FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zobrazování textur - vlnění Jeden příspěvek | Celý strom
Zobrazování textur - vlnění   29. 12. 2009 / 19:30
Pan Letadlo   
Zdravím. Vážně už nevím co s tím. Textury v dálce (fs9) se mi pořád tak jakoby vlní (jde to vidět hlavně v noci) i přesto, že jsem prohledal celou historii péráku a přečetl každý příspěvek který se tohoto týkal. Vyzkoušel jsem různá nastavení mipmapingu/AF, antialiasing přes ovladače... prostě snad všechno co existuje. Jediné co pomáhá, je nastavit mipmaping na 4, ale to rozmaže textury a ze světel měst jsou zlaté skvrny (a toto neopraví ani AF milión vynucený přes ovladače - catalyst 9.12, ale dělá mi to odjakživa). Má někdo nějaký nápad, jak to opravit? Fakt si už nevím rady
Tady je obsah mojeho FS9.cfg: http://freetexthost.com/d1wfq1q5qz
A ještě jedna maličkost - nedaří se mi nastavit větší "rádius ostrosti textur" nebo jak to pojmenovat Prostě když letím třeba FL350, tak ostrý je relativně malý čtverec (respektive takový kříž) textur podemnou a pak se to už rozmazává. Co mám upravit, ať se to rozmazává až o trochu dál? Zkoušel jsem zvětšit TERRAIN_DEFAULT_RADIUS a TERRAIN_EXTENDED_RADIUS, ale to nepomáhá.
Díky za jakoukoli radu.
 1x  

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 00:11
Pan Letadlo   
Předpokládám, že ten problém je asi neřešitelný Umí aspoň někdo odpovědět na tu druhou část dotazu?
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 09:46
Teflon_490   
K te druhe casti...predpokladam, ze "extended terrain textures" mas v nastavenich FS zaple. Potom teda posli screen, co ti pripada jako "maly ctverec pod tebou".
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 15:40
Pan Letadlo   
Pohled na večerní rozmázlou Prahu http://img253.imageshack.us/img253/3452/67734048.png
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 15:54
Tragédie v JRD
je to trapny, ale na tom nocnim screenu teda fakt rozdil mezi oblasti "ostre" a "mazanice" opravdu nevidim .)
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 15:58
Pan Letadlo   
Já ten rozdíl vidím ve FS při pohybu úplně zřetelně a dokonce ho vidím i na tom screenu (jinak bych to sem nedával). Třeba vpravo dole jak jsem naznačil tu čáru, ten přechod musí vidět i slepý.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:58
Teflon_490   
Hele, mne tohle pripada jako standard feature FSky, rozmazani mam zhruba taky takove...hodne taky zalezi na pouzitem zoomu, zejmena z kabiny je pravidlo, cim vetsi zoom, tim vetsi mazanice.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:06
Pan Letadlo   
Jo, je to "feature", ale z doby kdy se lidi předháněli kdo má lepší pc na fs2004. Teď je FS2004 pár let stará hra která běží bez problému i na té moji plečce, tak bych rád tuto vlastnost upravil.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:26
Teflon_490   
Si snad delas srandu. Ja bych treba taky chtel, aby DOOM1 vypadal jak Crisis
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:29
Pan Letadlo   
To zas přirovnáváš blbosti, začínáš tragédovatět. To, že chcu prostě zvětšit ten radius rozmazávání textur, není žádná věda.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:36
Teflon_490   
Pokud to FSka nedovoli, tak se muzes klidne postavit na hlavu.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 20:17
Tragédie v JRD
Si poriid fsx... A mas po starostech. Teflon ma pravdu. Resis hlouposti. A pokusům o rozchozeni doom a na úrovni detailu crysis se to fakt tak trosku podoba
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 21:31
Pan Letadlo   
Ty si zase chytrej jak google Když mi zaplatíš FSX verze addonů, tak klidně.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 21:02
OK-Milda (BHA410)   
Joke:
V hladině 320 bývá v C-172 úplně jedno, co je pod tebou...
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 21:30
Pan Letadlo   
Háhá
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 10:31
Dudko   
Ja som tiež skúšal nastaviť TERRAIN_DEFAULT_RADIUS a TERRAIN_EXTENDED_RADIUS na maximálne hodnoty 9.90000, ale bohužiaľ tiež mi to nepomohlo a pri lete na cestovnej hladine sú textúry ostré len v určitom malom priestore pod lietadlom. Hoci podľa dostupných informácií by mali byť pri hodnotách 9.90000 ostré až do vzdialenosti 120nm (!) od lietadla.
Naopak, kdesi na webe som sa dočítal, že práve nastavená maximálna hodnota v spojení s FsGlobal by malo spôsobovať rušivé elementy na pozadí, tak či to nebude aj Tvoj problém s tým vlnením obrazu (?)
Čo sa týka Mipmapingu, tak ja som ho mal tiež nastavený na max. 8, ale potom mi blikajú všetky runwaje a pojíždečky na letisku Maiami Int. (KMIA) od FlyTampa a tak som to musel vrátiť naspäť na strednú hodnotu 4.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 14:52
Pan Letadlo   
Tak 120nm to není určitě. FsGlobal nemám, jen UTE, ale tím to není páč mi to dělá všude a odjakživa i když jsem UTE ještě neměl. Při mip 8 mi nebliká nic ale vlní se to, při mip 4 přestane ono vlnění v dálce, ale zase z měst zbydou šedé fleky.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 14:57
Gmilan
urcite pomaha nastavit hodnotu ANISOTROPIC FILTERING na co najvyssiu hodnotu (v ovladacoch), samozrejme ze cim vyssia hodnota - tym vacsi zrut vykonu.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 14:58
Teflon_490   
Tohle proste zni jako by ti nefungovalo AF. Mip 8 zpusobi to vlneni co rikas, AF mi ho uspesne minimalizuje, ale neodstrani. Da se na to vsak uz koukat. Otazka je, jestli tobe stale vadi to, co mne uz ne
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 15:14
Pan Letadlo   
Mě AF přes ovladače udělá úplné prd. Zkusím nahrát starší, třeba to pomůže.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:58
Teflon_490   
Posledni 2 catalysty na urcitych kartach a kombinacich OS totalne ignorovaly AF, zkus 0910.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 17:03
Priskac   
Zdravim,

