FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 1. 2025, svátek má Dalimil Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi... Jeden příspěvek | Celý strom
Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 16:07
Jakov
proběhla víceméně úspěšně
20098 B / 600 x 450 / DSC04414.JPG
11163 B / 600 x 450 / DSC04425.JPG
9564 B / 600 x 450 / DSC04426.JPG
12804 B / 600 x 450 / DSC04436.JPG
16107 B / 600 x 450 / DSC04441.JPG
8389 B / 600 x 450 / DSC04448.JPG
13291 B / 600 x 450 / DSC04453.JPG
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 16:17
DEJV
a nejen nad Pardubicemi

ale chlapi jako víte kde bydlim a udelate si jen kolecko nad Malsakem a letite do patricnych mist

jen skoda,ze bylo pocasi takovy jaky bylo no
2411 B / 600 x 393 / P1130952.JPG
3589 B / 600 x 471 / P1130953x.JPG
3852 B / 600 x 465 / P1130953xx.JPG
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 16:27
Lowmick   
Ja bych jen na nasi obhajobu uvedl kratkou poznamku, ze tam kde jsme byli, jsme byli z duvodu foceni z 43ky a pak jsme opousteli skupinku, to neni standard takova deformace
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 20:28
Lowmick   
btw co se tyka toho pocasi, tak nam slunicko svitilo
4378 B / 600 x 478 / DSC04457.JPG
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 20:42
DEJV
tjn nad spodkama to vypadalo celekm good
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 18:04
Petlok
Jééé ! Jako živý ! To už vyšel FS XI ???
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 19:15
MiG-21MFN
škoda, že jsem se nemohl účastnit ale ono v podho stejně asi nezbylo éro co?
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 19:40
Lowmick   
DOFka byla free
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 20:03
MiG-21MFN
no toto. ale.. stejně nejsem při peňauzích
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   24. 12. 2009 / 21:18
Frujko   
Ty jo jako já taky ne a po rozpočítání to vyšlo 866,- CZK na hlavu .... To se mi zdá jako solidní k poměru cena × výkon ...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 01:07
MiG-21MFN
no jo, ale koho já bych do tý 43 narval
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 05:05
Jakov
Skupina - 866,- Kč
Ostuda nad rodným městem - k nezaplacení...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 10:57
Žeryk
Pár fotek z OK-WOC
32915 B / 600 x 398 / ESO2.jpg
18030 B / 600 x 398 / skupina.jpg
16527 B / 600 x 400 / IMG_0144.JPG
12221 B / 600 x 400 / IMG_0236.JPG
15297 B / 600 x 400 / IMG_0338.JPG
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 11:01
PILOT253   
a hele OK-ESO na něm jsem se nadělal u Maldy v Brně ještě než šlo k zákazníkovi
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 15:42
Lowmick   
No a jestli chces tak na nem muzes jit delat k nam vrtule pretaci, beacon nesviti, radio blbne, otackomery nefungujou, brzdy nefungujou a v rohu pravych dveri je nejaka mezera takze to na malych otackach dela peknej bordel...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 16:19
FSPilot   
Ještě se tím chlub! Že na vás pošlem ouřady!
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 17:03
SONP   
Jaký zas úřady? Vrtuli stáhneš, maják nepotřebuješ, radiem se nakonec nějak domluvíš,otáčky odhadneš podle sluchu, brzdit se stejně nemá a takovou malou mezerou se nedá vypadnout. Tak o co jde?
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 17:52
Balooo   
To vypadá, jako kdyby to měli na ULL papírech
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 20:48
FSPilot   
To je fakt Ten maják je blbost Není to tak dávno, co mě jeden nekňuba dost vylekal, když jsem chtěl obhlídnout EC-135 a viděl jsem v něm pilota s dalšími kolegy, jak sedí a vykecávají se a půlka vrtulníku byla otevřená a jeden jejich kolega ještě odcházel, tak jsem opatrně šel k němu a koukal, zda bliká nebo ne (jestli bude spouštět) a ono nic a pár kroků od mašiny pilot zvedl hlavu, podíval se na mě a motory začaly hučet a rotor se začal točit... to byl celkem nepříjemný pocit... Být to letadlo a dostat se někde, kde pilot dobře neuvidí nebo si mě nevšimne, tak z takové blbosti, jako je neblikající maják může být celkem průser

Otáčky odhadneš podle sluchu? S jakou přesností? +-500ot? Např. u zkoušky magnet u Cessny nesmí být rozdíl otáček na levé a pravé magneta 50ot. Jestli tohle poznáš, tak to jsi teda solidní machr Nebo pojem motorová zkouška ti nic neříká? Vlastně na co... však ono to vyrží, žejo Musí

Brzdit se nemá to je fakt. Není to tak dávno, kdy jsem se vrátil k hangáru kvůli nefunkční brzdě. Nevím jak Zlínek s příďákem, ale Cessnu bez brzdy na malém poloměru neotočíš ani náhodou, kdežto otočit se na brzdě jde prakticky kolem onoho zabržděného kola (ikdyž to není vhodné).

