| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:17 | |
| | | |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:19 | |
| | to je tvoje???Hooodně dobré..palec nahorů |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:21 | |
| | To chcu domů! Ovšem nechtěl bych se na tom vymlátit. |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:24 | |
| | Covece, taky hriech dat tam zavodny simulator..
Co tak letecky simulator ? |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:28 | |
| | | |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:43 | |
| | A jak to zvládá třeba akrobačku? |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:25 | |
| | prave mi udivem vypadly žuby ... |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:26 | |
| | Já bych to k tomu oknu tak blízko nedával, jeden ňákej blbej errorek v programu nebo v řízení těch serv a letíš!
Jinak klobouk dolů, MISTŘE! |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 19:38 | |
| | | |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:02 | |
| | To je pěkné. Jen je toho na autosim škoda,... To by se mi v pokoji líbilo,...
A paní jak válela,.. |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:12 | |
| | Ještě by ti na tom lítal kocour.. |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:18 | |
| | toho by se asi bál, človeče |
| |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:20 | |
| | Já asi taky.. |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:11 | |
| | Můžu se zeptat, na kolik by tahle srandička vyšla, kdyby si ji "laik" chtěl pořídit?
Jinak nevím, jestli bych tam přítelkyni - paní - slečnu pustil, přeci jen moje hračky jsou moje hračky Jak tu už bylo psáno o tom okně, myslím, že taková autoškola pro některé "tchýně"... Pane strážník, ona to byla nehoda...
Jinak kloubouk dolů, tohle oživovat asi není legrace... |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:13 | |
| | Vážně dost dobrý! |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:16 | |
| | Co to bude koštovat, až to budeš prodávat..? |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 21:33 | |
| | není vona tu reklama zakázaná? |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 22:53 | |
| | To by nebyla reklama. Dyť my se ptáme a kdyžtak jsme tě donutili, kdyby si někdo stěžoval. |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 10:55 | |
| | To neřeš.. klidně mi to pošli SZ.. Docela by mě to zajímalo.. Třeba někdy budou prachy na to to koupit.. |
| |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 15:21 | |
| | no dobrá, tříosá (bez rotace kolem svislé osy) 250k, 4 osá (tak jak je na videu) 300k. |
| |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 16:10 | |
| | huu.. leasing bude možnej..? |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:34 | |
| | Paráda Na LFS to rozhodně škoda není Jezdím ho a na tomhle to musí být požitek jako blázen
Jinak nevšim jsem si, že by to chtělo dělat drcání Je to jedna z těch much nebo to vůbec není v plánu? |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 21:32 | |
| | jo, je to v plánu, teď je to trochu zatlumený. Nejdřív musíme ale zpevnit uchycení té 42" televize, nějak mám strach, že by to nemusela vydržet. |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 11:48 | |
| | Tak to je povedenej kolotoč. I když ta bedna bude přes nějaký siletbloky, dá se někde dohledat, jakou má třasavou odolnost? Abys tam nemusel montovat nějaký military model. |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 13:22 | |
| | | |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 16:11 | |
| | | |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 16:54 | |
| | děkuji uctivě |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 18:11 | |
| | Moc pěkný. Ale s tím pytlíkem, s tím je to dobrý nápad. To bylo první, co mně napadlo když Mípa šlápnul na brzdu
|
| |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 18:17 | |
| | ok, do příslušenství přidáme kyblík. |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:44 | |
| | tak nevím na co mám šetřit víc na nové PC nebo ...... |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:45 | |
| | | |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:52 | |
| | Teda super věc. Taky si občas zajedím LFS, tohle mu musí dát ale úplně jiný rozměr. To je samo doma výroba?
