FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
To by byl simulátor... Jeden příspěvek | Celý strom
To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 19:37
Aardvark   
Není to přímo simulátorové téma, ale tohle hodit do FS, udělat tomu pěknou dynamiku a mít na dost silný pc, to by byla prostě paráda.

http://www.precise3dmodeling.com/
 1x  

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 19:41
Pan Letadlo   
No tak ty modely letadel si do FSky můžeš samozřejmě stáhnout. Ovšem v takovéto kvalitě možná tak za 20 let?
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 19:48
Aardvark   
No mě jde právě o kvalitu těch modelů, já vim, že tyhle typy se na netu dají sehnat, ale ty nevypadají takhle. Kdyby to takhle vypadalo v FS, tak bych chrochtal blahem Hlavně ta Mi-24 a Su-35.
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 20:01
Pan Letadlo   
Tak kdo by nechrochtal Možná za pár let, momentálně nemožné.
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 20:13
Gripen
No myslím, že jednou to bude samozřejmost. Pokud dříve nebude konec světa...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:00
Harry
Bude dříve konec světa

Někde jsem zachytil zprávu, že Microsoft přestal pracovat na dalších verzích FS, resp. že kompletně pozastavil vývoj. Už jsem se pak dál nepídil po podrobnostech, ale nevíte o tom někdo něco ?
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:04
Premek
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=276654&lan=0&style=2#276654
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:17
Warp10
To je pravda, oznámili to tuším letos. Holt krize dolehla i na Microsoft ...
Základní informace jsou třeba na wikipedii:

"Closure of the ACES Game Studio
On January 22, 2009, it was reported that the development team behind the franchise was being heavily affected by Microsoft's ongoing job cuts, with indications that the entire Microsoft Flight Simulator team was laid off.[6][7] Microsoft confirmed the closure of the ACES studio on January 26, 2009 in a post on the official FSInsider Web site.[8] The article, "About the Aces Team," states in part:

This difficult decision was made to align Microsoft’s resources with our strategic priorities. Microsoft Flight Simulator X will remain available at retail stores and web retailers, the Flight Sim community will continue to learn from and encourage one another, and we remain committed to the Flight Simulator franchise for the long term.

According to former ACES employee Phil Taylor, the shutdown was not due to unfavorable financial results of FSX, but due to management issues and delays in project delivery combined with increased demands in headcount, at a time that Microsoft was attempting to lower costs.[9] It has been speculated in the mainstream and gaming media that future releases on the franchise would come as part of an Internet game or on the Xbox 360.[10]

In response to Microsoft's decision, members of the user community issued an open letter in support for both the ACES studio members and the Microsoft Flight Simulator franchise as a whole. The on-line petition accompanying the letter has collected about 8500 signatures as of early December 2009.[11]

On October 12, 2009 (2009-10-12), several members of the former ACES Studio team announced the launch of a new simulations-based development studio named Cascade Game Foundry.[12] Further details relating to their first project are to be announced.[12]"
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:34
leonell
Moc bych nesouhlasil s tou krizí. Ta podle mne byla oficiálním zdůvodněním, proč to zavřít, nikoliv příčinou samotného zavření. Microsoft nějakých pár vývojářů živených po dobu krize ani nepocítí (navíc stačilo nechat jádro týmu). Mnohem pravděpodobnější je, že důvodem byl malý zisk z tohoto segmentu obecně a to zejména kvůli vysokým nákladům na vývoj a proto to zařízli celé.
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:38
leonell
Ještě doplním, že na konci ledna to zrušili a v květnu měli začít prodávat toužebně očekávaný "Train Simulátor 2" (postavený na stejném engine jako FSX). Simulátor byl podle všeho hotový a náklady na jeho vývoj museli být obrovské. Přesto to smetli ze stolu.
Viz http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=5471
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:43
Warp10
Tak já do toho moc nevidim, tam v tom jednom článku psali, že podle jednoho ze šéfů toho teamu to nebylo kvůli špatným finančním výsledkům, ale tuhle informaci samozřejmě člověk může brát s rezervou ...
I když si to nějak neumim představit. FS je přece zavedená značka, spousta třetím firem k tomu dělá doplňky a lítá na tom kde kdo a ty náklady na vývoj zase tak onormní bejt nemůžou ... ale ziskům ze jako má Call of duty se to asi nevyrovná ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:44
Warp10
No nějakej důvod k tomu asi měli, člověk si to často představuje jak Hurvínek válku a realita je někde jinde ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:46
Warp10
No každopádně, pro X-Plane je to dobrá zpráva, tak doufám, že toho soudruzi patřičně využijí ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:44
xWing   
Presne ako pises... najviac na tom zarobia tvorcovia addonov a MS ma z toho ho***
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:46
Warp10
No jo, poor Microsoft ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:48
Harry
No a co se očekává dál ? Budeme přecházet na alternativy jako jsou x-plane ? Devítku jsem zkoušel a ani malinko mě to nenadchlo. Ba naopak, takže x-plane neberu jako nástupce fs.

