, když si tady jenom dopisujem |
| |
|
| | | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:06 | |
| | ... historie se opakuje
.. nekteri ten blinkr vubec nezapinaji... |
| |
|
| | | | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 22:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | off app 5. 1. 2010 / 23:43 | |
| | A nekteri ho taky zapomenou vypnout, ze... |
| |
|
| | | off app 5. 1. 2010 / 23:56 | |
| | Pokud ti jde o dopraváky, záleží na situaci.
Když je pěkně a máš náladu a umožňuje to provoz, vypneš ho už někde na příletovce a letíš si celé přiblížení na ruku, v lepším případě změníš se souhlasem ATC třebas ILS přiblížení už předem na vizuální a letíš si to jako okruh nebo jeho část.
Když je škaredě (nízká dráhová dohlednost), jsou aktivní Low Visibility Procedures (LVP), umožňuje takové přiblížení a přistání letiště a letadlo, tak letíš většinou všechno autopilotem až do přistání (a včetně něj). Možné je případně poslední momenty letět ručně - jedná se ale o vzdálenost mnohem menší než 1nm kdy ho vypínáš, obvykle po získání vizuálních referencí (nejpozději ve výšce rozhodnutí, což jsou max. desítky ft nad dráhou) a tak je to občas poměrně riskantní záležitost a ponechává se autoland.
Když je tak nějak normálně, tak bych řekl že nejčastěji ho vypínáme u ILS přiblížení po dokončení konfigurace (všechny klapky a podvozek venku), což se odehraje na nějaké cca 4nm, nejpozději 2nm. Je to snažší, protože je stabilní rychlost, výkon motorů a trim, takže éro letí vpodstatě samo. Někdy už dřív např. při nalétnutí glideslope a ustálení výkonu motorů, aby si to člověk trochu užil, někdy až později, když to např. vypadá bledě s přistáním (pomalé provedení vzletu letadla na dráze před námi). |
| |
|
| | | | off app 6. 1. 2010 / 11:01 | |
| | Ještě bych dodal z praxe, že za skoro dva roky lítání 757 (nějakých 300 vzletů/přistání), jsem s autopilotem přistával všehovšudy 2x při LVP, zbytek všechno ručně. To samé se týká odletů, zapnutí autopilota při standardním callu v 1500ft "climb thrust, vnav, center command" jsem dělal všehovšudy tak ve čtvrtině případů a to většinou jen díky provozu (PM má pak spoustu práce starat se o ATC a k tomu o MCP a ještě dobře monitorovat). Ostatně kdy jindy si s tím člověk může pohrát že Pokud to jde (třebas prázdné éro přelety), ideálně si bez autopilota odletím komplet celý let. Pochopitelně rovněž bez autothrottle a flight directoru.
Toť jedna z otázek, kterou jsem si taky kdysi mockrát kladl - "jestli voni nesedají pořád na autopilota" |
| |
|
| | | | | off app 6. 1. 2010 / 11:13 | |
| | Otazka k tomu celemu letu bez AP - jak je to s pozadavkem letet v RVSM prostoru, ziju v tom, ze tam musis letet na AP, aby si splnil pozadavky na presnost. Jak a kde to takhle teda letis, a nebo to neni pravda a v RVSM se muzes prohanet na ruku? |
| |
|
| | | | | | off app 6. 1. 2010 / 11:23 | |
| | Požadavek pro certifikaci je automatický systém udržující výšku +/-65ft a dva nezávislé výškoměry s příslušnými max. odchylkami a indikací odchylky o více než 300ft (altitude alert). Plus odpovídač a příslušná avionika.