Jak tak přemýšlím, tak máš zcela pravdu. Proč já blbec dělal nějaký výcvik?
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 21:50
Už přistávám?
Zkus se nebrat tolik vážně.
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 22:02
Jakov
Já mám pocit že to asi nepůjde...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:40
FSPilot   
Vážně? Ale kdeže! Já se jen cítím dobře, když na mě reaguje hodně lidí! Např. ten stromek PF2010 byl pro mě naprostým blahem a pastvou pro oči!
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 22:08
Tragédie v JRD
Taky nad tim premyslim ...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 01:14
Štěpán Obrovský
Mě by zajímalo, jak přesně odměřuješ s pravítkem a úhleměrem těch 50 otáček na otáčkoměru, když ty čárky jsou po stech otáčkách
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:33
Marky Parky   
Pominu-li fakt, že FSPilot tak pěkně skočil na špek , tak si nemůžu nerýpnout do tebe, když sis tak naběhl.

Už na základní škole v šesté nebo sedmé třídě se učí, že mám-li vynesenou stupnici po 100 otáčkách, tak přesnost odečítání je +/-50 otáček, takže jinak řečeno - tu předepsanou toleranci dodrží úplně v pohodě.
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 01:25
MiG-21MFN
kua ivo to neslyšíš? kor u tý cessny je to slyšet uplně přenádherně ten pokles
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 10:45
SONP   
Přesně, chce to jen trochu hudebního sluchu, a žádný otáčkoměr nepotřebuješ...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:49
A.J.Scandall   
Jako mladý letec na L-410 jsem poměrně hodně času musel věnovat synchronizování motorů, samočinnou synchronizaci nemaje. A starý pan kapitán se na mě s despektem podíval, řka - "Ty nemáš moc hudební sluch, co? To já hned poznám podle toho, jak to kdo umí sladit."

A pak mi dal školení, že i když příručka chce na stoupání 1900 otáček (bylo to tak? už si moc nepamatuju), tak mám dávat 1830, že to líp zní.

Když jsem za čas letěl s jiným kapitánem, inspektorem, málem mě vyhodil z letadla, když jsem mu řekl, že těch 1830 otáček tam dávám proto, že to líp zní...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:46
FSPilot   
Synchronizace je pozná suprově Ten rozdíl frekvencí (nebo fází, či co) jde i v uších krásně cítit S tím jsem si jednou na škole hrál v laboratorních cvičeních ve fyzice a šlo to srovnávat naprosto perfektně
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:55
Lowmick   
No tak v tomhle pripade se divim, ze ti typovku na L410 nenapisou rovnou, kdyz to mas tak perfektne namakany z labin.