Není tedy na obzoru jiný civilní simulátor, který by dokázal nebo dokonce předčil FS ?

Nedovedu si představit, že by z ničehonic skončila éra civilního létání...na pc
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:54
Warp10
No jo chápu, že X-plane dokážě těžkopádností svého interfacu spoustu lidí otrávit a taky co se týče tý omáčky kolem, tak zatim asi FS nemůže konkurovat, ale na druhou stranu srdce každýho fandy letectví, kterej měl někdy v ruce knipl opravdovýho letadla musí zaplesat, protože to, jak lítá x-plane je opravdu rozdíl ... v grafice na tom je taky dost dobře, jenom by to chtělo trochu zapracovat na tom marketingu, no ...
 

To by byl simulátor...   2. 1. 2010 / 02:10
Vita Zenisek
Jak to myslíš s tou těžkopádností interface? Jasně, vypadá to jinak než FS (a například u nastavení os říkám: díky bohu!), ale těžkopádným bych ho rozhodně nenazval. Odezvy to má bleskurychlé, rozhodně nečekáš někdy až desítky sekund na to než se ti zobrazí dialog...
Jediné co mi tam trochu vadí je absence jakéhosi úvodního okna, něco jako má FS pro vytvoření letu.
Víťa
 

To by byl simulátor...   3. 1. 2010 / 11:49
Warp10
No tak možná sem se vyjádřil trochu zavádějícím způsobem. Těžkopádný sem nemyslel pomalý, ale spíše málo uživatelsky komfortní. Ale s tou rychlostí odezvy máš pravdu, to je zase nesporná výhoda. Dost mě nasrali už na začátku s tim joystickem. A myslim, že hodně lidí už tohle vytočí. Je sice fajn, že si tam mužeš na jakoukoliv osu namapovat třeba kliku vod hajzlu, ale proč to proboha neni tak, že když tam vrazíš joystick a pedály, tak tam máš knipl a směrovku. FS9ka tohle uměla. Pak ten vzhled - vypadá to jako linuxový desktopy před 10 lety. Tohle je asi subjektivní a pro mě to rozhodně neni nějak zvláčť velkej problém, ale zase si řikám, proč by si hoši nemohli zaplatit jednoho schopných grafika, aby jim s tím něco provedl. Já osobně sem rád, když se holky oblíkaj hezky a software vypadá pěkně ... Ty stránky X-plane sou taky takový trochu umaštěný. Objedáš si to na 6 dvdčkách, ale je tam nějakej divnej manuál v souboru rtf a ještě rozkouskovanej. Tak si ten pořádnej musíš stánout z webu ... Při ukládání letovejch situací do souboru když zadáš stejný jméno jako už existující soubor, tak se tě to ani nezeptá jestli ho chceš přepsat a prostě ho to přepíše. A takovejhle drobostí je fůra. Takže jak řikám, není to pro mě nepřekonatelnej problém, protože v těch opravdu podstatných věcech XPL boduje, ale trošku to kazí dojem. A spoutu lidí, můžeme si o nich myslet, co chceme, tohle prostě odradí. Trošku mi to připomíná Linux ... (kterej taky používám) ... Jestli to Austin zamýšlí jako něco pro hardcore fanoušky tak to je ok, ale jestli to chce dostat mezi širší veřejnost, tak by s tim měl něco udělat ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:55
xWing   
Ja uz lietam takmer druhy rok na X-Plane a ako nahrada za FSku je to adekvatne.
To ze Ti to nevyhovuje, je len preto, ze si to skusal na default letadlach.
Je nutne sa obzriet po platenych ale aj free lietadlach