Pokud to v těchto mezích udržíš i růčo, jsi RVSM |
| |
|
| | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 11:43 | |
| | No to je jasne Spis sem myslel, jestli ero fakt muze do RVMS prostoru, pokud nejde AP, prece jen, drzet to nekolik hodin v ruce jen v teto vychylce, je pro cloveka daleko namavejsi nez pro AP A tim padem je tam prostor pro chyby... |
| |
|
| | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 11:59 | |
| | Předpis ukládá, že autopilot musí být při letu v RVSM funkční (tzn. nelze plánovat let do RVSM při MELnutém AP), nikde ale nespecifikuje (pokud si to aerolinka nedá do Operations Manual v SOPs a tím pádem je to pak závazné), že musí být zapnutý
Namáhavější to je, ale je to dobrý trénink pro instrument scan a pokud se to dobře vytrimuje, letí to víceméně samo. (Tonde teď přestane číst Já jsem dlouho bral let ve vysokých hladinách vysokým mach číslem jako něco ooooooh, tady je to moc zvláštní, nenene, bojim bojim, nešahat. Přitom je to pořád letadlo, my jsme pořád piloti a prostě je to potřeba jenom řídit, o nic nejde Samozřejmě existují různé specifické problémy a hrozby tam nahoře, ale s tím je potřeba počítat a podle toho taky letět. Ale díky bohu za tu možnost, v téhle době je manuální pilotní zručnost na dopravácích, ať už jde o let v jakékoliv výšce, na úbytě. |
| |
|
| | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 12:14 | |
| | Letí to samo, ale jen pokud ti po kabině nelezou stevardky s vozejkama a lidi se neloudaj na záchody
|
| |
|
| | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 12:32 | |
| | Hehehe, pravdu díš předsedo "Všichni zastavit stát a necourat se, FO neumí letět rovně!" |
| |
|
| | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 12:46 | |
| | Třeba jim rozvěcuje "připoutejte se prosím" a hrozí turbulencema |
| |
|
| | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 13:16 | |
| | A co jsem jako měl dělat? To sem jim měl říct "vážení cestující, chcípla nám inerce, ale nic se neděje, nebojte se, vesty nenafukujte před opuštěním letadla, situaci máme pod kontrolou, sundejte si boty, vytrhněte si stránku se jménem z pasu, srolujte do ruličky a strčte si ji do zadku?" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 13:18 | |
| | Jj, ten s rulickou v zadku je moc peknej )))
Jsem zvedavej, kdo se prvni zepta, proc zrovna tam ))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 14:16 | |
| | No tak to s novým pasem který má jméno na plastové kartičce... |
| |
|
| | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 13:33 | |
| | No, jsou zeme, kde te nechaj bez AP letet v RVSM... Ale to uz zalezi spis na ATC. |
| |
|
| | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 13:40 | |
| | A taky asi na provozu...nekde sem myslim cetl, ze to jde, ale ridici si pak musi udelat okolo toho era dostatecny prostor. |
| |
|
| | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 13:46 | |
| | To zase jo, s ATC se domluvíš na ledasčem |
| |
|
| | | | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 14:56 | |
| | To mi připomíná snad nejkurióznější zážitek, co jsem měl na tohle téma. Letíme nad Rakouskem, a najednou se ozvou Německá Křídla (German Wings): "Vienna Radar, tady Germanwings 123, máme FL320 a letíme bez AP"
Vídeň: "Opakujte?"
GW: "Letíme s vyplým autopilotem!"
Vídeň: "Máte nějaké potíže?"
GW: "Negativ, jen chceme říct, že jsme si z cvičných důvodů vypli autopilota"
Vídeň: "No, tak jo, no"
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 17:52 | |
| | asi to pro kluky bylo něco nového, no |
| |
|
| | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 11:57 | |
| | Musím ocenit přístup, že si poletuješ v ruce. Degradace pilotních schopností průměrného dopravníhol letce v posledních letech díky pokročilé automatizaci a zaklínadle "bezpečnost a komfort", jež jsou velmi často pouze výmluvou pro obyčejnou lenost, vedla k zvýšení počtu případů "loss of control". Její hlavní příčinou byla ztráta elementárních návyků letců na klasických letadlech, či nedokonalé porozumění architektuře systému FBW u pokročilejších strojů. Jsem rád, že se o tom v posledních letech začíná ve světě mluvit. Zejména ve vztahu k dálkovým letům.
Za časů ušatých čepic, kdy Míra Dušínůj byl Phantom a Tragéd piErcE (pro pamětníky), tu posledně jmenovaný postnul několik příruček od společnosti Continental, které se mi staly vzorem pro svůj rozumný přístup. Volně řečeno se tam psalo, že letec musí být zdatný ve všech základních kombinacích automatizace, AP+LNAV/VNAV, AP+základní módy, ručně s FD a ručně bez FD. Vhodný stupeň automatizace musí volit podle situace. V určitých situacích je vhodná plná automatizace, v jiných žádná.
Bohužel lenost (na jedné straně lenost naučit se pořádně a správně pracovat s FMS a VNAVem a na druhou stranu lenost praktikovat ruční létání) vede k tomu, že mnoho letců používá téměř výhradně kombinaci AP+základní módy (převážně ve vertikálním smyslu, horizontálně si LNAV pro svou jednoduchost osvojí každý). Otázka je, zda to všechno není jen následek syndromu vyhoření, o němž na Aerowebu vyšel velmi zajímavý článek.
Jen poznámka k tomu RVSM - nejsem si jistý, zda se smí létat hladinové lety v RVSM ručně. Naše příručka v RVSM povoluje stoupání, klesání, a hladinový let do tří minut. Nicméně mezi požadavky pro RVSM jsem to přímo nikde neviděl, jen povinnost mít funkční autopilot s ALT HOLD. |
| |
|
| | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 12:30 | |
| | Díky pane.