Radime, ty otacky jsou 1950 (pro D1), alespon me to tak ucili.
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 20:10
FSPilot   
Týjo, já nevěděl, že 410tka se řídí frekvencí
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 21:08
A.J.Scandall   
To už je skoro osm let, co jsem s tím neletěl, takže si má děravá hlava prd pamatuje. Každopádně mě v ní zůstal ten argument, že "to líp zní"
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:58
Tragédie v JRD
Jo, v laboratorich tam vzdycky vsechno funguje presne podle tabulek....
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 15:07
Lowmick   
doprdele umri jako chlap!
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 16:37
Tragédie v JRD
Mmch.. neuvazoval jsi nad tim, ze by jsi zacal aspon trosku pit? Ta abstinence ti nejak leze na mozek
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:09
Sláva
Pilot, který nepije, moc dlouho u letectva nevydrží...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:38
FSPilot   
Já vím, proč nepiju... údajně se ztrácí zábrany a člověk se víc otvírá... nevím, jestli bych si tím pomoh
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:43
Sláva
To si pleteš. Alkohol zostřuje zrak a zjemňuje pilotáž
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:43
FSPilot   
Tak to bych pak vypálil díru tam, kam bych se podíval
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:57
Zaremba   
Neprožívej to tolik
Na co světla, když vidím, že? Druhá věc je, že když vidím v mašině lidi a nevím co jsou zač a jaké jsou jejich myšlenkové pochody, tak nelezu tam, kde se mi může něco stát. No, popravdě, nelezu tam, ani když v mašině nikoho nevidím.
Motorová zkouška je pro sraby, co neví, jak si počít s vysazeným motorem.
A když tak přemýšlím, tak které přístroje člověk v tom letadle potřebuje? Shodli jsme se, že otáčkoměr ne. Horizont, no snad vidím horizont, a když nevidím, tak si pustím slinu - to je známá věc i pod hladinou. Výškoměr? K čemu, nahoru nepoletíma dole mě najdou, ne? Vario? Proč, podle tlaku v uších musím přece poznat, jestli držím výšku nebo stoupám a nebo klesám. No rychlomítr? Tak ten už vůbec ne, když si nejsem jistý vystrčím z okýnka hubu a nebo ruku a podle tlaku proudícího vzduchu tu rychlost musím bezpečně odhadnout. Navíc, když jsem úplná guma, tak před pádovkou se letadlo začne třást. Kompas? I malí pionýři znají několik způsobů, jak bezpečně určit jednu ze světových stran - například lišejník. No a pokud si zbylé neodvodím, tak nemám v letadle co dělat, že. Palivoměr? Proč, když mi dojde, tak stejně mám letět tak, aby někde bezpečně dovedl letadlo na zem. A na zbytek přístrojů... No, pánové piloti, nalijme si čistého vína, kdo an to vlastně kouká.
Když to tak všechno sečtu a podtrhnu, tak mi vychází, že přístroje jen berou pilotovi pozornost, kterou by měl věnovat krásnému okolí a parádnímu výhledu.
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 18:59
Tragédie v JRD
dovedu si v tom letadle predstavit prakticky vse, co pises snad teda jen ten lisejnik mi nejde uplne do hlavy... premyslim jak v 3000 feetech urcim sever podle lisejniku
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:07
Zaremba   
Ty asi nebudeš skaut, co?
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:43
FSPilot   
No jak asi? Vezmeš si do zavazadlového prostoru pařez, ne? Šmárjá... na co propaguješ gůgl, když si to nejsi schopen vygůgllit?
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 19:57
Tragédie v JRD
kdyz mi prozradis, jak ze 3000feetu rozeznas na strome lisejniky a z ktere strany jsou .. tak snim celej googl se vsema jeho datovejma centrama
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   26. 12. 2009 / 20:12
FSPilot   
No, narozdíl odemě, ty bys, milý příteli, měl to pití asi omezit Ať nemusíš složitě hledat, tak ti sem hodím citaci ze svého příspěvku (doufám, že neporušuju autorská práva )

Vezmeš si do zavazadlového prostoru pařez, ne?
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   27. 12. 2009 / 11:46
kuma   
Všechno špatně - musíte číst, co Zsremba napsal:

"I malí pionýři znají několik způsobů, jak bezpečně určit jednu ze světových stran - například lišejník."


Píše někde, že se lišějník používá v letadle? Jen vám technickým pomatencům pomáhá s představou, jaké jsou dovednosti malých skautů a pionýrů.

Pro použití v letadle je nejvhodnější asymetrie korun osamocených stromů, které mají severní stranu vizuálně řidší, než jižní (nezaměňujte s ppřevažujícím směrem větví, které naopak kopírují převládající směr větrů a v letectví se tak dá použít jeden strom místo kompasu a současně jako větrný rukáv pro odhad snosu, případně přistání poblíž stromu).

No a kdo tady mluví o 3000 ft, že? Pokud budeš létat jako yamabushi (japonský bojovník z hor, svým způsobem stejná existence jako "bushpilot" - a prosím, nepředhazujte mi, že víte, že "bush" můžte mít v angličtině i významy zdánlivě s letectvím nesouvisející), tak se na ty větve přece budeš koukat zespod. No a proč bys přitom nemohl skouknout i ten lišejník? Slepci přece piloty dělaj jen málokdy...
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 16:35
Lukas.wz   
Ale, Honzík se nám přidal na pérák.. Tak vítej.. Jinak fotky jsem už viděl na tlamoknize a fakt dobré!
 

Již tradiční vánoční skupina nad Pardubicemi...   25. 12. 2009 / 14:45
Slávek   
No paráda, kdybych se neflákal u vody tak by mne to i mrzelo že jsem se o tom dozvěděl pozdě
http://www.feb.cz/index.php?stranka=foto&int_album=68
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