 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:56
xWing   
Mimochodom:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=304496&lan=0
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:58
Warp10
No jen ať s tim nespěchaj, já před měsícem koupil devítku ... no i když těch 29 dolarů ... to člověk za večer prochlastá ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 12:17
Harry
Na popud některých zde diskutujících jsem si teď docela dlouho hrál s demoverzí devítky a přesně jak říkáš, za $29 bych si koupil klíďo full. Můžeš prosím poradit, jak je to v případě objednání Xplane9 z USA s shippingem ? Posledně když jsem objednával nějaký věci, byla doprava v přepočtu cca 400kč, což by znamenalo, že by xplane vyšel na nějakých 900kč i s dopravou. Případně je možné to objednat někde v čr za rozumnou cenu ?

Kuju
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 12:24
Warp10
No na highinthesky.cz to maj asi za 1600 Kc, takže to je asi passé a když to objednáš z USA, tak poštovný je 10 dolarů a přijde ti to cca za tejden, takže pohoda ... sice v Laminar research vyhrožovali, že oni expedují rychle, ale že to standard US mail do celýho světa může trvat až 6 týdnů, ale ještě pár lidí co znám, že to objednali, má podobně pozitivní zkušenost 7-8 dní ... akorát mi to přišlo ve verzi 9.20, asi to maj nalisovaný dopředu, ale update jedním kliknutím myší trvá cca 5 minut online ...
Jo, a je v to takový obálce, co se napůl vejde do schránky, takže bacha, aby ti to pošťačka nenechala koukat jako mě, takže si to mohl kdokoliv vytáhnout ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 12:48
Harry
děkuju moc za vyčerpavající a nápocné info !
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 13:01
Warp10
Není zač, já sem takovej upovídanej ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:55
Warp10
No nakonec jestsli se ti líbí FS, tak není třeba zoufat, on s tím člověk ještě pár let vystačí, i když důležitý bude asi, jak budou dál pokračovat výrobci doplňků ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 11:06
leonell
Z prosté zvědavosti - co konkrétně tě v XPL nenadchlo?

 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 11:10
Warp10
Nedá se tam udělat výkrut se 747kou ...
 

XPL slušná simulace   31. 12. 2009 / 11:34
leonell
Když už jsi na drátě:
Ten Napisem doporučený Avanti P.180 je skutečně velmi slušný. Manuál má excelentní, jen občas prohodí pořadí úkonů. Akorát mně trápí, jak vypnout zobrazení joysticku, protože za tím jsou některé čudlíky a za letu se nesmí s ním uhnout (protože na to letadlo i při AP reaguje), musím to zkusit ještě projít.

 

XPL slušná simulace   31. 12. 2009 / 11:51
Warp10
Jo koukal sem na to, že ten manuál je výbornej (bohužel u neplacených addonů spíše výjimka. Nechápu, že si někdo dá práci a udělá velice slušný letadlo a nedokáže k němu dodat párstránkovej manuál). Nicméně už taky tešim, jak to Avanti vyzkouším na nějakym pořádným IFR letu ... Bohužel momentálně mě zcela pohlcují menší letadla při létání nad Alpami ... nedávno Falco a Pilatus PC-6 a momentálně Aplhajet od XPFR (až na ten chybějící manuál, soudruzi), kterej mě totálně dostal. Ten zvuk motoru bych mohl poslouchat celej den ...
 

XPL slušná simulace   31. 12. 2009 / 12:34
xWing   
No, ono si si to ero zaplatil uz s X-Plane, pretoze to robi ten isty vyvojar, co dodal default Avanti
Tak preto je k tomu aj ten manual
 

XPL slušná simulace   31. 12. 2009 / 13:05
leonell
Tady je taková zajímavost:
http://gilf.altervista.org/Downloads/System1Mod29.pdf
Je tam rozbor vývoje letadla na fakultě leteckého inženýrství Turínské Polytechniky, zajímavý je text na straně 16 až 18 kde popisují využití XPL při vývoji.
 