Mně osobně od začátku výcviku až do dneška vedli k jedné věci - pitch/power. Ať letíš ručně nebo na AP, ať máš závad kolik chceš, ať ti nefunguje avionika, nebo ať se děje cokoliv, pokud máš wings level a pitch/power podle výšky/hmotnosti/konfigurace (magické 1.2 EPR a 4UP), tak seš v pohodě a můžeš řešit co dál. Dokonce jsem si užil i pár letů na simu bez výškoměru a rychloměru, abych věřil, že to funguje. A vono jo
Když pak člověk k tomu připne flight directora a posléze autopilota, zjistí, že ta automatika nedělá vlastně vůbec nic jiného, než pitch/power, jen se liší jestli to řeší podle MCP nebo FMC. Tohle mi pomohlo uvědomit si v jaké situaci jsou dobré jaké režimy autopilota a co s nimi dosáhnu lépe než s jinými a na co si dávat pozor. A tak není letu, kdy bych nevyužil V/S, FLCH i VNAV, protože mně prostě baví si s tím hrát a protože každý je trošku lepší na něco jiného.
A tak prostě V/S používám na malé změny hladin pro komfort, pro Continuous Descent Approach na jemné dolaďování sestupu, při potkávání se s letadly na snížení rate aby jim neřval TCAS a na přiblížení, při klesání do očekávaného holdu, nebo obecně kdykoliv potřebuju přesný rate nebo pracovat s energy managementem. Vím, že jakmile na to tlačítko sáhnu, okamžitě nastavím rychlost a pak přidám do scanu rychloměr a výkon motorů, obzvlášť ve vysokých hladinách.
FLCH když potřebuju mít záruku udržování rychlosti (vektorování při odletech a příletech), ať už kvůli požadavku ATC, nebo pokud honíme rychlostí profil, při low alt alt cap, složitějších single engine procedurách nebo goaroundech, když chce ATC expedite clb nebo des, apod. Taky např. když se ve stoupání blížíme k hladině a je pravděpodobnost, že v ní zůstaneme kvůli trafficu jen chvilku (crossing traffic, spící ATC, ...), tak si zapnu FLCH a na speed bugu nastavím něco většího - efekt je ten, že se sníží rate of climb (AP rozloží dostupný výkon mezi získání rychlosti a stoupání) a taky se po dosažení hladiny nestáhne hned výkon motorů (není dosažena ještě nastavená rychlost), což je příjemnější pro cestující. Taky když potřebuju stoupat/klesat, ale vím, že FMC má jinou rychlost než je aktuální - místo VNAV, které to pak ihned honí velkými změnami pitch pro dosažení FMC nastavené rychlosti, si zapnu FLCH, rychlost plynule upravím ručně na tu FMCčkovou a pak teprve zapnu VNAV. A vím, že sáhnout na FLCH opět okamžitě následuje ruka na SPD selector.
No a VNAV...to byla vždycky alchymie , kterou se mi snad konečně podařilo beze zbytku pochopit až teď, speciálně pro klesání. Začínáme ale dělat automatické VNAV/LNAV GNSS a jiná nepřesná přiblížení a bez toho to nejde. Když si to člověk ale promyslí, ví jakým zásahem FMC řeší různé situace s rychlostí a odchylkou od profilu, když si to zbytečně nekomplikuje contrainty a "staví profil odspoda", tak je to celkem příjemná věc, i kdyby jenom pro určení TOD bodu a následnou referenci, když si člověk hraje s tím ostatním bez VNAV. Jen to má prostě svou hlavu v té škatuli dole a ne na panelu ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | off app 6. 1. 2010 / 15:17 | |
| | Nevím, jestli je to někde v předpisech, ale ČSA má (nebo aspoň měly) v SOP, že 1000ft před dosažením hladiny nesmí být rychlost stoupání/klesání větší, jak 1000ft/min (kvůli těm TCASům), takže se tam v podstatě vždy přepíná na V/S a dojíždí se hladina na něm |
| |
|
| | | off app 6. 1. 2010 / 06:51 | |
| | Zkus psát normální nadbisy ... |
| |
|
| | | | off app 6. 1. 2010 / 15:05 | |
| | Já čekám, co ještě bude. Bylo už "off atc", pak "off app" (čemuž bych rozuměl spíš jako "zrušenej eprouč") - taky se tu v některých příspěvcích navrhovalo "off on" ve smyslu "ten Off".
...že by následovalo "off černochch"?
|
| |
|
| | | | | off app 6. 1. 2010 / 16:51 | |
| | Ale byť stáli u zrodu české virtuální komunity, tak Off i Černoch jsou dva úplně jiní lidé ..... |
| |
|
| | | | | | off app 7. 1. 2010 / 08:46 | |
| | No, tentokrát dvě "ch" nebyl překlep a tak "Černoch" a "černochch" nemusí být vždy ta stejná virtuální persóna, jaksi... |
| |
|
| | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 11:10 | |
| | No já hlavně myslím úplně jiného Černého "černocha" |
| |
|
| | | | | | | | off app 7. 1. 2010 / 16:57 | |
| | No, David byl vždycky tak trošku "přičmoudlejší", ale že by až Černoch? )) |
| |
|
| | | | | off app 7. 1. 2010 / 00:20 | |
| | taky moznost jestli chcete jen me nic jineho nenapadlo |
| |
|
|