| | | 737 NG - CG, trim 2. 9. 2004 / 23:10 | |
| | Ahoj, v PMDG FMC users manualu se na straně 23 píše toto: "CG and Trim settings described within the FMC are not yet functional within the PMDG FMC". Pokud se nepletu (vy mě určitě opravíte ), tak ve skutečnosti se do FMC zadá GW a CG a FMC si vypočítá trim. Jenže PMDG FMC mi zjistí GW i CG, ale trim si musím odečíst z tabulek, takže to dělám úplně obráceně. Dělám něco blbě? Jak zjišťujete nastavení vyvážení stabilizátoru vy? Předem díky za odpověď. |
| |
|
| | | Re: 737 NG - CG, trim 2. 9. 2004 / 23:19 | |
| | No já nevím, mě teda trim vždycky napíše FMC samo. Je to při zadávání na poslední obrazovce INIT REF - Take Off, kde jsou rychlosti V1, VR, V2. Po zadání klapek po vzlet a vyvolání těch rychlostí FMC naíše PRE FLIGHT COMPLETED (nebo tak nějak, nemám to teď´spuštěné) a u toho se objeví hodnota trimu pro vlzet. Jenže je pokaždé stejná, takže asi platí to, co jsi vyčetl anglicky z manuálu a to, že výpočt trimu není ještě v PMDG FMC funkční |
| |
|
| | | | Re: Re: 737 NG - CG, trim 2. 9. 2004 / 23:35 | |
| | a to jsem za to dal 40 USD |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 737 NG - CG, trim 2. 9. 2004 / 23:45 | |
| | Nic není dokonalé. Ale toto je jedna z mála mušek, co se na PMDG najdou. Myslím, že i tak to nejsou vyhozené peníze. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 737 NG - CG, trim 2. 9. 2004 / 23:58 | |
| | To učitě ne, ale takhle zanedbat jednu z nejdůležitějších věcí pro start je docela škoda. Holt se s tím budu muset smířit a pokaždý trapně trimovat na 5.50. Snad se toho dočkám v nějakým příštím servíce updatu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 737 NG - CG, trim 3. 9. 2004 / 10:27 | |
| | No. Ty tu bečíš, že lítáš s Boeingem za 40doláčů, a musíš trapně určovat stabilizátor z CG a GW
No. Já lítám s Boeingem za 40milionů doláčů a musíme si trapně určovat stabilizátor z CG a GW.
Pravda, v některých letadlech jsou verze FMS který si to dokážou taky spočíst, ale ne úplně automaticky a musí se to zadávat zvlášť na druhý stránce TAKEOFF PAGE. V ostatních se to dělá defacto stejně, jako musíš ty za 40dolarů.
Ale možná jsou NGéčka chytřejší nž Classic a dělaj si to úplně samy |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 737 NG - CG, trim 3. 9. 2004 / 14:49 | |
| | hehe .. a tie prevádzkové náklady )) si ešte zabudol porovnať )) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 737 NG - CG, trim 3. 9. 2004 / 15:37 | |
| | no jo, ale já si to platim ze svýho |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 737 NG - CG, trim 3. 9. 2004 / 19:22 | |
| | Počkej, můj tatínek je lord, koupil mi bombarďáka a já lítám nad Německo ve svym)) (krásnej film...)
Mě šlo spíš o to, že to co chceš po deset na šestou krát levnější mašině neumí mnohdy ani ta velká |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: 7x: Re: 737 NG - CG, trim - to: Tricykl 4. 9. 2004 / 11:12 | |
| | Přesně tak, brečíš kvůli 40 USD, ale A.J.Scandal dal za to mnohem víc a nelítá jen se simulátorem za pár šušní, kde můžeš s letadlem dělat psí kusy a nikdo ti pak nenadává, že máš poblinkanou kabinu. )
Takže trochu brzdi a zkus se zamyslet, kolik by to asi stálo opravdu ve 100% kvalitě a nebo i lepší než je reál.
J. Krampol, má velkou pravdu - "Nikdo není dokonalý" a já k tomu dodávám, že " Nic není dokonalé". |
| |
|
|