XPL slušná simulace   31. 12. 2009 / 15:14
Warp10
Jo jasně, využití XPL ve vývoji. Každá druhá noc prolítaná někde bůhvíkde, kruhy pod očima a termín odevzdání se blíží ...
 

XPL slušná simulace   31. 12. 2009 / 18:26
leonell
Já to myslím vážně
Někde byl o tom využití článek. Akorát to mělo jeden detail - fyziku letu počítal speciální software na jiném počítači a výsledky právě vracel XPL, které mu posílalo příkazy a zobrazovalo letadlo podle výsledku. Využíval se tím otevřený interface XPL. Samozřejmě nevím, zda je to konkrétní případ toho Turína.
 

XPL slušná simulace   1. 1. 2010 / 23:34
Warp10
No jasný, já si to nemoh odpustit ...
je to zajímavý, mrknu se na to ... sem si právě řikal, že teda nevim jak na tom XPL je, ale asi pravděpodobně bude existovat namakanější software, na tu numeriku ...
 

To by byl simulátor...   2. 1. 2010 / 10:58
Harry
Tak přiznám se, že jsem dva dny "testoval" x-plane, a to i na tvůj popud Nechci jít do FSX, protože abych byl na lepší grafice než nyní na FS9 potřeboval bych nové železo a to se mi fakt nechce.
Takže jsem se zařekl, že xplane příjdu na kloub a zatím teda klobouk dolů. Trvalo mi hodně dlouho než jsem vše nastavil tak, abych mohl skutečně ovládat a ještě nějaký čas zabralo hledání nastavování všeho možného od chvoání letadla po grafiku.
Výsledek je pro mne ale docela zajímavý a hodně příjemný. Dříve jsem xplane zavrhoval, protože mi nepříjde tak intutivní v nastavení jako FS. Ale když se s tím člověk fakt pohraje, výsledek je zajímavý. Nebudu zde porovnávat klady a zápory toho či onoho simulátoru, protože takových článku tu je určitě mraky. Ale každý, kdo zvažuje xplane, ať se nenechá otrávit zkrátka jiným stylem nastavování programu než je zvyklý ve FS. Mě se x-plane začíná líbit
 

To by byl simulátor...   2. 1. 2010 / 11:35
xWing   
Problem je to, ze kazdeho neodradi ani to nastavovanie, ale tie default modely letadiel. Hlavne teda airlinery. To je fakt hruza.
Ale taka default Cessna 172SP, P180 Piaggo, Cirrus Jet a ten experimental XM8 Sparrow, tak na to ze je to default, to lieta nadmieru pekne...

...vitaj v klube
 

To by byl simulátor...   2. 1. 2010 / 22:23
Warp10
No dopravaky sem zatim nezkousel, ale jak rikas, Cessna, Cirrus jet, Avanti, velice slusny ... a hlavne, kdo si stahne Alpha jeta od XPFR, ten pochopi ...
 

To by byl simulátor...   2. 1. 2010 / 22:46
Warp10
a teda ta default 737ka, co byla ve FS9, mi taky neprisla jako nejakej zazrak ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 11:09
Warp10
Nicméně, myslim, že ta krize na tom musela mít svůj podíl. Prostě každá firma musela v tomhle období ořezávat, tak vzali ty věci, který byly míň ziskový, i když nebyly třeba úplně prodělečný, a který nebyly strategicky důležitý, a dali je k ledu ... Vsadím se, že kdyby letos ekonomika rostla 5 - 7 procenty jako před pár lety, tak by to nezavřeli ... možná v tom sehrál svojí roli i propadák jménem Windows Vista ...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 11:45
Tragédie v JRD
Ono tech vyvojaru preci jen neni par, a nejsme v cechach, ale v emerice, kde ty naklady taky nejsou zrovna nejmensi. Jo, krize zacla byt dobrym zduvodnenim, proc zacit setrit a to, co nebylo zrovna ziskove, proste zrusit.
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 21:22
Frogfoot
Já myslím, že spíš tak za pět až deset. Stačí když srovnám FS2000 a FSX.
Otázka spíš je, jestli ty simulátory bude ještě někdo dělat. Ani MS se do toho už moc nechce...
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 21:29
Pan Letadlo   
To zaprvé a zadruhé záleží spíš na možnostech hardwaru
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 22:43
kosata
Si myslim, že to nebude problém.
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 23:21
Pan Letadlo   
Ale bude. Žádná grafická karta nedokáže v reálném čase vykreslovat takovýto hi-poly model, navíc ještě při použití raytracingu.
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 23:45
Tragédie v JRD
tak nikdo nemluvi o raytracingu ze..