mozno Ti pomoze toto:

http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=213340&lan=0

skus si pozriet vsetky obrazky aj s tym nastavenim ake tam je napisane a skus si podla toho nastavit settings. A dalsia vec, odporucam to spojit s tym ze v nastavenia pri pocasi (pokial nepouzivas online) si nastav visibility max 32 NM. Vtedy to vyzera este celkom realisticke, mas tam taky opar ktory sa vyskytuje aj v reale.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 17:38
Pan Letadlo   
Ahoj. Tohle by mělo vyřešit co, to vlnění nebo to rozmazání? Ať jedno nebo druhé, mám obavu že to nepomůže, protože "opar v dálce" neskryje to vlnění a ani to rozmazávání, které třeba ve FL350 je patrné už kousek před letadlem. Jedině, že bych nastavil dohlednost tak 10NM a měl letadlo obaleno neprostupnou koulí mlhy, abych nic z toho neviděl.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 17:44
Priskac   
toto by Ti malo vyriesit rozmazavanie (ten opar, to bol len taky bonus dobra rada). Mal som podobny problem s rozmazavanim a toto nastavenie mi to vyriesilo, to posledne
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:10
Pan Letadlo   
Nevyřešilo. Právě že to rozmazávání je relativně blízko. FPS rezervu mám velkou, takže si myslím, že kdyby se to rozmazávání nastavilo o kousek dál, ničemu by to nevadilo. Když člověk letí nějakých 5000ft vysoko, tak to moc nepozná, ale já lítám IFR a výšky 25-35 tisíc stop jsou na denním pořádku a to poznat jde ( http://img266.imageshack.us/img266/7185/fs2x.png )
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:17
Priskac   
a aky ze to ma pan HW?
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:20
Pan Letadlo   
K čemu ti to bude? AMD Phenom II X3 710@3120MHz, ATI Radeon 4830 1GB@700MHz, 2x2GB DDR2 RAM atd. zbytek myslím není podstatný. Jinak myslím, že to rozmazávání a vlnění asi přežiju, hlavně že to lítá a funguje tak jak má (až na tyhle mouchy).
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:29
Priskac   
skus toto:

http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=12229

pripadne na googli daj hladat: FS9 ground texture blur
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:48
Pan Letadlo   
Nepomáhá, už jsem to zkoušel (teď pro jistotu ještě jednou). Btw. používám UTE, nemůže to být tím? Že to prostě ignoruje ty hodnoty v cfg a ty textury si to rozmazává podle sebe aby to moc nežralo fps?
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 18:54
Priskac   
S tym UTE to moze byt, viem ze tiez som s tym laboroval. Pripadne skus si prejst este toto:

http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=14610
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:03
Priskac   
http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=16485

pripadne este toto. Mas tam kolonku: More Blurry Threads
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:06
Pan Letadlo   
Zkusím, všechno přečtu Díky za pomoc.
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 19:08
Priskac   
Nz. Snad Ti nieco z toho pomoze. Aspon som to skusil.
 

Zobrazování textur - vlnění   31. 12. 2009 / 13:24
ondras   
Mě pomohlo nastavit v ovladačích GK Toto:
AA a AF nechat na aplikaci.
FPS Unlimited
Stáhnout si http://www.caveofdistraction.com/fpslimiter/FPS_Limiter_0.2.rar
A tady nastavit FPS limit na 30-50
 

Zobrazování textur - vlnění   30. 12. 2009 / 21:00
OK-Milda (BHA410)   
Jen malá otázka, máš to UTE aktualizované na 1.1 resp. 1.11? ( http://www.scenerysolutions.com/Downloads.html )
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