P.S. jen mi přišly ty náklony hodně velké. Podle zvuku to nebyla nějaká dodávka ale zavodní auto, které by se takhle(při rozjedu, zatáčky, brzdění) nemělo naklánět |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:56 | |
| | Ten rám se naklání z úplně jiných důvodů |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 20:59 | |
| | Možná by bylo fajn ještě sedačku zakrytovat, pak by pocity z odstředivých sil bez vizuálního kontaktu s okolím byly ještě lepší |
| |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 21:11 | |
| | Jojo Bez krytu to nikdy nebude úplně ono, ale to je "jen" kosmetická úprava To gró je to, co mají, ale ty otřesy ještě chybí |
| |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 21:35 | |
| | není nezbytně nutný to krytovat. Stačí zatlumit okolní osvětlení tak, aby ti jas obrazovky překryl pozadí. Jenže to se pak blbě natáčí. |
| |
|
| | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 22:27 | |
| | No, pořád to ale nebude úplně vončo Ale jinak špica věc |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 21:05 | |
| | To nejsou náklony kvůli náklonům ale kvůli pocitu z géček a odstředivejch sil.. |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 11:57 | |
| | Aha, tak to jo. Jaký je to pocit, když náklony zastupují přetížení? Zrovna jsem dojel z blbnutí na sněhu. Tam byly taky dobré "géčka", když jsem brzdil i očima ) |
| |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 13:27 | |
| | Já nevím, já to doma nemám, mě se neptej.. Ale věřím, že je to realistické.. Vždyť se dělají i full motion simulátory Bulíků a Áček.. Tam jde o to samé.. |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 09:38 | |
| | Ty náklony nesimulují naklánění auta (to by musela být televize uchycená pevně k zemi), ale simuluje to odstředivé síly a setrvačnost. |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 22:34 | |
| | Jedním slovem PARÁDA! Můžu se zeptat, pomocí čeho je řešeno silové ovládání motorů? Pomocí frekvenčních měničů? |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 22:41 | |
| | ano, asynchronní motory 0,55kW a frekvenční měniče. |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 2. 1. 2010 / 22:53 | |
| | | |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 00:26 | |
| | naprosto genialni jak na to po delsi jizde reaguje vestibular? predpokladam, ze se na tom da hodit celkem slusna savle a zvlast, kdyz je zhasnuto )))))) |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 01:10 | |
| | Tohle je Tonde naprosto geniální myšlenka. Mezi nefarmakologické způsoby léčby kinetózy patří i biofeedback. Moc o tom nevím, ale zatím to funguje asi tak, že myšlenkou honíš na monitoru třeba autíčko po cestě... Kdyby se tohle zařízení nějak sofistikovaně zapojilo do biofeedbacku, dokázalo by to kinetózu možná léčit naprosto dokonale. |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 16:56 | |
| | Zatím nikdo za jízdy ani bezprostředně po ní nevrhnul, naštěstí. Není to ještě zakrytovaný a byl by to trochu problém |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 01:01 | |
| | | |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 11:12 | |
| | No tomu se říká reálná třepotačka Bomba Teď jen aby nejenom vydržela ta televize v uchycení, ale aby se při takové jízdě vůbec sama o sobě nerozsypala |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 03:18 | |
| | Mílo, to je ďábelsky dobré! Jen bych v tom nechtěl potkat brendona v protisměru, jestli mi rozumíš... |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 15:18 | |
| | to víš, airbag je pouze za příplatek. |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 13:46 | |
| | | |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 18:52 | |
| | No tak to rameno by bylo hodně dobré k simulaci akrobatu jako mazec |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 22:05 | |
| | Vlezl, a ještě za to zaplatil. Podobný stroj je v NSR v Legolandu a měl jsem s ním tu čest. Na začátku si nastavíš intenzitu a osy, ve kterých se chceš kroutit, a pak už to s tebou jenom mlátí a mlátí... |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 23:23 | |
| | No to jseš teda docela odvaz, já když jsem viděl jak brousí hlavou o zem, tak bych se asi nepřemohl |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 4. 1. 2010 / 11:06 | |
| | Tam je to výborný, absolvoval jsem to alespoň desetkrát |
| |
|
| | | | | | OT: pro milovníky LFS 5. 1. 2010 / 22:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 5. 1. 2010 / 22:16 | |
| | už žase nemam žuby jako ... ce.list mi upadla. |
| |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 5. 1. 2010 / 22:19 | |
| | ooooo nemám slov..... nádhera!!!!! |
| |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 5. 1. 2010 / 22:25 | |
| | Nebyla by možná nějaká zkušební jízda stran laické věřejnosti..?
bo tohle je fakt booožííí.. |
| |
|
| | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 5. 1. 2010 / 22:30 | |
| | Nějakou delegaci z péráku bychom vydrželi. Budu to mít ještě měsíc ve firmě. |
| |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 6. 1. 2010 / 07:41 | |
| | Smekám... ale mám jeden dotaz.