.. a ten pocet polygonu? ale prosim te, nenech se vysmat, jaky hi-poly modely? vzdyt ty modely na te strance maji v rozmezi od 40 tisic do nejakych 250 tisic polygonu. ... dnesni spickovy modely do fsky maji srovnatelny pocet polygonu - i vice. polovina modelu na te strance ma srovnatelny pocet polygonu, jako staricka 737NG...

a ze to nestihne zadna graficka karta (v realnem case)? aha... ze dnesni karty daji pul druhe miliardy pologynu / sec ... a ze by nebyly schopne dat v realnem case modely s nekolika malo desitkami (resp. maximalne dvema stovkami)tisic polygonu? boha jeho.
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 00:01
Pan Letadlo   
Já o něm mluvím, tak jaké pak nikdo. A jak tak na to koukám, tak zas hi-poly to není, v tom máš pravdu Ale modely do fsky a tohle bych nesrovnával ani omylem.
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 21:37
Warp10
Myslim, že Austin o svůj entuziazmus nepřijde nikdy ...
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 20:34
Slávek   
jo hlavně ten TOP SECRET Orlenok
ale práce je to moc pěkná a věřím že se soudruzi v příští pětiletce s PC hardwarem pochlapí
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 21:55
yvan2000
Neslintajte!
Držte sa pri zemi! Teda, v lufte, pri tom, čo je momentálne reálne...
Veď = PF 2010
Na dôchodku si to užijeme. . .
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 22:49
Gripen
Proč vlastně tihle nedělají 3D modely pro Aerosoft a tak podobně ? Třeba ten hawkeye. Vy víte o nějakým pořádným Hawkeye pro Flight ?
 

To by byl simulátor...   30. 12. 2009 / 23:04
Tragédie v JRD
Protoze je dela nekdo jiny...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:08
Gripen
Přesně tak. A to je ta chyba...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 11:43
Tragédie v JRD
Jezis. Kdybychom byli nejaky BFU uzivatele, kteri vi o letadle maximalne to, ze ma dve kridla a obcas nejaky motor, tak bych tento nazor pochopil. Ale v komunite, ktera je preci jen vic "zaujata" a ponekud vic "skilled" tento nazor neberu - bo bych rekl, ze mnohem vic dulezitejsi, nez to, jestli ma model 20tisic nebo 100tisic polygonu, je, nakolik jsou simulovane systemy. A s tim by tito panove nic neudelali...
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 00:21
kuma   
hezký, hezký.... Běžná fotografie přestává být důkazem...
http://www.precise3dmodeling.com/gallery/images/lodka_large.jpg
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 00:39
Gunterr   
A toto je co? Promiňte mojí neznalost, ale tohle existovalo (existuje)? Přijde mi to jako "sloučenina" ponorky a hydroplánu
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 10:11
Gripen
Sparviero a Kursk v jednom.
 

To by byl simulátor...   31. 12. 2009 / 00:24
Matura   
Móc hezké. Já už slintám nad tou krásně vypadající Su-35kou. Díky moc za link. mají tam hezké 3D modely. zajímalo by mě jak dlouho se s tím někdo piplá aby to vypadalo ta jak to vypadá. Škoda že tam nemají MiG-31. Možná by mi to dodalu trochu povzbuzení k pokračování toho mého MiGu-31 do FSky.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