Nevím jak moc se LFS věnuješ, ale zajímalo by mne, zda to při závodech pomáhá, nebo spíš škodí. Dejme tomu, s G25 a židlí uděláš v průměru kolo po třech měsících tréningu s GTR na dané trati za 1:39. Dovedu si představit, že dodatečný vjem může zvětšit cit pro odhad rychlosti, pro intenzitu brzdění, akcelerace, tak že by se daly časy dosahovat lepší... Na druhou stranu v tom mixéru asi bude obtížnější precizně najíždět zatáčky... Jak je to v praxi? |
| |
|
| | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 11. 1. 2010 / 22:28 | |
| | Nejsem žádný specialista na LFS. Zdá se mi, že v tom mixéru jsou docela dobře cítit zatáčky, je přesně poznat, kdy se to dostává do smyku a tak. Každopádně pocit ze svezení je super. Akorát při tom crossu je z toho člověk docela vyklepanej, ale to v reálu asi taky, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 11. 1. 2010 / 22:59 | |
| | Nechceš to spíš hodit na rFactor? a vytáhnout nějaké dobré mapy co jsou laiserově měřené a nějaké dobré auta? např Octavie nebo BMW M3 GTR? |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 00:04 | |
| | Nezda se ti ze si kapku odporujes?
nějaké dobré auta? např Octavie |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 00:08 | |
| | o jé... dalsi exprt pres auta? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 00:09 | |
| | No, bavime se snad o LFS resp. rFactoru ne? A vytahovat u tohohle koktavku, jeste hned vedle M3 GTR... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 00:11 | |
| | ok . pak jo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 00:36 | |
| | Já myslel dobré auta v provedení... doufam že takhle už to chapeš a nemáš další blbou připomínku |
| |
|
| | | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 08:35 | |
| | Jo, to je jasný... ale zajímalo mne právě to porovnání, protože podle mne jdou proti sobě dva faktory.
1. řídí se prdelí... vjemy z vestibuláru, otřesy a další mechanické ataky jsou dalším smyslem, který umožní lepší rozhodování
2. u rychlých vozů (GTR, F1) je pro optimální čas na kolo extrémně závislý na chirurgicky přesném nájezdu zatáček, mixér zákonitě musí tuto preciznost snížit
Moje otázka tedy směřovala, jestli jaký je praktický dopad.... jestli s mixérem bude čas na kolo lepší, nebo horší oproti židli...
Ale to je zřejmě na vědecký výzkum, aby to bylo možné říct s jistotou musel by si na to člověk patřičně dlouho zvykat a dlouhodobě trénovat obě varianty. |
| |
|
| | | | | | | OT: pro milovníky LFS 11. 1. 2010 / 23:32 | |
| | Hele, ten člověk nebyl vůbec připoutanej Prodáváte tam k tomu taky nějaký pojištění? Třeba úrazový, nebo i odpovědnost za škody? |
| |
|
| | | | | | | | OT: pro milovníky LFS 12. 1. 2010 / 00:30 | |
| | Při první jízdě se obvykle připoutá každý. Protože stroj (zatím) není vybaven airbagem, není to nezbytně nutné (vypadl jsem z toho zatím jenom já). Za škody způsobené vrhnutím za jízdy nebo bezprostředně po ní si odpovídá každý sám, pojištění se na to nevztahuje. Zařízení potom musí na vlastní náklady uvést do stavu před vrhnutím. Podrobnosti podá SONP příští týden. |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 3. 1. 2010 / 22:14 | |
| | Kde maj prihradku s pytlikem? |
| |
|
| | | | | OT: pro milovníky LFS 4. 1. 2010 / 07:35 | |
| | tam je velka blici zona vsude okolo, na co prihradka s blytlikem |
| |
|
| | | OT: pro milovníky LFS 6. 1. 2010 / 02:37 | |
| | Famózní, úžasné, neuvěřitelné!
Klobouk dolů Mílo, je to bomba |
| |
|
| | | | OT: pro milovníky LFS 15. 1. 2010 / 20:05 | |
| | Tak tohle je vážení paráda, můžete se podívat na prototyp dynamického simulačního křesla nové generace, přijatelných rozměrů a hlanvě s rychlýma reakcema, které vám dají pocítit každé přeřazení. (doporučuju dokoukat do konce, pohledy ze dvou kamer) Jde o prototyp, u kterého se do budoucna počítá s dalším zvětšením úhlů a s využitím padesátipalcové projekční obrazové plochy. +jde o rFactor
http://www.youtube.com/watch?v=Fk5YqyQCWvU&feature=player_embedded |
| |
|
|